Forum > D O L C E   V I T A - Düsseldorf

DOLCE VITA, ALGEMEEN

(1/51) > >>

sexmachine:
[box title=PISTOLWALHALLA]Gisteren door een ijsbeervriend overtuigd dat ik Dolce Vita weer eens moest aandoen. Het zou er een Pistolwalhalla zijn...Gelukkig was het vandaag nog onveranderd. Nadat ik met diverse dames een hernieuwde kennismaking had gemaakt, dat mag ook wel na vier weken :) , eerst het eten verorberd en daarna rustig kijken wie er allemaal van de kamer terugkwamen of binnenkwamen van buiten. Bij binnenomst om 19.00 uur was het nog rustig, max 8 a 10 dames maar dat liep snel op na 20.00 uur tot ruim 25 dames.

Iets na 20 uur kwam Emma, een Roemeense spetter de bar binnenlopen in een weinig verhullende sexy witte dress. Ik was verkocht en snelde op haar af. Omdat het ook kwa beren rustig was besloot ik uitgebreid met Emma te kletsen op een sofa in de Serre. Ze werkte er nog maar 2 weken maar kon mij zich toch herinneren van de vorige keer en dat was minstens 3,5 week geleden :-* ; nou ja, zal wel...Op de sofa liet ze alles toe, mijn handen waren weer allover en vooral haar b-cupjes bevielen me prima evenals haar sensuele tongzoenen. Toch gek dat ik de dame bij mijn vorige bezoek niet mee had genomen naar de kamer. Die fout zou ik niet weer maken en zo togen we naar de kamer. Het werd een spetterende sessie met deze dame die alles heeft en biedt wat PP begeert. Iets langer dan 60 minuten later stonden we weer bij de theke. Ik was totaal bevredigd maar besloot toch nog even te blijven om met een andere aantrekkelijke dame in ieder geval effe mee te kletsen. Die dame heette Diana en zal ik ook een draadje over aanmaken.[/box]

seksenfun:
Een link naar de club zou o zo handig zijn  ;).

seksenfun:
Ik heb horen vertellen dat NZC daar een vrij gangbare praktijk is.  Kan iemand bevestigen/stellig ontkennen  ;)?

Rudi_NL:
Dolce Vita Düsseldorf: woensdag 16 mei

INLEIDING
Woensdag 16 mei ben ik naar Dolce Vita in Düsseldorf geweest. Uit mezelf was ik hier (voorlopig) niet naar toe gegaan, maar aangezien ik een vrijkaartje had gekregen van een kameraad ging ik toch maar eens een kijkje nemen. Ik vind het toch leuk dat ik Dolce Vita heb kunnen ervaren en het was daar zeker niet slecht. Sterker nog: het was daar meer dan okay.
 :)

AANTAL DAMES & GOEDE LINE UP
Misschien was het toeval tijdens mijn bezoek, maar gedurende mijn gehele verblijf waren er veel meer dames dan mannen aanwezig. De verhouding tussen het aantal dames en het aantal mannen was dus uiterst goed (uit oogpunt van de mannen gezien dan wel). De line-up van de dames was ook nog eens goed tot zeer goed en in totaal schat ik dat er zo’n 50 dames rondhuppelde. Wat willen je nog meer met zoveel mooie huppelkutjes om je heen!!! Ook hier weer: lange benen, strakke kontjes, smalle tailles, dikke tieten en geile looks. Grrr……pussy’s, pussy’s, pussy’s!!!
 :)

GEMENGD PUBLIEK
Het publiek was zeer internationaal en kwam – aan de huidskleuren te zien – uit alle hoeken van de wereld. Maar vooroordelen die er eventueel zouden kunnen zijn hieromtrent werden zeer zeker NIET bevestigd. Forumleden heb ik dit keer overigens niet ontmoet.
 :)

CLUBOMSCHRIJVING
Erg groot is Dolce Vita niet, maar dat is LivingRoom (om als vergelijking te nemen) natuurlijk ook niet. De bar en de zithoekjes in Dolce Vita zijn leuk ingericht en er hangen een ook paar flatscreen waar vieze filmpjes op gedraaid worden. Wat ik ook wel mooi vind, is het loungegedeelte. Dit bestaat uit een grote glazen uitbouw die aan de tuin is gelegen en is voorzien van banstellen en een sfeervolle inrichting. Zeker ’s-avonds – als het donker is en het industriegebied niet meer zichtbaar is – is het hier goed toeven aangezien ze mooie sfeerverlichting en fakkels hebben aangebracht in de loungeruimte en de tuin. De tuin bestaat uit donkere natuurstenen/leistenen en is voorzien van een redelijk klein zwembad, een saunahuisje (dat was lekker warm) en een whirlpool (deze wordt momenteel vernieuwd en is dus tijdelijk buiten gebruik). Voor foto’s en sfeerimpressies van Dolce Vita verwijs ik naar hun website www.dolce-vita.com/rooms want beelden zeggen veel meer dan duizend woorden. Verder kan ik nog zeggen dat Dolce Vita een nette club is met vriendelijk en behulpzaam personeel.
 :)

