Auteur Topic: Dolfie is geland:)  (gelezen 9618 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Dolfie is geland:)
« Reactie #15 Gepost op: 5 januari 2013, 16:06:59 »
Anders moeten we eens een wedstrijd organiseren : Rakkers op de dansvloer... ::)

Als het een paaldanswedstrijd is wint der Dolfmeister moeiteloos. O0
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Dolfie is geland:)
« Reactie #16 Gepost op: 5 januari 2013, 16:22:18 »
Anders moeten we eens een wedstrijd organiseren : Rakkers op de dansvloer... ::)

Als het een paaldanswedstrijd is wint der Dolfmeister moeiteloos. O0


Nou ik heb begrepen dat Kamikaze al een tijd aan het oefenen is op het paaldansen en gezien zijn vorderingen wordt hij lokaal al de swaffelkoning genoemd.


Der Dolfmeister versus de swaffelkoning, beide uit Belgie. Zal Nederland ook met een waardige kandidaat op komen draven dan zullen wij van relaxxxboard zorgen voor een leuke prijs en regelen we een onpartijdige Duitse juy, hahah ik kijk er nu al naar uit met een grote grijs op mijn ontdeugende gezicht.


Ook muziekselecties voor de dancecontest zijn natuurlijk van harte welkom ! Misschien wil Zeppos ons nog wat DJ diensten komen leveren ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Dolfie is geland:)
« Reactie #17 Gepost op: 5 januari 2013, 17:02:57 »
Anders moeten we eens een wedstrijd organiseren : Rakkers op de dansvloer... ::)

Als het een paaldanswedstrijd is wint der Dolfmeister moeiteloos. O0


Nou ik heb begrepen dat Kamikaze al een tijd aan het oefenen is op het paaldansen en gezien zijn vorderingen wordt hij lokaal al de swaffelkoning genoemd.


Der Dolfmeister versus de swaffelkoning, beide uit Belgie. Zal Nederland ook met een waardige kandidaat op komen draven dan zullen wij van relaxxxboard zorgen voor een leuke prijs en regelen we een onpartijdige Duitse juy, hahah ik kijk er nu al naar uit met een grote grijs op mijn ontdeugende gezicht.


Ook muziekselecties voor de dancecontest zijn natuurlijk van harte welkom ! Misschien wil Zeppos ons nog wat DJ diensten komen leveren ?


Groet, Foots  O0

Ja een Nl kandidaat is ook nodig we gaan uitkijken naar talent in de clubs.
Dit is een mooi nummer voor de danswedstrijd mischien dat we nog wat bloot zien ook. 8)

Sido-Strip für mich ft.Kitty Kat
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit