Auteur Topic: Zou jij gewoon verder kunnen doen, of wordt het PIEL KAPUT ?  (gelezen 1519 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest13

  • Gast
Zou jij gewoon verder kunnen doen, of wordt het PIEL KAPUT ?
« Gepost op: 19 augustus 2010, 11:01:16 »
 
Dit komt Sexmachine toch wel heel bekend voor !!! Alleen was het haar vriendje en niet haar mama, dus zijn antwoord ken ik al denk ik  ;D
 
http://xmissy.nl/item/42298/hi-mom
 
Blijft "gemaan" toch vind ik !!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
niks Piel Kaputtttt, lekker geil
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2010, 11:45:53 »
Dat is nu toch pas geil  :o ;D
Gewoon het nuttige aan het aangename koppelen, noem ik dat, maar de mama hoeft niet, liever het vriendje  :D


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
Zou jij gewoon verder kunnen doen, of wordt het PIEL KAPUT ?
« Reactie #2 Gepost op: 19 augustus 2010, 13:12:07 »
Van mij mag de mama mee komen doen ! 
 
Lekker aan zo'n ietwat oudere mussi likken haha
 
Als het "zo moeder, zo dochter" is, dan zal die er ook wel best netjes uit zien !  Een MILF ?!

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Zou jij gewoon verder kunnen doen, of wordt het PIEL KAPUT ?
« Reactie #3 Gepost op: 22 augustus 2010, 08:34:50 »
Relaxxx rakkers,
 
Dit zal mij niet snel overkomen, want ik laat de dame altijd pijpen. Mocht toch de telefoon gaan en de dame gaat door de telefoon lullen, ook dat is me ook al eens overkomen, maar ik was nog niet bezig.
 
De zus belde en ik kreeg sterke zin, dus ik deed gewoon haar slipje uit en ik begon haar lekker van achteren te beren. Het gesprek verliep wel wat moeizamer, maar omdat ik weinig van hun onzin kon verstaan kon ik gewoon zonder "piel kaputt"  doorgaan tot het speterrende einde.
 
Nu loop ik hier te leuren met geboortebewijzen, dus wellicht was het toch handiger geweest om de zus voor te laten gaan of een condoom te gebuiken.
Doorgaan is niet altijd de beste keuze, soms kan een " piel kaputt" geen kwaad en is het beter om het uit te stellen naar een geschikter moment. Voor mij geldt geldt echter hoe geiler, hoe beter en mij kan het werkelijk geen ruk schelen of de zus me een ongegeneerde beer vind of niet.
 
Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.