Auteur Topic: Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)  (gelezen 94087 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #60 Gepost op: 17 augustus 2020, 20:41:17 »
Volgende week vrijdag  , 21/08 , is het Eva haar laatste dag in het SKW en dan vertrekt ze naar het thuisland. De kans dat ze ging terugkomen is héél klein zei ze me zelf.

 :cry :cry :cry :cry :cry :cry

Voor wie Eva voordat ze vertrekt deze week nog zou willen bezoeken, ze staat al een hele tijd niet meer op VT 27 zoals in de titel van dit topic vermeld maar wél op VT 21

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #61 Gepost op: 19 augustus 2020, 11:53:03 »
Vorige week vrijdag afscheid gaan nemen van Eva. Gisteren afscheid gaan nemen van Eva. Vandaag wéér afscheid gaan nemen van Eva. Ik kon het écht niet laten om nog maar eens naar mijn absolute topfavorietje te gaan. Zowel gisteren en vandaag ongeveer tegelijk aangekomen met haar en dan samen mee naar boven. Lekker sexy om ze in haar gewone kleren te kunnen zien.  t4515 . Het zal moeilijk worden om een vervanging te vinden voor Eva want er is geen ander grietje waar ik zo lief en zacht mee kon vrijen als met haar.

Eva vertelde me dat ze mogelijk binnen een jaar terug komt. Vorige week was de kans dat ze nog ging terugkomen héél klein , nu spreekt ze al van een jaar dus hopelijk wordt dat jaar ingekort tot een maand ;).

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #62 Gepost op: 19 augustus 2020, 13:49:49 »
Eva vertelde me dat ze mogelijk binnen een jaar terug komt. Vorige week was de kans dat ze nog ging terugkomen héél klein , nu spreekt ze al van een jaar dus hopelijk wordt dat jaar ingekort tot een maand ;).
De planning in de tijd is bij onze meisjes vaak net als een penis. Als de zak vol met geld zit, erecteren de vakantieplannen tot een ongekende lengte. Naarmate de bevrediging van het nietmeerwerken oploopt, loopt ook synchroon daarmee de zak (geld) leeg en meestal eindigt het avontuur dan ook zoals die penis: op het einde slap en veel korter dan men zou willen.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #63 Gepost op: 21 augustus 2020, 13:24:04 »
Vandaag nog maar eens afscheid gaan nemen maar dan écht voor de allerlaatste keer ;). Ze moest zo mooi , lief en lekker maar niet zijn !