Auteur Topic: Villa Tinto 17, Maya (Nacht)  (gelezen 21025 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

1100

  • Gast
Villa Tinto 17, Maya (Nacht)
« Gepost op: 21 augustus 2020, 22:25:15 »
Ik heb helaas een slechte ervaring gehad bij deze vrouw. Hoewel ze zeer sexy was, was de service niet goed;
Ik had haar bezocht omdat goede zaken had gelezen over een Maya op deze een andere website maar achteraf gezien gaat dit over een andere Maya denk ik die reeds  is gestopt
Was zelf niet echt in vorm maar het feit dat zij heel de tijd aan het klagen was ook echt een afknapper.
Ze bleef ook achter extra geld vragen. Op haar eerste vraag voor een extra 50 euro ben ik in gegaan omdat ik dacht dat ze goede reviews had.
Daarna vroeg ze nog eens 50 euro extra voor poppers.
Toen ik zei dat ik geen geld meer had heeft ze zelf in mijn portemonee gekeken om te zien hoeveel er nog inzat.
Zoeits heb ik nog nooit mee gemaakt. Zelden met zo een slecht gevoel buiten gekomen.


Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 17, Maya (Nacht)
« Reactie #1 Gepost op: 21 augustus 2020, 23:39:43 »
Ik heb helaas een slechte ervaring gehad bij deze vrouw. Hoewel ze zeer sexy was, was de service niet goed;
Ik had haar bezocht omdat goede zaken had gelezen over een Maya op deze website maar achteraf gezien gaat dit over een andere Maya denk ik die reeds  is gestopt
Was zelf niet echt in vorm maar het feit dat zij heel de tijd aan het klagen was ook echt een afknapper.
Ze bleef ook achter extra geld vragen. Op haar eerste vraag voor een extra 50 euro ben ik in gegaan omdat ik dacht dat ze goede reviews had.
Daarna vroeg ze nog eens 50 euro extra voor poppers.
Toen ik zei dat ik geen geld meer had heeft ze zelf in mijn portemonee gekeken om te zien hoeveel er nog inzat.
Zoeits heb ik nog nooit mee gemaakt. Zelden met zo een slecht gevoel buiten gekomen.
zelfde meegemaakt

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 17, Maya (Nacht)
« Reactie #2 Gepost op: 22 augustus 2020, 10:09:56 »
Kan gebeuren.
Recensie ergens lezen (die van May toch niet hier, denk ik), niet nadenken, pik op stijf, verstand op oneindig en als een robot naar die griet die als goed blijkt aangeschreven te staan .... heb je de verkeerde voor.

Ach, niet geschoten is nooit raak  ;)

Trouwens, een dame die ongevraagd mijn portefeuille pakt, die maakt haar beste dag niet mee, dat mag je als man NOOIT toelaten. Nooit, jamais, nimmer, never .... gewoon zegen dat ze 200 euro heeft gestolen en blijven zitten tot ze op de alarmbel duwt.

We gaan wel iets duidelijk afspreken, dat hebben we van in den beginnen hier zo geregeld (en is geen kritiek, maar dan weet je het), we zetten geen slecht of goed of lachend of duimpjesicoon bij de beginpost.
Domweg omdat ik Jessica goed vind, sjeufke vind haar slecht en dan hebben we straks daar ruzie om
Beginposts zijn altijd zonder icoontje
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 17, Maya (Nacht)
« Reactie #3 Gepost op: 22 augustus 2020, 12:10:05 »
Ik heb helaas een slechte ervaring gehad bij deze vrouw. Hoewel ze zeer sexy was, was de service niet goed;
Ik had haar bezocht omdat goede zaken had gelezen over een Maya op deze een andere website maar achteraf gezien gaat dit over een andere Maya denk ik die reeds  is gestopt
Was zelf niet echt in vorm maar het feit dat zij heel de tijd aan het klagen was ook echt een afknapper.
Ze bleef ook achter extra geld vragen. Op haar eerste vraag voor een extra 50 euro ben ik in gegaan omdat ik dacht dat ze goede reviews had.
Daarna vroeg ze nog eens 50 euro extra voor poppers.
Toen ik zei dat ik geen geld meer had heeft ze zelf in mijn portemonee gekeken om te zien hoeveel er nog inzat.
Zoeits heb ik nog nooit mee gemaakt. Zelden met zo een slecht gevoel buiten gekomen.

Als je een Maya zoekt die wél een geweldige service geeft kijk dan volgende keer in de avondshift eens op SS 35/3.   :sex

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 17, Maya (Nacht)
« Reactie #4 Gepost op: 22 augustus 2020, 12:12:06 »
Yessss... Da's idd wél een goeike.  :pompe

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 17, Maya (Nacht)
« Reactie #5 Gepost op: 22 augustus 2020, 12:21:46 »
Maya van SS35/3 is inderdaad een toppertje. Ze had ook een RL profiel met mooie foto's van haar knappe lijf. Misschien wil Maya ook wel op de fotolijst van RB staan ? Iemand die haar dat eens wil voorstellen ? Sexmachine ? Barti ? Ikzelf ?

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 17, Maya (Nacht)
« Reactie #6 Gepost op: 22 augustus 2020, 12:36:58 »
Waarschijnlijk heeft hij de recensies van de Maya van ss35 gelezen of die van Maya die tijdelijk terug is geweest oo ss6 en 10.