Auteur Topic: SAUNACLUB LIFE (ex-Planet Eden)  (gelezen 313887 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #105 Gepost op: 15 januari 2014, 20:00:11 »
Een dikke nomi voor KanariePiet voor zijn uitgebreid verslag van PE!

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1500.msg44339#msg44339
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #106 Gepost op: 15 januari 2014, 20:54:46 »
Probeer er dan te versieren inclusief eten want daar zijn ze bij PE niet zo happig op  :douchen.

Inderdaad. Dat heb ik gisteren ook gemerkt. De kok wou lange tijd echt niet geloven dat ik met mijn vrijkaart ook voor 20€ à la carte mocht bestellen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #107 Gepost op: 15 januari 2014, 21:39:17 »
...ik met mijn vrijkaart...
vrijkaart?  foots  ;D ;D ;D :pica :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #108 Gepost op: 15 januari 2014, 21:50:33 »
...ik met mijn vrijkaart...
vrijkaart?  foots  ;D ;D ;D :pica :douchen

Bij Hookers kun je tegenwoordig ook een vrijkaart voor Planet Eden winnen in de tombola....
Geheel onverwachts eentje gewonnen... mooi meegenomen!

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #109 Gepost op: 15 januari 2014, 21:51:20 »
Ik hoop dat dit jaar ook meer vrijkaarten te vergeven zijn voor clubs waarvan we die nu nog niet mogen uitdelen aan onze leden. Ik weet (als geen ander) dat PE (en ook Magnum) een aparte eetregeling heeft en laat dat nou net een heel gevoelig punt zijn, waar ik altijd heel scherp op let.


Ik ga mijn uiterste best doen, want ik merk dat de leden deze graag erbij willen hebben.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #110 Gepost op: 23 januari 2014, 08:52:53 »
Kijk, als ik niet helemaal duidelijk was over het spelen van een potje pool in Planet Eden, dan maakt dit de goesting wel in jullie los, denk ik...

Most erotic scene on billard table
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #111 Gepost op: 23 januari 2014, 10:32:18 »
Op deze manier wil ik mijn keu wel een krijten


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #112 Gepost op: 23 januari 2014, 10:42:37 »
Die scene moeten we in PE toch live kunnen naspelen!? ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #113 Gepost op: 23 januari 2014, 10:49:01 »

Die scene moeten we in PE toch live kunnen naspelen!? ;D 8)
Mee eens........ik doe de eerste stoot wel ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Wijze grijze

  • Gast
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #114 Gepost op: 27 januari 2014, 23:36:45 »
Ik was van tevoren al sceptisch over de sfeer en de bezetting. Genoeg berichten van eerdere posters die hier ook al niet al te hosanna over berichtten. Maar ja , een vrijkaartje met een geldigheid van nog slechts één dag, slechts 45 km rijden, goed eten en eindelijk rust aan m’n kop na een zeer zeer druk weekend. Ik weet het al: Wijze Grijze neemt z’n laptop mee en enkele ongelezen kranten en piept er een dagje tussenuit.

Ik arriveerde om 13:00. Bombenstimmung op de parkeerplaats: 7 auto’s, waarvan 2 met Bulgaars kenteken, eentje Roemeens en één bestelbusje van de lokale loodgieter. Dus ik was de 3e klant? Gezellig dan! Ik werd er door de receptioniste meteen bij voorbaat op gewezen: “Die Damen animieren nicht mehr”. Kreeg een apart (oranje) vrijkaartjesbandje omgegespt (ook hiermee kun je voor EUR 20,= gerechten van de kaart kiezen) De dag kon beginnen. 

Na het douchen trof ik een compleet lege barruimte aan. In totaal 9 meiden zaten verveeld zichzelf te entertainen. 18 Ogen keken me verwachtingsvol aan. Sorry dames, eerst even ontbijten. Dat is perfect geregeld hier. Uiteraard een uitgebreide variatie aan broodjes + beleg, maar ook roerei naturel + een schaal met roerei met paprika en champignons. Daarbij verse Cantaloup meloen + verse ananas. WG werd blij en haalde z’n ochtendkrantje erbij. Het eerste uurtje werd zo gevuld in het restaurant.

