Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1706885 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

guest133802

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2355 Gepost op: 18 augustus 2019, 04:06:18 »
Heb afgelopen avond / nacht aantal nieuwe knappe dames gezien, waarvan volgens mij geen recensie topic is of waarvan ik twijfel of die er is, misschien voor de kenners onder ons?

Schippersstraat 19-1 knappe slanke brunette, in zwarte lingerie, keek beetje arrogant, redelijk veel bezet, maar iets zij me, nog maar ff niet naar binnen gaan, ben wel benieuwd!
Schippersstraat 19-3 superslanke brunette in zwart soort van soft lak lingerie, vriendelijk glimlachend ook redelijk bezet
Verversrui 26-2 Erika knappe Roemeense blondine,slanke/normale body, zwarte chique lingerie, veel met haar telefoon bezig, ook in gesprek, ben er binnen geweest, dus recensie volgt nog
Vingerlingstraat 3-1 slanke donkerharige Oostblok meisje, probeerde te verleiden
Verversrui 28-5 of 6? (2e raam van rechts) superslanke langbenige donkerharige Oostblok, met miniscuul slipje en bh met vermoedelijk ronde siliconen borsten en 2 tekst tattoo's boven haar beide borsten
Schippersstraat 32-1 en 32-3 2 superslanke brunette's Oostblok meisjes, met klein rond strak kontje
Schippersstraat 16-2 half lang blond haar, normale body, vriendelijk gezicht, zwart kinky setje/rokje aan

Iemand jullie bekend mee, of bestaand recensie topic van?

Kan het kloppen dat avond/nachtmeisjes minder gerecenseerd worden?

guest133802

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2356 Gepost op: 18 augustus 2019, 04:26:54 »
In de avond/nacht op Vingerlingstraat 1-3, staat al enige tijd een superslank knap blond meisje, met wat tattoo s en soort van miniscule zwarte body met 2 zwarte linten over haar borsten heen. Best veel bezet, maar denk dan vooral afwerkklantjes, Iets zegt me dat ze niet goed is, een echte optickficker, maar kan nergens recensies vinden. Weet iemand wie ik bedoel en of er wel recensies zijn?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2357 Gepost op: 19 augustus 2019, 00:03:12 »
Iets zegt me dat ze niet goed is, een echte optickficker, maar kan nergens recensies vinden. Weet iemand wie ik bedoel en of er wel recensies zijn?
Als je al een vooroordeel hebt dat het niet goed gaat zijn, dan kan je volgens mij beter een van de anderen kiezen. Het staat daar 's avonds vol met meisjes waar een normale man een dubbele stijve van krijgt. :lol_hitting:

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2358 Gepost op: 19 augustus 2019, 23:05:10 »
is de Kroatische Dina ondertussen nog gespot, normaliter overdag tijdens de week?

Zonnebankbruin, gespierd, vol tattoo's.

Laatst dat ze gespot werd is op Verversrui 8/3

Merci

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2359 Gepost op: 20 augustus 2019, 20:54:12 »
is de Kroatische Dina ondertussen nog gespot, normaliter overdag tijdens de week?

Zonnebankbruin, gespierd, vol tattoo's.

Laatst dat ze gespot werd is op Verversrui 8/3

Merci

Een aantal weken, zelfs maanden geleden dat ze er nog was op het moment dat ik er rondwandelde.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2360 Gepost op: 20 augustus 2019, 21:45:45 »
Bij mei was het van eind april, ik weet niet over wanneer jij spreekt?

is de Kroatische Dina ondertussen nog gespot, normaliter overdag tijdens de week?

Zonnebankbruin, gespierd, vol tattoo's.

Laatst dat ze gespot werd is op Verversrui 8/3

Merci

Een aantal weken, zelfs maanden geleden dat ze er nog was op het moment dat ik er rondwandelde.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2361 Gepost op: 21 augustus 2019, 02:07:32 »
Kan het kloppen dat avond/nachtmeisjes minder gerecenseerd worden?
Alles kan, behalve omhoog vallen.  :lol_hitting:
Ik weet niet of je de recensies hier werkelijk optelt, of dat je gewoon op je gevoel af gaat. Ik zie op RB toch in elk geval heel wat ervaringen staan, van mensen die hier iets schrijven over dames die 's avonds en 's nachts werken. Bovendien zitten hier op het forum toch wel serieuze mannen, die het SKW goed kennen. Dat verhoogt de waarde van hun recensies, en ik zie daar een verschil met het niveau van wat men op een bepaald ander forum allemaal kan lezen over ons SKW, vaak geschreven door mensen die er zo nu en dan eens rondwandelen.

Wat mijzelf betreft, ik ben heel vaak 's avonds in het SKW en ik heb van veel meisjes uit de nachtploeg een recensie geschreven.

Ik probeer bovendien in zo een recensie altijd het hele verhaal weer te geven van mijn keuze voor dat bepaalde meisje, en van de ervaring met het betrokken meisje. Niet alleen wat algemene dingen die op 80% van de meisjes van toepassing zouden kunnen zijn. Ik verzwijg ook niet bepaalde feiten, en ik lieg evenmin over de prijs die ik betaalde, zoals ik recent op een ander forum kon lezen in een post van 'iemand' die wél schrijft dat zijn recensies niet altijd geheel correct of volledig zijn. Ik neem ook geen pilletjes om hem lang omhoog te houden en dan mezelf wat te kunnen bestoefen in zo een recensie.

Elke recensie blijft uiteraard een persoonlijke ervaring meegeven, en die ervaring hangt zowel af van het meisje haar service als van de verwachtingen van de klant en de eventuele klik of 'mismatching' tussen dame en klant.

Bovendien kan een super ervaring met een meisje dat men vandaag voor het eerst bezoekt, er ook voor zorgen dat men a posteriori de neergeschreven ervaring met een meisje van gisteren nu al net iets anders zou inkleuren. Vaste lezers van dit forum hebben echter door de vele uitgebreide en niet gemanipuleerde recensies dus een zekere 'kijk' op wat ik persoonlijk fijn vind, en dat vergemakkelijkt de interpretatie van wat ik schrijf.

Die interpretatie is voor de forumleden belangrijk. Als ik bv ergens lees dat 'een bepaald iemand' losweg schrijft dat hij een meisje in haar gat gevogeld heeft en dat ze twee keer klaar kwam, dan weet ik al genoeg.  Dan hebben we ofwel te maken met een fantast die die ons zijn wishfull thinking voor waarheid wil verkopen, en zichzelf als goeie poeper wil profileren, ofwel is het een naïeve pipo die nooit eens een vriendin kan of mag neuken, en die ocharme het verschil niet kent tussen fake en echt  :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2019, 02:23:19 door Vanderbeffen »

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2362 Gepost op: 26 augustus 2019, 13:38:34 »
Het is hier maar stilletjes. Nuja, ook ik heb deze maand enkel Maya gepaald (als nummertje 23 die nacht).

Gelukkig is het bijna september
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2363 Gepost op: 27 augustus 2019, 15:15:51 »
Het is hier maar stilletjes. Nuja, ook ik heb deze maand enkel Maya gepaald (als nummertje 23 die nacht).

Gelukkig is het bijna september

Je hebt 23 dames gepakt op een nacht ?

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2364 Gepost op: 27 augustus 2019, 15:52:05 »
Het is hier maar stilletjes. Nuja, ook ik heb deze maand enkel Maya gepaald (als nummertje 23 die nacht).

Gelukkig is het bijna september

Je hebt 23 dames gepakt op een nacht ?
Neen, hij was nummer 23 die nacht .... a lot of juice ....
Enne, dat is geen verwijt he, ieder diertje zijn pleziertje

ik kijk uit naar vettige recensies van barti  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2365 Gepost op: 27 augustus 2019, 19:11:37 »
haha,
je mag hoor sexmachine. Het waren inderdaad 23 ladingen. Dat was (in één condoom) toch wel een half colaflesje zaad.
meer details willen ze hier wellicht niet ;-)



Het is hier maar stilletjes. Nuja, ook ik heb deze maand enkel Maya gepaald (als nummertje 23 die nacht).

Gelukkig is het bijna september

Je hebt 23 dames gepakt op een nacht ?
Neen, hij was nummer 23 die nacht .... a lot of juice ....
Enne, dat is geen verwijt he, ieder diertje zijn pleziertje

ik kijk uit naar vettige recensies van barti  ;)
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2366 Gepost op: 27 augustus 2019, 19:34:59 »
Heb je dat op voorhand met haar afgesproken en heeft ze , nadat de klant weg was , het overgekapt in een aparte condoom of heb je het haar gewoon gevraagd toen je bij haar was ?



23 klanten , wat een slet. Heerlijk wijfje is het wel !


Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2367 Gepost op: 28 augustus 2019, 01:51:21 »
het was gewoon toen ik bij haar was, ze heeft alles in één nieuwe condoom gegoten terwijl ik toe keek.
waarom?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2368 Gepost op: 28 augustus 2019, 18:25:40 »
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Het is eens iets anders dan het standaard neukwerk waar ik aan doe.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2369 Gepost op: 28 augustus 2019, 18:41:29 »
Meestal doe ik ook aan standaard-neukwerk, met dat verschil dat kontlikken  :shakekontje :kissassen poppers daar bij horen....
Alleen soms heb ik zin in liters plas van Severine :douchen, of Maya zoals hieronder gezegd  koch, of een vleug SM bij Melissa, of een high heel in mijn kont bij Anna  :ff, of een complete sessie met dat alles samen... :mistress
Maar 80% is ook standaard neukwerk hoor :-)  :sex  :amazone
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....