Forum > DEN HAAG

Den Haag algemeen

(1/13) > >>

bema:
Niemand iets te melden in Den Haag ?

Volgende week vrijdag ben ik beroepshalve in Den Haag, zal dan eens gaan zien of er niks te beleven valt in de Doubletstraat of de Geleenstraat !  :-\

sexmachine:

--- Citaat van: bema op 19 november 2010, 21:22:45 ---Niemand iets te melden in Den Haag ?

Volgende week vrijdag ben ik beroepshalve in Den Haag, zal dan eens gaan zien of er niks te beleven valt in de Doubletstraat of de Geleenstraat !  :-\

--- Einde van citaat ---
Beroepshalve??? Gina zit er, ben jij duivenmelker?  ;D ;)
Je herinnert je Gina nog wel, neen?

bema:

--- Citaat van: sexmachine op 19 november 2010, 21:27:40 ---
--- Citaat van: bema op 19 november 2010, 21:22:45 ---Niemand iets te melden in Den Haag ?

Volgende week vrijdag ben ik beroepshalve in Den Haag, zal dan eens gaan zien of er niks te beleven valt in de Doubletstraat of de Geleenstraat !  :-\

--- Einde van citaat ---
Beroepshalve??? Gina zit er, ben jij duivenmelker?  ;D ;)
Je herinnert je Gina nog wel, neen?

--- Einde van citaat ---
WELKE Gina ?

Afin er zit niets anders op voor jou sexmachine, dan volgende week mede de "tour" naar Den Haag te maken !  ;)

Misschien kunnen we dan nog eens de tournee Den Haag Utrecht Amsterdam maken, zoals we deze 3 jaar geleden gemaakt hebben, om dan uiteindelijk terug te komen in skw !  :D

Indien er nog andere liefhebbers zijn, er zijn nog 3 plaatsen vacant in de wagen.  8)

guest9105:


Gisteren 29-2-2012, moest ik in Gouda zijn, dus ben ik meteen doorgereden naar Den Haag. Ik kan het toch niet nalaten om dan even in de Geleenstraat en de Doubletstraat te gaan kijken (liggen toch redelijk dicht naast elkaar.) Eenmaal in de Geleenstraat viel mij de aanwezigheid om 17u erg tegen. Veel ramen waren leeg. Gedurende mijn rondje daar viel mijn oog op een blonde schoonheid…..maar toen ik naar haar toe ging en vroeg naar haar prijzen….reageerde ze van ik doe eigenlijk alleen SM. Dus ik zei geen probleem…wat is je prijs? Haar reactie maakte me een best kwaad……: “nee, ik wil niet…vind het zielig”, dus zielig omdat je niet op twee benen maar in een rolstoel voor haar raam staat? In eerste instantie dacht ze er vanaf te komen dat het niet mogelijk was omdat die kamer boven was. Zelfs toen ik haar vertelde dat ik al eerder daar was geweest. Deze reactie was voor mij voldoende…en ben weer verder gaan kijken. Zoals ik al zei….zag ik weinig interessants voor deze tijd, dus ben ik doorgereden naar de Doubletstraat. Daar bleek het parkeren toch ff lastig, maar had toch al redelijk snel een plekkie gevonden. Al snel in de straat werd ik aangesproken door een dame of ik zin had in een trio. Beiden zagen er leuk en jong uit. Voor de prijs hoefde ik het niet te laten…nl. 2x 30,00 euro. Zelfs dan was veel mogelijk. Maar ik had nog niet gepind dus moest me nog even inhouden. Na een tweetal rondjes was ik ook niet helemaal tevreden dus ben ik doorgegaan naar een vriend van mij in Den Haag.