ETEN & DRANK
Het eten was gewoon en goed. De kwaliteit hiervan is vergelijkbaar met het eten in LivingRoom of GoldenTime. Ook was er meer dan genoeg aanwezig. Het grote voordeel in Dolce Vita is dat je kunt eten wanneer je dat zelf wilt en dus niet zielig in een rij hoeft te staan wachten voor een bordje eten. Frisdrank is gratis en alcohol kost extra (geen enkel idee hoeveel dat dan kost?).
 :)

VIEZE KAMERSESSIE
Mijn lolly wilde ik graag in de exotische Alexa uit Armenië laten glijden (www.dolce-vita.com/girls/view/723), maar deze stoeipoes, was helaas niet aanwezig. GVD!!!
 :)

Dan maar een oude bekende uit LivingRoom, namelijk Nancy die velen van jullie ongetwijfeld zullen kennen. Nancy is 25 jaar oud en ze komt uit Duitsland. Ze is heel leuk om te zien, maar superknap is ze niet. Waarom ik dan toch voor Nancy kies, is het volgende:

1) Zij is een heel klein en heel smal meisje (lolita-poppetje van 40 kg).
2) Zij is erg aardig, vriendelijk en relaxed (ze neemt de tijd voor je en er is een wederzijdse klik).
3) Zij is geen jaagster en zij zal je niet proberen af te zetten (correct meisje).
4) Zij geeft zeer goede service en vindt erg veel goed (of is daar wel voor te vinden).
5) Zij kan rimmen als de beste. Hi hi!!!

Om het een beetje smakelijk te houden op dit forum, zal ik de sappige details maar eventjes achterwege laten. Op een gegeven moment voelde ik me namelijk net een C1000-kip met de benen omhoog en uiteen, terwijl die kleine Nancy er als een bezetene er op los likte?!?! En nu snel door naar de omschrijving van de kamer. De kamer had een whirlpool (weliswaar geen gebruik van gemaakt), had naar mijn mening te weinig verlichting en de muziek in de kamer stond aan de harde kant en het volume kon helaas niet individueel geregeld worden.
 :)

GOEDE MUZIEK
In de club werd zeer goede muziek gedraaid en het leek soms wel partytime met enkele dames die losgingen.
 :)

TOT SLOT
Dolce Vita is een goed alternatief om eens een keer naar toe te gaan. Als ik geen vrijkaartje had gehad, dan zouden de kosten maar €35,- zijn geweest. En dat is toch wezenlijk minder dan €60,- in LivingRoom of GoldenTime voor nagenoeg hetzelfde. Vanuit Nederland is de afstand wel weer groter in vergelijking met GoldenTime bijvoorbeeld, wat extra brandstofkosten en vooral extra reistijd met zich meebrengt. Zeker tijdens spitsuren kan een bezoek aan Dolce Vita aanzienlijk meer (kostbare) tijd in beslag nemen vanwege de ligging ten oosten van Düsseldorf. Persoonlijk wil ik nog wel eens een bezoek brengen aan Dolce Vita, maar hoog op mijn to-do-list staat deze club (ondanks het feit dat er niks mis mee is) zeker niet. Buiten een paar Euro voordeel heeft Dolce Vita namelijk voor mij geen noemenswaardige meerwaarde en vanuit Maastricht vind ik binnen een straal van 130 km (= afstand naar Dolce Vita) genoeg andere clubs om me te amuseren. Herhalingsgevaar is er dus wel, maar groot is dit niet.
 :)

Tot binnenkort in FKK-saunaland (zaterdag 19 mei in Babylon te Elsdorf).
Groeten Rudi_NL
 :)

seksenfun:
- Vertrokken met 2 mede-beren: de airco op koel, stralende zon, racen over de banen met extreme en extravagante muziek volle bak.  De fun kon al niet op in de heenrit.
- Mijn tweede bezoek, hun eerste bezoek.
- Wederom vriendelijk ontvangen door een wulpse theke.
- Verrassend hoeveel dames er om 12:00 al waren: een stuk of 20 en ongeveer evenveel beren.  De ambiance zat er al meteen in, hoofdzakelijk in de tuin.
- Het ontbijt was weer lekker, zij het dat net op het middaguur men alle moeite moest doen om de aanvallende eters (zowel vrouwen als mannen) niet zonder eten te zetten.
- Het viel me weer op hoeveel personeel in de weer is om alles hygiënisch en netjes te houden.  Flink zo!
- Na het eten kwam Veronica regelrecht naar me toe. Ze begon met te zeggen dat Gela er niet was vandaag.  Mijn liefje van vorige keer kwam inderdaad van heel de dag niet opdagen.  Veronica stond er op dat ik met haar en haar Bulgaarse vriendinnetjes mee het zwembad in zou gaan. 
- waterfun (bommetjes voor de dames die droog aan de kant lagen of zaten...!
- Vandaag ging ik eigenlijk op café.  Een café met vele mooie blote dames.  Veel geouwehoerd dus.  Niet van mijn gewoonte.  Moet al eens kunnen.
- De dames zagen er vandaag weer prachtig uit en toch voor ieders wat wils.  Genoeg van mijn types.  Wie op vol valt, komt in DV toch net iets te kort.
- Na een saunarondje en wat baantjes trekken, wees Veronica met haar vingertje naar mij. Ze had me een tijd niet gezien en dacht dat ik haar ontrouw was geweest.  Stommerik dat ik was, zei ik dat ik Geli niet ontrouw wou zijn met uitgerekend haar beste vriendinnetje.
- Na wat geouwehoer in de tuin, nog wat in een tweepersoonsbed buiten gaan liggen in het zonnetje.  Ik kreeg al gauw het gezelschap van Sparilla (of zoiets, het was in elk geval niet spirelli = deegwaren).  Ze kwam bij me liggen en pakte me klem met haar benen.  Ik verwittigde haar dat ik nog niet lang terug was van kamer maar ze bleef me verleiden.  Mijn lul groeide terwijl ze hem verwende maar ik gaf niet toe.  Ze was best te doen maar er liepen andere dames rond die nog meer mijn type waren, vandaar dat ik niet toehapte.
- Ondertussen was mijn maag weeral leeg.  Een lekker soepje, verse groentensalade en penne met kippenblokjes in gedroogde tomatensaus.  Heerlijk!  Ik liet nog een gaatje voor de BBQ.  Die was om 20:00.  Ook daar voor het vertrekken naar huis nog heerlijk van gesmuld.  De BBQ was lekker.  Sausjes, nieuwe andere verse groentjes....  Alles was er bij.
- Tussen de gewone maaltijd en de BBQ gekamerd met Paula.  Ik had haar eerder op de dag al gespot.  Nog meer goesting had ik in een dame met veel tatoes (ja, ondanks dat), kort zwart haar en wat langer dan de dames waar ik doorsnee mee ga.  Zij was echter 's avonds altijd bezet. 
- De avondshift was nog mooier om te zien.  De dagshift was voor ieders wat wils met erg mooie slanke dames tussen maar de late shift waren stuk voor stuk pareltjes.  Was het niet dat we tijdig wilden vertrekken....
- Bij de BBQ weer gratis bier van het vat, net als vorige keer bij het gewone eten.
- Voor 20:00 uur dienen de dames in FKK-kostuum te lopen, na 20:00 uur mogen ze kiezen.  De meeste doen dan een topje, kleedje of gewoon een bikini (of monokini) aan.  Een leuke wissel.  Tof ideetje van de club.
- ' s Avonds waren er ongeveer 30 vrouwen aanwezig voor ongeveer 50 mannen.
- De muziek staat nooit te hard in de bar.  Ze opteren voor lounge-beat-moderne muziek.  Geknipt voor die club en eens wat anders.
- Alle kamers zijn ruim, mooi, hygiënisch en proper.  Alle kamers op de bovenverdieping.  Eén kamer met douche op het gelijksvloers.  Ook enkele kamers met jaccuzzi (tenzij er geen andere kamers vrij zijn, extra te betalen: € 100 extra of € 160 voor een fles champagne op kamer).
- inkomprijs € 35 (alles onbeperkt), sessies vanaf € 35.
- Wederom een top tweede bezoek gebracht aan deze club.  Op dagen dat je buiten kan is dit een topclub.  Een superclub op hete zomerse dagen.  In de winter daarentegen valt het buitengedeelte weg (en misschien de veranda ook als ze die niet verwarmen, wat veel kost en gezien de budgetprijzen van de club).  Dan is het een gewoon klein clubje waar je komt om te neuken en niet om te wellnessen, luieren en/of relaxen.
- Jammer van de koude douches 's avonds.  Blijkbaar durven kleinere clubs daar wel eens last van hebben als ze druk bezocht worden (ook het geval in ROM, Münster (Altheim).  Ik heb het gemeld.  Het zou een boilerpanne geweest zijn en geen wederkerend algemeen probleem.
- Ik was al zó lang niet meer in LR maar schijnbaar zit qua vrouwen half LR daar nu.
- Weeral een toffe ontdekking gedaan.  Is het deze zomer niet meer dan staat Dolce Vita voor volgende zomer vaker op mijn agenda gepland.  Dat is zeker  ;)!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie