Forum > D O L C E   V I T A - Düsseldorf

DOLCE VITA, ALGEMEEN

<< < (2/51) > >>

pistol pete:
De afgelopen periode heb ik deze club in korte tijd drie keer bezocht, tijd voor een sfeerimpressie/beoordeling.



Ik kan al vast verklappen dat Dolce Vita de eerste plek in mijn club hitlijst heeft bezet. Natuurlijk staan ook H7 en Planet Eden nog hoog in mijn vaandel, maar Heaven 7 is als kleine club qua facilitieten niet vergelijkbaar en Planet Eden is weer verder gelegen en qua dames wat onvoorspelbaarder hoewel er momenteel een overschot aan pistolladies in Eden is.
Maar Dolce vita dus, toen ik daar voor het eerst sinds een jaar weer binnenliep viel mijn oog direct op een pistollady pur sang. Slank, jong en onschuldig uit haar ogen kijkend, maar deze kenmerken (mijn voorkeuren) zijn hier welbekend. Ze is getooid met een kleine B-cup, appelrond en o zo fraai. Omdat het dinsdag was om een uur of 18 liepen alle dames in Evakostuum rond, hummie. (maa-woe tot 20 uur FKK style). Eerst even eten, ik nam plaats aan de bar tegenover mijn nieuwe ontdekking. Ondertussen hadden we regelmatig oogcontact en schuchtere (zij) en gretige (ik) glimlachen gingen over en weer. Na het eten pakte ik direct door. Ik nodigde haar uit op een lekkere hangbank en de vonken sloegen over. dit was de veel geroemde klik. Na een korte periode presalen bleek ze bereid verder te gaan in de whirlpool. Jawel sinds enige tijd is er een whirlpool (zie daar een van de redenen waarom DV mijn favo club is). Onder het oog van een 10-tal Duitse gasten (who cares) speelde zich een spetterend spel af in de whirlpool, het woord badespass is niet meer van toepassing op dit spel. Haar handen wisten al mijn softspots te vinden en haar tong penetreerde bij tijd en wijle diep in mijn mond. Sommige softspots werden plots knoeihard en ik besloot dat mijn gemoedstoestand rijp was voor een kamergang. Op de kamer gaf ze nog wat extra gas. Ik werd opgevreten door deze 21-jarige stunner. Het duurde slechts 10 minuten voordat de eerste ontlading een feit was. Maar de geilheid was daarmee niet verdwenen. Na verwijdering van rubber en potentieel nageslacht met een doekje propte ze de nog immer harde staaf weer in haar mond. Ik besloot haar te laten pijpen totdat ik weer klaar zou komen, ditmaal in haar bekkie....Zover kwam het niet, die arme bleef maar doorpijpen maar toen na ruim een kwartier er bijna een kaakkramp bij haar ontstond kon ik haar lijdensweg niet meer aanzien. We gingen over op een innige GFE sessie waarbij we lang en intens tongzoenden en haar body zich bijna als een  slang om mij heen zat. De tijd vloog en ik genoot met volle teugen. Het uur was bijna om maar ik wou nog een orgasme meemaken. Ik stond alweer op knappen want alweer vlogen na zeer korte tijd witte vlodders in de rondte...nou ja in het condoom dan. Pfff, wat een topsessie.
Helaas is er geen gelegenheid samen te douchen dus onze wegen scheidden zich bij de lockerroom. FF later schoof ik aan bij de bar en genoot van een lekkere espresso. De avond was nog jong. Er zat meer in maar eerst moest ik recupereren. Dus maar weer lekker in de HWP, ditmaal alleen. Misschien maar beter want nog een kwartier met deze topper in de whirlpool zou ik mogelijk niet overleven....
Inmiddels is het alweer ruim een week later en heb ik deze meid al 5 keer getroffen op de kamer. Alle sessies van een fabelhaft nivo. Pistol Pete heeft dan weer een nieuwe nummer 1. En dat moest wel want zijn oude nummer 1:

Vanessa, Heaven7 ->

 

vertrekt a.s. dinsdag (voorgoed?) naar Roemenie en nummer 2 (Viktoria uit Planet Eden, geen plaatjes beschikbaar) is vorige week naar Bulgarije vertrokken.  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

De publiek toegankelijke plaatjes van mijn nieuwe topdame onthoud ik de nieuwsgierige lezer nog even net zoals de naam van dit snoepje.  :-X :-X :-X >:D, die hou ik nog ff voor mezelf.

Maar goed, Pistol Pete hoeft niet te klagen over vertrekkende toppers want in Villa Vertigo (onlangs door mij weer 'herontdekt' lopen nog veel hertjes in de niet ontgonnen wei en ook hier heb ik een mogelijk toppertje gespot (en inmiddels 2 keer geneukt.... ;)). Het is wel duidelijk waar PP de komende periode uithangt: DV!! (afgewisseld met af en toe H7 en of VV). CU.

seksenfun:
PP foefelt niet enkel met de dames waar ik mee foefel, PP foefelt ook in de clubs waar ik kom.  Straks krijg ik nog achtervolgingswaanzin van hem. 

PP, je vergeet een club waar een dame zit waar ik gaarne mee foefel en die geknipt is voor jou in ROM.

Go for it (her) ;)!

pistol pete:

--- Citaat van: seksenfun op 18 augustus 2012, 14:23:15 ---PP foefelt niet enkel met de dames waar ik mee foefel, PP foefelt ook in de clubs waar ik kom.  Straks krijg ik nog achtervolgingswaanzin van hem. 

PP, je vergeet een club waar een dame zit waar ik gaarne mee foefel en die geknipt is voor jou in ROM.

Go for it (her) ;)!

--- Einde van citaat ---


ROM??? wa's dat? Ik een dame vergeten in een club?

Toch niet in Sharks? Zover kom ik niet graag om te komen...Verklaart u nader....

pistol pete:
ahhh, even doorleze, ROM te Munster...de dertiende is qua verschijning idd zeer pistolwaardig hoewel mgl een tikkeltje te lang (?). Als Seksenfun tevreden is met de service zit dat in ieder geval goed.... 8)...daar ben ik van verzekerd.



--- Citaat van: pistol pete op 18 augustus 2012, 14:44:13 ---
--- Citaat van: seksenfun op 18 augustus 2012, 14:23:15 ---PP foefelt niet enkel met de dames waar ik mee foefel, PP foefelt ook in de clubs waar ik kom.  Straks krijg ik nog achtervolgingswaanzin van hem. 

PP, je vergeet een club waar een dame zit waar ik gaarne mee foefel en die geknipt is voor jou in ROM.

Go for it (her) ;)!

--- Einde van citaat ---


ROM??? wa's dat? Ik een dame vergeten in een club?

Toch niet in Sharks? Zover kom ik niet graag om te komen...Verklaart u nader....

--- Einde van citaat ---

seksenfun:
Ze oogt op de foto langer (denk ook even haar hieltjes weg)  ;).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie