Auteur Topic: De voorbereiding op de Filipijnen  (gelezen 21536 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #15 Gepost op: 8 oktober 2014, 21:54:46 »
Ik heb niet in het Lewis Grand geslapen. Maar de witte limousine recht voor de deur hield mij al tegen. Het was mij allemaal wat te opzichtig. Past voor mij niet in het beeld wat ik had en heb met de Filipijnen.  Prima hotel in Thailand of ergens in een luxe exotische land waarschijnlijk

ps. ATMs in de mall deden het uitstekend

Offline aamu

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #16 Gepost op: 8 oktober 2014, 22:08:35 »
Een deel van mij is het daar ook wel mee eens ;) Het andere deel is wel benieuwd :)
We gaan het wel zien wat het brengt.

Over het douche gebeuren gesproken. De vorige keer in zoektocht naar het hotel kwam ik er eentje tegen, kan zo snel niet op de naam komen. Maar een nieuw hotel begin van dit jaar. Rondom fields in ieder geval. En daar was de badkamer dus gewoon in de kamer met glazen wanden zodat je vanuit het bed je meisje op de wc of onder de douche kon kijken. Vond dat zelf wel wat ver gaan.....

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #17 Gepost op: 8 oktober 2014, 22:34:53 »
Een deel van mij is het daar ook wel mee eens ;) Het andere deel is wel benieuwd :)
We gaan het wel zien wat het brengt.

Over het douche gebeuren gesproken. De vorige keer in zoektocht naar het hotel kwam ik er eentje tegen, kan zo snel niet op de naam komen. Maar een nieuw hotel begin van dit jaar. Rondom fields in ieder geval. En daar was de badkamer dus gewoon in de kamer met glazen wanden zodat je vanuit het bed je meisje op de wc of onder de douche kon kijken. Vond dat zelf wel wat ver gaan.....

Wat een westerse perverse gedachtes, daar zal geen Filipina mee naar toe willen.
Goed ik ben modern genoeg om dat te waarderen, maar de Filipijnse meiden niet.

De beste grap die ik deze vakantie hoorde was dat Penthouse een hotel met 5000 peso kamers geen stroom had  :banghead: , dus daar zit je met je licht, airco en je lift naar de 10e etage.
De generator was namelijk niet besteld of ondergelopen in de kelder. Zonder stroom / generator ben je dus nergens en is de kamer geen 1000 peso per nacht waard.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #18 Gepost op: 9 oktober 2014, 13:15:35 »
Een deel van mij is het daar ook wel mee eens ;) Het andere deel is wel benieuwd :)
We gaan het wel zien wat het brengt.

Over het douche gebeuren gesproken. De vorige keer in zoektocht naar het hotel kwam ik er eentje tegen, kan zo snel niet op de naam komen. Maar een nieuw hotel begin van dit jaar. Rondom fields in ieder geval. En daar was de badkamer dus gewoon in de kamer met glazen wanden zodat je vanuit het bed je meisje op de wc of onder de douche kon kijken. Vond dat zelf wel wat ver gaan.....

Wat een westerse perverse gedachtes, daar zal geen Filipina mee naar toe willen.
Goed ik ben modern genoeg om dat te waarderen, maar de Filipijnse meiden niet.

Daar hebben wij van Relaxxx ook een oplossing voor
[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #19 Gepost op: 9 oktober 2014, 20:45:09 »
Een deel van mij is het daar ook wel mee eens ;) Het andere deel is wel benieuwd :)
We gaan het wel zien wat het brengt.

Over het douche gebeuren gesproken. De vorige keer in zoektocht naar het hotel kwam ik er eentje tegen, kan zo snel niet op de naam komen. Maar een nieuw hotel begin van dit jaar. Rondom fields in ieder geval. En daar was de badkamer dus gewoon in de kamer met glazen wanden zodat je vanuit het bed je meisje op de wc of onder de douche kon kijken. Vond dat zelf wel wat ver gaan.....

Wat een westerse perverse gedachtes, daar zal geen Filipina mee naar toe willen.
Goed ik ben modern genoeg om dat te waarderen, maar de Filipijnse meiden niet.

De beste grap die ik deze vakantie hoorde was dat Penthouse een hotel met 5000 peso kamers geen stroom had  :banghead: , dus daar zit je met je licht, airco en je lift naar de 10e etage.
De generator was namelijk niet besteld of ondergelopen in de kelder. Zonder stroom / generator ben je dus nergens en is de kamer geen 1000 peso per nacht waard.

Groet, Foots  O0


En weet je wat.. Dit gaat beide over het penthouse hotel....

Offline aamu

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
De voorbereiding op de Filipijnen
« Reactie #20 Gepost op: 9 oktober 2014, 21:02:57 »
Ja precies. Vind ook net een foto op hun site.