De Wellness dan maar even checken: eerdere slechte ervaringen moesten geverifieerd worden. De sauna functioneert, is schoon en prima op temperatuur: 85⁰. De stoomsauna functioneert, heeft 60⁰, maar is smerig: er hangt een rioollucht en alleen de diehards durven er te gaan zitten. Elk horizontaal vlak heeft een groene aanslag; mijn tuinpad ziet er frisser uit. Ongelofelijk, heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb met de waterslang geprobeerd er wat van weg te spuiten, maar dat was onbegonnen werk. De jacuzzi : er staat een bordje bij dat de temperatuur om hygiënische redenen (???) niet warmer dan 28⁰ mag zijn. Dat is gewoon te koud. De hele dag heb ik er niemand in gezien. Een medewerker vertelde me dat er inderdaad bijna nooit iemand in zit.

Dus ben ik maar in de hoofdruimte gaan zitten en heb eens afgewacht. Elke meid probeert je aandacht te trekken, maar niemand durft de eerste move te maken.  Dat werd me te gortig, dus uiteindelijk kreeg ik een van de meiden zover dat ze toch bij me kwam zitten.

Naam : Elisabetha
Nationaliteit/Taal : Hongaars/ Engels
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Zwart,krullend tot net over de schouders
Lengte dame : 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 58 Kg, maat 36, B-cups
Service: PZC/ NMC/ 69, COB, TZ
Voordelen:
Nadelen: Ze loenst best wel.
Tijdsduur : 45 minuten Kino + 50 minuten kamer.
Prijs : Mag ik niet vermelden. Special bargain
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10


Elisabetha bevestigde de doordeweekse saaie sfeer. We spraken geruime tijd en ik probeerde haar tot wat geile publieke presales over te halen. Maar dat is hier not done. Het beperkte zich tot wat getongzoen en gefriemel. Voor de wat serieuzere aktie doken we de kino in, die hadden we helemaal voor ons alleen. Dus daar konden we de boel ook wat meer laten escaleren. Na 3 kwartier lagen we uitvoerig in 69 en toen er een ander stelletje bijkwam, verkasten we naar een kamer. Daar heeft Elisabetha zich nog bijna een uur met me beziggehouden (omdat het in de bar reuze saai was). Al met al een lieve vriendelijke meid met een oogprobleem. Je weet nooit welk oog nu contact met je legt. Maar haar grappige vriendelijke aard zorgen toch voor een aangename bedpartner. Toch is het niet het vuurwerk waarvoor ik hoge cijfers geef. Dus een Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Planet Eden kan wel onder de clubs geschaard worden waar de keuken bijzonder smakelijke gerechten weet te bereiden. Voor de EUR 20,= eettegoed had ik vandaag en royale vers bereide biefstuk ui/champignons met friet en een grote ijscoupe met slagroom.

Het is nu 23:30. Ik heb goed gegeten en geloof het verder wel. Even kijken wat er nog gebeurd is en dan naar huis. Nu m’n laptop opbergen.

Wijze Grijze sexapproval™ voor Planet Eden vandaag: 6,0/10

Adieë tsezame
Wijze Grijze

Wijze grijze

  • Gast
PLANET EDEN, het vervolg
« Reactie #115 Gepost op: 31 januari 2014, 18:48:39 »
Ik realiseer me net dat mijn onderstaande verhaal nog een staartje had. Volledigheidshalve dus hier het vervolg.
 
Tsja, nooit je huid verkopen voordat de beer geschoten is. Het werd dus toch nog een “wordt vervolgd”
Ik klapte m’n laptop dicht en kwam in gesprek met een Roemeense optisch helemaal perfecte beauty: Maya. Een leuk ongedwongen gesprek volgde, terwijl Maya samen met haar Italiaanse tafelgenote haar avondeten opat.
 
Uiteindelijk ben ik m’n laptop gaan opbergen en liep naar het wellnessgedeelte voor een afsluitende douche. Kom ik Maya weer tegen die buiten nog een sigaretje rookte. Dus we vervolgden ons gesprek en verkasten na enige tijd naar binnen en gingen tegenover de jacuzzi zitten. Nog steeds nul, nada, noppes erotisch getinte opmerkingen of aanrakingen.
“Lady, je bent hartstikke intrigerend en een prima conversatiepartner, maar draait het uiteindelijk niet om een kamergang?”
“Nee hoor, ik vind het ook zo gewoon fijn om met je te praten”.
“Als je er nou eens wat verleidingstactieken tegenaan gooit, dan zou ik weleens zomaar kunnen bezwijken”, lokte ik haar uit.
Dat was niet zo haar ding, maar haar handje wist wel Wijze Stijve tot leven te kriebelen.
“En hoe zit het met je kustalent?”. Hup, een voorproefje werd uitgedeeld.
 
Nu was ik meer door haar persoonlijkheid en uiterlijk getriggerd dan door haar presales. Dus tegen 01:15 toch nog besloten met haar te gaan kameren. Het tongzoenen was minder dan gehoopt. Steeds remde ze met haar tanden al te hevige actie af. PZC was wel lekker, vooral omdat je er best wel optisch van kunt genieten. 69 beviel ook goed. Maya heeft een zeer smakelijk, mals poesje. Uiteindelijk na een half uurtje het verlossende moneyshot gelost. Al met al resulteerde deze sessie in een Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10 

Om 02:00 was er vrijwel niemand meer aanwezig, terwijl de club toch nog tot 03:00 open blijft   

Dan nog een vergeten opmerkinkje over de zeepdispensers in de douches: goedkope plastic uitvoering van Action kwaliteit. Toen ik er een voor de eerste keer gebruikte, viel hij zo van de muur en kletterde op de grond. Dat gebeurde me later op de dag bijna nog eens.

Opvallend is trouwens de hoeveelheid aan personeel die overal bezig is. Ik schat dat er tegelijk wel een 8-tal bezig zijn. Gerelateerd aan het aantal bezoekers is dat een overkill.

Adieë tsezame
Wijze Grijze

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #116 Gepost op: 2 februari 2014, 10:36:16 »
Ik ga omwille van privé- en werkomstandigheden de komende weken geen clubs kunnen bezoeken, dus ik dacht afgelopen vrijdag: laat ik er nog eens een stevige lap op geven! Ik had nog een vrijkaartje liggen voor Planet Eden, dus de keuze was snel gemaakt. Aangezien de club bij mijn vorige bezoek leeg en sfeerloos was, had ik ter plaatse met Vendezz afgesproken.

Ik zat ’s morgens voor mijn werk in Eupen, dus ik dacht: 3 kwartiertjes rustig tuffen en ik sta voor de poorten van PE. Niets was minder waar :017:: tengevolge van een zwaar verkeersongeluk en wegenwerken, zou ik anderhalf uur doen over de 55km tussen Eupen en Merzenich :o.

Uiteindelijk draaide ik om 14u de parking van PE op. Vendezz was ondertussen al binnen in de club. Op de parking stonden een 25-tal wagens. Ik dacht: dan moet het vandaag toch drukker en gezelliger worden dan bij mijn vorige bezoek. Niets zou minder waar blijken :o.

Enfin, ik met mijn vrijkaartje naar binnen. Het kaartje werd summier gecontroleerd en ik kreeg te horen dat ik met mij vrijkaart ook voor 20€ à la carte eten mocht bestellen in het restaurant. De theke deed mij mijn oranje bandje aan en overhandigde mij mijn sleutels en badjas.

Ik deponeerde mijn portefeuille in mijn kluisje en begaf me richting kleedkamers. Daar trof ik Vendezz aan die zijn werkmails aan het bijwerken was. Ik kleedde me snel om en we begaven ons naar de bar. Douchen kon wachten.

Ondanks het grote aantal wagens op de parking was het in de bar tegen 14u15 héél rustig. Waar was iedereen :017:? We hebben een half uurtje aan de toog gehangen en ik heb in de bar maximum 4 andere mannen en 8 vrouwen geteld. De schoonheid van de vrouwen viel ons tegen (er waren in de vroege namiddag hoop en al 2 vrouwen aanwezig waar ik me mee zag kameren) en de vrouwen zaten er allen verveeld en nors bij. Net als bij mijn vorige bezoek zaten de meeste vrouwen vaak in een groepje te kwetteren.

Na een sfeerloos half uurtje, waarbij we met geen enkele vrouw oogcontact hebben kunnen maken, begaven we ons naar het restaurant. In het restaurant hebben we pizza gegeten en Jupiler gedronken. Ik moet zeggen: die pizza smaakte :)). Hij kon absoluut de concurrentie aan met de pizza’s die je in België in de gemiddelde pizzatent vind.

Terwijl wij in het restaurant zaten, passeerden 4 vrouwen ons. De 2 mooiste vrouwen gunden ons geen blik waardig. Hoe nors kan je kijken… De 2 andere vrouwen lachten lief naar ons, maar die zagen wij fysiek dan weer niet zitten.

Tegen 15u15 moest ik dringend een paar telefoontjes voor het werk doen. We hebben ons dus, met een Jupiler in de hand, naar buiten begeven en hebben ons in de zeteltjes gezet. We hebben ongeveer een half uurtje buiten gezeten en in die tijd hebben we er 1 ‘koppeltje’ en 2 telefonerende DVP’s gezien.

Na mijn eigen telefoontjes zijn we richting welness getrokken in de hoop daar meer volk aan te treffen, maar nee hoor: ook hier was het leeg en doods :017:. In de sauna zaten een oudere man en een blonde, iets molligere DVP met hele mooie borsten, en dat was het.

Aangezien we zelf geen zin hadden om te welnessen zijn Vendezz en ik dan maar terug richting bar getrokken. Daar zouden we van ongeveer 15u50 tem 17u10 aan de toog hangen. Het bleef huilen met de pet op. Alles tezamen telden we maximum 15 personen, steeds quasi evenveel mannen als vrouwen. Iedereen zat op zijn krukje voor zich uit te staren. Geen sfeer, geen vrolijkheid, niks…

2 noemenswaardig te vermelden feiten:

Van alle vrouwen in de club was er maar eentje die ons afgelopen vrijdag aandacht heeft gegeven: ‘Italiaanse’ Juliana. Ze heeft vooral Vendezz tot een kamergang proberen verleiden, maar hij voelde duidelijk geen klik met haar. Haar ‘strafste’ verleidingspoging was een nekmassage aan de toog, die toch zeker 5 à max 10 seconden geduurd heeft ::). Enfin: Juliana haar verleidingspogingen zouden niet tot een kamergang leiden.

Ikzelf was al enkele uren aan het uitkijken naar de meiden waar ik tijdens mijn laatste bezoek 2 uitstekende kamergangen mee had beleefd. Jammer genoeg vielen ze nergens te bekennen.
Op een bepaald moment dacht ik echter dat ik Michelle herkende. Ik liet Vendezz achter bij Juliana en zette me naast Michelle. Bleek dat ik me vergiste en dat ik Emma had aangesproken (ik snap nog altijd niet hoe ik me zo heb kunnen vergissen, want ze hebben weliswaar hetzelfde lange, slanke lichaam, maar qua gezicht trekken ze absoluut niet op elkaar :017:).
Hoewel ik ontgoocheld was dat ik Michelle niet had gevonden, bleef ik toch even met  Emma praten. Ik vond het immers wel een mooie meid. Het gesprek vlotte echter totaal niet en na nog geen 5 minuten kreeg ik al de sleutelvraag. Aangezien ik geen klik voelde, heb ik wijselijk afscheid genomen van Emma en ben ik terug naast Vendezz gaan zitten.

Tegen 17u10 hadden we het volledig gezien in de bar en besloten we om iets te gaan eten. Zowel Vendezz als ik bestelden een steak met zeevruchten (17€). In tegenstelling tot bij mijn vorige bezoek werd er ons nu btw wel gevraagd hoe we onze steak gebakken wensten. Na nog geen 10 minuten stond ons eten al voor onze neus. Het was héél lekker :))! Qua eten weten ze in PE wel wat ze doen.

Nadat we ons buikje lekker rond hadden gegeten,  begaven Vendezz en ik ons nog een allerlaatste maal naar de bar. En ongelofelijk maar waar:  het was er nu nog doodser en leger dan voorheen. Er was ondertussen wel een bloedmooie blonde meid aangekomen, maar ik herinnerde mij van mijn vorige bezoek, dat zij een paar vaste klanten had en veelal pannekoekte. De moed zakte ons nu volledig in de schoenen. We dronken 1 laatste pintje en besloten om naar een andere club te verhuizen.

Om 18u15 hadden we ons omgekleed en verlieten we PE. De theke vroeg of alles in orde was geweest. Ik gaf aan dat de club ons veel te rustig was, dat er totaal geen sfeer was en dat we daarom ongepopt naar een andere club vertrokken. De theke keek ons weinig begripvol aan en ging niet in op mijn opmerkingen.

Enfin: 40 minuten later bevonden Vendezz en ik ons te Sixsens, waar er véél meer sfeer was en waar we nog een heel leuke avond , voor mij gekruid met 2 kamergangen, zouden beleven ;D.

Mijn conclusie van mijn tweede bezoek aan PE: de club heeft een enorm potentieel. Het is een moderne, grote club, met mooie welness faciliteiten en uitstekend eten, maar het is er véél te rustig. Er hing 0,0 sfeer in de club.
En animeerverbod of niet: de manier waarop de vrouwen aan de bar hingen (nors en afstandelijk), nodigde echt niet uit tot interactie en een potentiële kamergang.

Moest ik alleen naar PE geweest zijn, had ik waarschijnlijk wel eens gekamerd (uit noodzaak, niet omdat het er zo gezellig was) en dan was mijn beeld over mijn bezoek aan PE misschien anders gekleurd, maar nu kan ik enkel besluiten met te zeggen dat ons bezoek aan PE zwaar is tegengevallen en dat ze mij er zeker voor de zomer niet meer terug zien 8)!         
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #117 Gepost op: 2 februari 2014, 12:10:43 »
Opgelet, nabij Düren ook werken.  Wie dus voor Düren moet om naar een club te rijden (bijvoorbeeld vanuit Antwerpen naar Samya), rijdt maar best de aangegeven 60 kilometer per uur over lange afstand want de langwerpige grijze (flits)paal, flitst flink  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #118 Gepost op: 2 februari 2014, 17:51:30 »
Opgelet, nabij Düren ook werken.  Wie dus voor Düren moet om naar een club te rijden (bijvoorbeeld vanuit Antwerpen naar Samya), rijdt maar best de aangegeven 60 kilometer per uur over lange afstand want de langwerpige grijze (flits)paal, flitst flink  :douchen.

Ik dacht dat jij daar als verstokt trein tram busgebruiker geen last van had... Of heb je je ondertussen een auto aangeschaft om op de hotel overnachtingen te kunnen beknibbelen

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk


Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #119 Gepost op: 2 februari 2014, 18:47:58 »
Ik stel voor dat Dupke zich ook aan zijn eigen strategie houd.
De snelheidscontrole bij Duren is genoegzaam bekend en berucht en hoe SEF die kennis heeft doet niet ter zake. Het is een goede tip, bedankt.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.