Forum > VERJAARDAGEN

Sexmachine is Jarig !

<< < (3/6) > >>

sexmachine:

--- Citaat van: Jünther op  5 november 2010, 21:02:27 ---Toe maar, een eigen topic.

Van harte, beste SM. Je weet dat ik verjaardagsfeesten haat, maar jou feliciteer ik graag.
Dat je nog veel hoeren mag beklimmen, en er ooit op 1 je laatste adem mag uitblazen.

Uit de vagina geboren, op de vagina gestorven.

--- Einde van citaat ---
Ik zit in mijn transkesperiode Jünther, dus effe iets bedenken...
Door een lul gemaakt en ... neen, laat maar  ;D


Ik geef geen feestje, dus je hoeft niet te klagen, verjaren doe ik nog tot een meid er anders over beslist  ;)
Enneuh, bedankt  :)

sexmachine:

--- Citaat van: jabberwalkie op  5 november 2010, 21:35:10 ---Jij maar 35 ?  Geloof je dat zelf ?  Haha
 
Toch alvast een prettige verjaardag gewenst, enneuuu wat minder werken en meer chatten  ;)

--- Einde van citaat ---
Ik ben bijna klaar met de grootse veranderingen, Jabber, nog een weekje zwoegen, en dan kan ik terug mee chatten met je  ;)
En ja, ik geloof dat zelf, ik ben 35 geworden, enkele jaartjes geleden  ;D

guest31:
Sexmachine van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

bema:
Wist niet waar het juist te melden, heb het dan maar hier gezet.

Vandaag is big boss Sexmachine een jaartje ouder, of neen jonger geworden.  :pica :pica :pica

Want het is een feit die gast wordt er steeds maar jonger en dynamischer op, maar ja, wat wil je met al die jonge grieten die hij tegenwoordig frequenteert !  :pompe :movingtits

Buiten zijn veelvuldige bezoeken aan saunaclubs, maakt jij de laatste tijd het SKW onveilig, en het gaat er meestal fel aan toe.

Dus sexmachine volgende vrijdag je verjaardag uitvoerig vieren in skw zeker ?  :bud   :tietjes     :mistress   :movingtits :040:  :tietjes   :amazone  :lol Ik heb zo een vaag vermoeden bij wie   :lol_hitting:  :lol  :douchen

vanKees:
Citaat SM:
"so ich 35 Jahre jung bin, aber ich gebe es zu , sehe ich aus wie ein Jugend 45 und ficken als eine von 28 ... "

Die Frauen sagen was anderes!!! :lol :lol :lol
Haha, Die vroue sê wat anders!!! :lol :lol :lol
Baie geluk!/Glückwunsch!
(By die mond party ek is ook by die)
vanKees

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie