Auteur Topic: Francesca (Roemeens)  (gelezen 6472 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Francesca (Roemeens)
« Gepost op: 28 januari 2013, 23:39:59 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang
ogen: groen
lengte dame: 1,80+
postuur/cupmaat: slank/strakke A
nationaliteit/taal: Roemeense/Engels
leeftijd: 23
tatoeages/piercings: een mond vlak boven haar poes, maar dat gaat een bloem met piercing in het midden worden/piercings in navel en tong
service: zoenen, erg goed en veel tongzoenen, PZC, droogneuken, NMC
voordelen: spontaan en goeie uitstraling

Een heel strak lichaam en een leuke babbel... maar misschien is de manier hoe ze zonder pushy te zijn duidelijk maakte echt met me te willen, wel de belangrijkste reden dat ik toch toehapte. Ze deed me daarin een beetje aan mezelf denken als ik weer eens plaatje van een meid heb gezien en van een afstandje iets van een reactie probeer te krijgen.

Na wat geplaag terwijl tegenover elkaar aan de bar zaten, kwam ze naar me toe en vroeg of ze me mocht zoenen... Nederlanders zouden goed in bed zijn wist ze. Ik citeerde een tv item waarin de raamdames in NL duidelijk maakten dat Hollanders maar saai zijn in bed, maar dat geloofde ze niet... nog een keer de vraag om zoenen: nou dat was niet voor de poes, nat diep en passievol. Weinig meisjes die hier bij in de buurt komen. Ook nadat ik had toegestemd naar boven te gaan, eerst nog een tijdje beneden tongzoenen, voordat we daad bij woord voegden.

Het zoenen bleef geweldig en dat verhaal van met me willen kameren, hield ze goed overeind. Ook technisch is ze voor een dame die pas 2 weken in de job is, zeer goed. Pijpen met leuk gebruik van de piercing, ook balletjes likken, maar toch steeds redelijk snel weer terug omhoog om te zoenen en droog te neuken (dit wisselde zo een beetje af). Ook de seks zelf intiem, afwisselend en stevig.

Achteraf nog een tijd leuk liggen kletsen zonder echt op de tijd te letten (deze hadden we na +/- 45 minuten seksen op een uurtje afgeklokt). Echt een servicekanon. Haar volgende klant maakte er om begrijpelijke redenen meteen maar 4 uur van. Laat op de avond nog wat aftersales die toch wel als doel hadden me nog eens mee te krijgen... ondanks dat ik haar persoonlijk niet super mooi vindt (binnen het raamwerk van een club met 70 mooie twintigers), zal dat de volgende keer zeker gebeuren.