Rond 22.30u was ik weer terug in de Geleenstraat. Gedurende mijn eerste rondje viel mijn oog op Sarah. Dit was een dame die stond bij Raam 9 (geteld vanaf links, de weg), van nr. 45. Zij is een Amsterdamse dame van 21 jaar met donker blonde haren tot net over haar schouders. Deze dame had me al snel over. Voor 50,00 euro wilde ze van alles doen, zelfs tongen (en ja ze heeft een tongpiercing) dus dat klonk al super. Eenmaal binnen had ik haar mijn geld gegeven en was ik bezig om me uit te kleden…..terwijl zij er al helemaal klaar voor was en al voor me op haar bed met haar k.tje lag te spelen. Toen ik vlak daarna voor haar zat beval ze mij om maar meteen een stoot poppers te nemen. Daarna speelde ze heel sensitief met mijn tepels, terwijl ik haar vingerde. Dit heeft even geduurd, daarna heeft ze mij vol passie gepijpt. Even later heb ik haar geneukt en heeft ze met haar tongpiercing mijn tepels gelikt. Tussendoor heb ik haar nog getong zoent….vond het wel kinky met piercing. De tijd ging snel maar heb toch waar gehad voor mijn geld. Een ander kenmerk van haar was een navelpiercing…of ze tatoo’s heeft….ben ik vergeten.

Na deze sessie ben ik doorgereden naar de Doubletstraat. Daar bleek het wederom lastig parkeren, maar na een aantal rondjes toch een plek gevonden. Het was nu (met geld) lastiger om een keuze te maken bij wie en waar ik naar binnen zou gaan. Net op het moment dat ik naar huis wilde gaan…….werd ik uitgenodigd voor een trio. Voor het geld hoef je het daar niet te laten. Want voor 25,00 euro (gemiddelde prijs) heb je al een “goed” halfuur (afhankelijk van de dame natuurlijk.) Toen ik binnen was stelde de dames zich aan mij voor. Eentje was Catharina…..en mooie jonge dame uit Roemenie.  Zij is 23 jaar….een heeft een mooi lichaam. De andere dame was er eentje uit Venezuela, met donkere bruin krullend haar.
Eenmaal op bed mocht ik Catharina niet meer vingeren maar wel gewoon aanraken. Terwijl zij mij pijpte, kwam de andere dame met mijn tepels spelen. Haar mocht ik wel vingeren. Beffen zat er ook niet meer bij….bij beiden niet. Uiteindelijk maar met weinig genoegen genomen. Later hebben de dames op mijn verzoek geswitcht omdat die Catharina niet meer wilde neuken en die ander dame wel. Dus was ik daar wel tevreden mee. Terwijl ik met het kutje en borsten van Catharina speelde werd ik heel kort geneukt door de ander en ging zij verder met pijpen. Daarna heb ik me weer aangekleed en ben weer weggegaan. Wat ik een nadeel vond was dat zij beiden in het Spaans met elkaar praten…waarvan je dan geen idee hebt waar ze het over hadden. Maar goed, soms moet je niet te veel klagen. Je weet dat de kwaliteit bij veel hier zal tegenvallen, maar dat is niet gek voor die prijs. Dus ben ik met een redelijk voldaan gevoel weer begonnen aan een uurtje voor de terugreis.

Tom Kroes:
Was deze en vorige week 2 x in de Doubletstraat.
Het was er een half jaar geleden beter, er zijn toch wel wat jonge hongaartjes weg.
Maar ik kende toch wel wat toppers, letse Angela, letse Edika , en nog wel een paar,ik zal de namen niet vermelden dat zegt hier toch niemand iets.

De Doubletstraat wat moet je ervan denken?
Het is mijn favoriete straat in Nederland, naast vroeger- voordat het gekortwiekt werd qua kapaciteit- Alkmaar.

Wat voor vrouwen vind je er?
Van alles van heel mooi (uitzonderingen ) tot sparend voor een rollator. Vooral vele latina's en veel hongaarse girls next door beoefenen hun vak hier. Daarnaast is de Doublet veel drukker dan de Geleenstraat en veel meiden uit de Geleen werken regelmatig in de Doublet, omdat veel x 25tig meer is dan weinig x 50 tig. Ja de doub kost 25 euro voor een standaard beurt.
Wat je krijg dat varieert, van zeer slechte afwerksex met een pop tot zeer goede afwerk -en soms zelfs gfs. De kunst in de Doubletstraat is de goede dame vinden.
De konklusie de prijs is laag dus het kan niks zijn klopt niet.

De service in de Geleen is zeker niet beter of de meiden heel veel mooier, zoals gezegd ik ken beide straten goed en veel meiden wisselen tussen beide straten.
Hoe kan dan dat prijsverschil blijven bestaan..ja dat is voer voor een econoom. Je ziet dat de Geleen het slecht doet, veel leegstand, mensen zijn niet gek. Als je voor 25 euro hetzelfde krijgt als voor 50..

In de Doubletstraat ga ik niet bij de oude vrouwen naar binnen, zo tegen de dertig houd het voor mij ook wel op. Maar in die kategorie zitten er genoeg mooie girl next door meiden die heerlijke ongekompliceerde afwerksex geven,  erop en erover, maar het kost dan ook maar 25 euro.

Goed ik was er weer 2 x en heb 3 vrouwen geconsumeerd.
Nela is een girl next whore uit litouwen, 20 jaar , schitterend lichaam en hoofd, en ze levert een hele leuke afwerkservcie,ze geilt je altijd grappig op, door bare met je pik en ballen te spelen, je staand te pijpen, ze gebruikt je lul als microfoon en bijt er zachtjes in, wat geile praatjes en dan lekkere afwerksex, 2 x bezocht, ik kan haar slecht laten staan. Gooi je er 50 ertegenaan -wat ik nooit doe- doet ze je ook zonder condoom pijpen.
Ze zit nu in huis 25 VK2

Ook heb ik Edika bezocht, de knapste van de Doublststraat, nu gelooft niemand het maar GT materiaal, erg mooi meisje, heel lang zwart haar, zeer minieme borstjes, heel slank, klasse, uitstraling, kunststudente uit Litouwen, een intelligente dame. Ze is zeer vriendelijk , haar service is goed maar echt afwerken wel let ze totaal niet op de tijd en ze zeurt nergens over, als je haar lang neukt zegt ze niks, kom je niet klaar maakt ze het met de hand af..ze levert een zeer goede afwerkjob.
Alleen is het allemaal wat passieloos en ligt ze er als een pop bij als je haar neukt. Af en toe is ze aan de beurt ze is te knap om te laten staan. Niet verassend is dat ze heel erg goed bezet is. Ze zit nu in huis 7 kamer 4.

De apartste date had ik weer heel onverwacht, ik kende deze hongaarse al, midden dertig, strak lolita lichaam, was er al 3 x eerder geweest, service werd steeds beter. Laatste keer was ik er 2 uur geweest voor de basisprijs en werd het persoonlijk, er werd volop getongzoend  en ze vertrouwde me toe dat ze me leuk vond. Daarna heeft ze vaker geklopt op de ramen en gezwaaid en heb ik haar af en toe gesproken, maar vaak kom ik hier niet in de herfst en winter. Nu ging ik op haar aandringen weer eens naar binnen.
Ze had me gemist en meer van die teksten, you know I like you zei ze...uiteindelijk meer dan 3 uur geweest en de basisprijs na afloop maar verdubbeld.

De date was zeer leuk met haar, eerst een uur lang praten en strelen heel sensueel, geen plekjes werden overgeslagen met kussen en beffen..ze ontspande helemaal, ik ook.
Dat is best raar zo intiem dan heb je vertrouwen in elkaar nodig maar het ijs is helemaal weg, ik mag haar ook graag het is een zeer lieve vrouw, heel erg apart. Ik genoot van haar kippenvel, de siddering die door haar schoot als ik met mijn nagels haar rug en billen streelde..het was heel apart al dat geknuffel en gestreel daardoor zaten we in een soort zeer relaxte erotische geladen toestand. Je merkte dat ze helemaal ontspannen was en genoot. Ze wilde niet meer werken zei ze.

Ook lekkere sex met haar gehad, dat kon wel wat passioneler van haar kant, ze geniet veel meer van het voorspel dan van de sex, ze was moe zei ze mischien dat dat het was, jammer het voorspel was perfekt.

Daarna lekker in elkaars armen liggen doezelen, beetje praten over haar leven en het mijne, een zeer intieme date, beetje raar om dat in een p6 setting te hebben.Maar het voelde goed en echt dus wat maakt het uit.

Zeer binnenkort ga ik haar weer eens bezoeken, deze date zit vooraan in mijn hoofd.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie