Auteur Topic: VERBODEN VERHAALTJES  (gelezen 365870 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #105 Gepost op: 15 mei 2017, 22:39:25 »
Nu blijkt maar weer eens dat je van te voren de meest wilde plannen kunt bedenken, maar dat alles weer anders is als de dag dat het moet gebeuren aangebroken is. Ik had me voorgenomen om op zaterdag de 13e een mini "Toer du Hoer" door Duitsland te maken. Te beginnen met een proloog in Bochum (XS), een korte tussenstop op de Vulkaan om dan de avondetappe plaats te laten vinden in Villa Vertigo en dan een rondje nachtbraken in Magnum. Bij het opstaan vertelden mijn geteisterde lijf en leden echter iets anders. De vermoeidheid van een zware werkweek zorgden ervoor dat ik al snel afzag om kris kras door Duitsland te gaan rijden. De reistijd naar Grefrath was het kortste, dus koers gezet naar Villa Vertigo.

Iets voor 17.00 uur gearriveerd. De theke kon de code van het vrijkaartje niet vinden. Na een minuut of tien kreeg ik uiteindelijk het groene licht om naar binnen te gaan en net als bij mijn vorige bezoekjes zie je dezelfde Duitse stammies die de Villa gebruiken als hangplek. Op dat moment was het aanbod van dames karig en liep er maar een rond die mij kon bekoren. Zij besloot echter het groepje Pakistani dat gelijktijdig met mij was binnengekomen 1 voor 1 af te werken. Na een tijdje begonnen de dames voorzichtig hun eerste pogingen in mijn richting te wagen. Helaas niet mijn types. Totdat ik in contact kwam met Diana.
90 minutes with the one with the magic hands: Diana
http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;quote=102816;topic=18106.0;last_msg=102816

Het was inmiddels bijna negen uur toen we van de kamer kwamen en de club had een metamorfose gemaakt van rusthuis tot partyclub. De Duitse stammies hadden plaatsgemaakt voor een jeugdiger publiek en de line up was ook met sprongen vooruit gegaan. Het was tijd om de inwendige mens te versterken. Een steak met friet en salade besteld. Na ruim een half uur werd deze eindelijk gebracht. Helaas was de steak te gaar/taai en de friet slechts halfgaar. Na het eten liep ik richting loungebar om daar rustig uit te buiken, maar het was Bahar die daar anders over dacht.
90 minutes with the one with the magic tongue: Bahar
http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;quote=102817;topic=22601.0;last_msg=102817

Na deze sessie ging ik een kijkje nemen in het party gedeelte en al snel stortte Kassandra zich volledig op mij
60 minutes with the one with the future: Kassandra
http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;quote=102818;topic=22602.0;last_msg=102818

Rond 04.30 de villa zeer tevreden verlaten.

Conclusie
Ik was zonder hoge verwachtingen naar de villa gegaan in de wetenschap dat ik in elk geval goed zou eten en laat dat nou net het minpuntje van mijn bezoek zijn geweest.
Alle drie de dames waren een schot in de roos met een uitgebreide service. Gezien de faciliteiten en mooie tuin is het in mijn ogen eigenlijk een ideale dagclub, maar dan ontbreekt het juist aan dames.

Patjax subjectieve saunaclub sterrenstatus.
Algemene indruk:  ⭐️⭐️⭐️⭐️
Dames in aantal: ⭐️⭐️⭐️
Dames optiek: ⭐️⭐️⭐️
Eten: ⭐️⭐️⭐️
Hygiëne: ⭐️⭐️⭐️⭐️
Kamers: ⭐️⭐️⭐️⭐️
Sfeer: ⭐️⭐️⭐️
Tuin: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Wellness: niet gebruikt
Totaal score van mijn bezoek: ⭐️⭐️⭐️⭐️

Nogmaals mijn dank aan RB en VV voor het vrijkaartje.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #106 Gepost op: 2 juni 2017, 18:19:25 »
Visit of Thursday, June 1st :

Sunny day then I decide to go to VV for a few hours of relaxation  :035:.
 
Lin-up with approximately 20 girls and the same number of clients.

The most of the girls are rumanian but I notice 3 albanian girls. Unfortunately, no german or polish girl.
 
The water of the swimming pool was a little too fresh  ;D.

Pleasant meeting with a belgian guy from Antwerpen and two dutch men  :happy.

I did a good session with charming rumanian Emilia.


Emilia (rumanian) :

Profile : 20 yo, 1.75 m, red-brown hair, white skin, nice face, elegant girl, silhouette fine and slim, pretty body with a wonderful natural chest, tatoos on her left arm. New in the club and first experience in Germany.

Service : long and pleasant social time on the terrace. In the room, she told me “you take one hour or a couple of hours…” I laughed and answered : “No, I take just 30 minutes ….”  ;D. Nice session with this very pretty creature  :cheer: She was sweet and very proud of her wonderful body and natural chest  :showtits1. I can  confirm … ;D. However, some negative points : blowjob with condom and remains rather passive in cow-girl  :pica. 

Appreciation : 7,5 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 75 %.



So long… :039:


Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #107 Gepost op: 20 juni 2017, 11:05:24 »
Het was een mooie zomerse dag dit voorjaar, waarop ik bedacht om eens een club te gaan bezoeken waar ik nog nooit was geweest. Een avontuur beleven, zeg maar. Mijn keus viel al snel op het fraaie Villa Vertigo.
Veel over gehoord, veel over gelezen en de foto’s op de site gaven mij aanleiding om dit paleisje eens te gaan bezoeken. De gelezen verhaaltjes idem dito alhoewel de club toch iets in belangstelling was gedaald. En nu juist dat begreep ik niet zo goed, want volgens mij, volgens de site heeft het alles in zich om een fantastische locatie te zijn. En daarin ben ik ook zeker niet teleurgesteld. Eigenlijk stond deze ‘tent’ al heel erg lang op mijn  verlanglijstje maar het kwam er telkens niet van.. Die dag dus wel. Enige nadeel voor mij, zo je wilt, is dat het meer een avond/nachtclub lijkt dan een voor overdag.

Aangekomen, geparkeerd en direct onder de indruk. Klasse!! Dit is wel wat voor mij.
Naar de entree gewandeld en keurig ontvangen. Sleuteltje gekregen, badjasje ook en of ik er al een keer geweest was, hetgeen ik moest ontkennen. Vervolgens ging het snel; dit is je sleutel, hier heb je een mindest verzehr kaartje, dit is de locker-room en daar is de ‘arena’………….. Viel Spaß …..!!
Ok, ik vind m’n weg wel ….. Daar hou ik toch wel van, een beetje op ontdekkingstocht te gaan.

Na het verkleden liep ik de ‘arena’ in, langs de grote bar, in de lage aanbouw ….! Ik stond een beetje verwachtingsvol om me heen te kijken en een leuke dame sprak mij vriendelijk aan. Kassandra heet ze en dat herkende ik van het forum. Top!! Zag er goed uit, goed figuur en open gezicht, heel erg vriendelijk en we hebben een belangstellend praatje gemaakt. Zij had al snel door dat ik nieuw was en liet mij begaan om de club te ontdekken. ‘Tot later’ zei ik en dat  repliceerde zij met een gulle glimlach. Dat zat wel goed leek mij; daarna (bijna) niet meer gezien. Mijn hemel, die chick kamert bij voorkeur per uur cq per meerdere uren…… Als ik daar aan meedoe dan kunnen zij mij maandag ochtend echt wel aan de straat zetten.

Verder gewandeld en de club verkent. En die ziet er gewoon geweldig uit. Kan niet anders zeggen. Een mens wil ook wel eens wat en dit is toch wel een place to be. Één goede tip heb ik wel voor de leiding: als je een kino installeert, zorg dan ook dat het een echte kino is. Met gevarieerd film aanbod, die ook idd aanstaat. Niet slechts een halve gare lesbo film waarin twee silli dames allerlei dildo’s voorzien van het keurmerk van ‘de tevreden huisvrouw’. En dat elke 15 min. Bah.
Nu kost het ruimte die je ook voor betere zaken kunt gebruiken. Of trek het bij de bar. Dit was niets. Er kwamen ook geen dames op af om te kijken of er iets ondeugends (=handel) te beleven viel.
Buiten hele mooie en aangeklede terrassen, mooie tuin met liefdesnestjes, en een heerlijk zwembad. Ja hier kan je je thuis voelen.
Meerder leuke dames gespot, maar zeker geen stunners. Helaas, want die had ik wel verwacht. Zeker voor die inkom. Wel diverse gesprekjes gevoerd met op zich kamerwaardige dames als Gloria, Antonia, Michelle, Sierra en nog enkele. Maar …..

Ondanks het feit dat de locatie geweldig was, en zeker voor herhaling vatbaar, viel het mij op dat de stemming erg mat was. Het waarom kon ik ook niet echt mijn vinger achter krijgen, maar het beste wat ik terug kreeg dat het door gisteren kwam?? Kennelijk was het de dag/avond ervoor rete druk geweest?? Ja ja, ik geloof je direct. Dat heb ik weer ….!!
De line up viel me, zoals gezegd, wat tegen zowel kwa aantal als ‘kwaliteit’/schoonheid etc. Gewoon doorsnee eigenlijk en ik weet dat maar aan het vroegere uur; zondag om een uur of 5 oid. Kom m’n keus dus niet echt maken en Kassandra was in geen velden of wegen te bekennen. Tot ze weer een keer met flessen rosé in de cooler terug uit een tentje in de tuin glipte. En verdween aanstonds weer. Joeppie, lekker zo. De line up verbeterede ook niet echt naarmate de avond vorderde.

Dan maar ff lekker zwemmen bedacht ik zo.
Tja, dat is nou ook wat? Ik had geen zwembroek bij me. Eigenlijk bewust niet. Maar daar was ik de enige zo’n beetje. Nu heb ik er geen moeite mee om en plein publiek met m’n goudstaafje het ruime sop te kiezen, maar om nu de enige te zijn op dat moment ging me net een tikkie te ver. Niet zwemmen dus. Helaas.

Ja ja, beste leesvrienden, wat nu?? Ik had inmiddels lekker gegeten (klasse!!), de tent verkent, de line up beoordeelt en het zou toch niet zo zijn dat ik de zaak ongepopt ging verlaten, toch?? Dat kon niet en net op dat moment had ik geluk.
Een lolita brunette staat in te checken en ik besloot haar op te wachten om een praatje te maken. Leuk gesprekje met een hele leuke jonge dame. Marissa heet ze en is 25 jaar.
Met Marissa, vol verwachting, naar de kamer getrokken en een fijne tijd gehad. Ze is wat onzeker in mijn ogen, maar zegt zeer ervaren te zijn. Heb daar mijn bedenkingen tegen, maar “was soll’s?” Een leuke lieve meid die ik op zich kan aanraden. Mits je van het lolitatype, met dienovereenkomstige vormen, houdt natuurlijk. Haar persoonlijkheid maakte mij, naast de bekende handelingen, toch tot tevreden bezoeker.

Inmiddels was het echt donker en voelde ik de vermoeidheid. Wist niet zo goed waarvan, maar voelde dat de tijd was gekomen om te vertrekken. Dat dus maar gedaan en besloten om Villa Vertigo over enkele maanden, liefst in het zomerseizoen nog weer eens te bezoeken.

Grtz     :039:,
K

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #108 Gepost op: 27 juni 2017, 16:33:49 »
Met een vrijkaartje op zak heb ik deze club mogen ontdekken, hartelijk dank daarvoor! Ik heb nooit zo heel veel tijd en wellicht nog minder financiën en plan mijn schaarse bezoekjes aan de Duitse saunaclubs dan ook graag aan het einde van de ochtend en begin van de middag. Dat is wellicht voor deze club minder geschikt maar daarover verderop meer. Ik kwam rond half 12 aan op een redelijk lege parkeerplaats. Mijn eerste indruk was, wauw, wat een mooie club is dit. Deze indruk bleef toen ik de ingang aan de linkerkant betrad. Ik werd vriendelijk welkom geheten, mijn vrijkaartje werd fluks aanvaard en ik werd voorzien van een XXL badmantel. Na een frisse douche me in dit zeer comfortabele en zachte berenvel gehezen en heb ik mij verwachtingsvol naar de bar gezet. Er wachtte me een lichte teleurstelling, want op dat moment waren er twee oost-Europese dames en een, wat oudere, medebeer. Geen nood de dag was nog lang, ik had tot zo'n 2 uur, half 3 tijd en ik heb me heerlijk op een ligbedje genesteld met mijn krantje en een glaasje jus. Wat een mooie tuin en dito zwembad. Ik vond het trouwens sowieso een mooie, stijlvolle club met ook nog een kleine kino. Daar speelden ze trouwens steeds dezelfde, niet ongeile clip - maar als je die eenmaal gezien hebt...
Goed, ik heb dus mijn krantje gelezen en ben daarna een paar keer heen en weer gelopen. Het aantal beren nam iets toe en het aantal dames ook iets, helaas niets van mijn gading, want ik heb, als ik mijn centjes uitgeef, een grote voorkeur voor de wat exotischer types. Nadat ik wat gegeten heb kwam er in de eetzaal een jonge schoonheid binnen, lang en met eerder een Russisch dan Roemeens uiterlijk. Ik knipoogde naar haar in de trent van als je klaar bent zullen we elkaar wel treffen, maar dat leek ze niet gezien te hebben, want bij een volgend rondje lag ze in de armen van een andere beer. Pech gehad! Mijn tijd begon te dringen, maar waar ik ook keek, ik zag geen dames die mijn bloed sneller liet stromen en de mooie Russische bleef in de armen van mijn gelukkige collega. Ik heb dus een heerlijke tijd in de tuin gehad maar ben toch onverrichter zake naar huis gegaan. De club ligt dichtbij de grens en dat duurde dus gelukkig niet lang. Jammer dat je van te voren niet kunt kijken hoeveel dames er zijn en waar ze vandaan komen, zoals bij Babylon. Ik hoop dat deze club in de avonduren drukker is, want ik vond het net even wat te rustig in de begin van de middag, of ik heb gewoon pech gehad. In totaal heb ik maar 7 à 8 dames geteld. Helaas geen sex dus maar wel een relaxte middag: Relaxxxboard, nogmaals bedankt!

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #109 Gepost op: 27 juni 2017, 18:06:09 »
Deze ub komt vanaf 20.00 uur op gang.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #110 Gepost op: 4 juli 2017, 21:09:00 »
Visit of Saturday, 1st July :

Arrival around 22:00 coming from Magnum.

Low-level lin-up, few customers, boring atmosphere and a nice session with Cosmina (rumanian).

A regular dutch client told me : « This club is going down ».


Cosmina (rumanian) :

Profile : 28 yo, 1,60m, brown hair, slim silhouette.

Service : I spent a good moment with this friendly girl. She behaved with a natural way. Her pussy was narrow and the feelings were interesting.

Appreciation : 7,5 / 10
 
Price : 50 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 75 %.



So long ... :039: 

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #111 Gepost op: 9 juli 2017, 11:04:18 »
De ontvangst

Gisteren, dankzij een vrijkaart van RB deze prachtige club bezocht. Bij aankomst werd er moeilijk gedaan over de vrijkaart. De code kon niet gevonden worden of was niet bekend bij de club. Na een discussie gaven mijn blauwe ogen de doorslag en kreeg ik een sleutel, eet- en drankenkaart, handdoek en uiteraard een gezien de warmte een dunne berenvel.

Huishoudelijke mededelingen

Het douche gedeelte bij de bar is vernieuwd. Het ziet er strak uit allemaal. Er staan nu ook twee urinoirs. De douches zijn nu gemakkelijk op temperatuur instelbaar en daarnaast blijkt het water stromen totdat je het stopzet, wat super is. Het enige wat nog ontbreekt zijn zeep dispensers.

Over naar het mooiste gedeelte van Vertiog, namelijk de tuin, welke voorzien zijn van ligstoelen, tentjes, parasols, tafeltennis en een gedeelte voor badminton. Leuk voor wat vertier na het zonnebakken.

Line up

De line up is gestegen van 15 dames overdag tot zo een 40 in de avond. Onder meer de volgende dames gezien Sofia, Alina, Amira, Larissa (Moldavische), Larissa (Bulgaarse), Cosmina, Kiara (Modavische0, Duitse Michelle samen met haar vaste vriendin, Tamara (Duitse) en tot mijn grote verbazing Lucy (Hongaarse ex GT). Er was ook nog een donkere dame voor de lefhebbers.

Het aantal beren is gestegen van 20 tot zo een 50 in de avond, waaronder de bekende Johnny Fontane, Tweety, de Indiase dwerg,

Het eten

Na het omkleden om op krachten te komen van een 2 uur durende rit gebruik gemaakt van het open buffet. Er waren in de serveerbakken wat worstjes, omeletten, spiegelei en gestoomde groenten. Het smaakte allemaal voortreffelijk. Eind van de middag van de kaart gekozen voor de snoekbaars, wat helaas tegenviel. Later in de avond nog wat kippetjes gegeten van de grill, wat lekker was. En spaghetti met pittige groentesaus en stukjes kip erin. Vond het vreemd dat het lauw was, terwijl ze net in de serveerbakken waren geplaatst. Wellicht had ik nog moeten wachten totdat het op temperatuur kwam. Na ja de pittigheid maakte het op zicht wel goed. De dagdessert is tegenwoordig gratis te bestellen.

De sessies

De gelukkige waren Lucy en Tamara.

Met Lucy eerst wat pingpong gedaan in de tuin wat werd voortgezet in de kamer. bij haar kon ik mijn nakomelingen niet lang binnen houden. Wat een heerlijke en lekkere wijf is dat toch.

Voordat ik met Tamara ging, stond ik nog te wachten op de bestelde tiramisu, wat maar niet aankwam. Dus maar besloten om haar dessert te gebruiken. Onderweg naar de kamer wat richting de keuken is zagen we een service medewerker die 2 tiramisu in zijn handen wat voor mij en Johnny Fontane bedoeld was. We moesten er wel om lachen toen we het zagen. De sessie met Tamara was voortreffelijk.

Na de sessie vroeg ik aan Johnny of hij genoten had van de tiramisu. Hij zei dat ie het nog niet gekregen had, wat mij verbaasde. Dus voorgesteld om in het eet gedeelte plaats te nemen en opnieuw te bestellen. Daar aangekomen zagen we twee tiramisu die ongetwijfeld voor ons bestemd waren.

Afsluiting

Met en al was het een zeer geslaagde dag zeker met de aanwezigheid van Johnny Fontane, Bij deze wil ik hem dan ook bedanken voor zijn gezelligheid en RB voor de vrijkaart. Als afsluiter heb ik hieronder prachtige muziek voor jullie die ik gehoord heb in Vertigo.  :039:



« Laatst bewerkt op: 9 juli 2017, 11:26:39 door pret »

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #112 Gepost op: 9 juli 2017, 12:15:44 »
Als afsluiter heb ik hieronder prachtige muziek voor jullie die ik gehoord heb in Vertigo.  :039:


Inderdaad een aardig deuntje en een leuk filmpje, jammer van dat geblèr er doorheen van die dame.
Tuin binnenkort ook weer eens bezoeken, Ping Pong en badminton met de dames... het moet niet gekker worden  :lol_hitting:

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #113 Gepost op: 9 juli 2017, 12:22:07 »
Als afsluiter heb ik hieronder prachtige muziek voor jullie die ik gehoord heb in Vertigo.  :039:


Inderdaad een aardig deuntje en een leuk filmpje, jammer van dat geblèr er doorheen van die dame.
Tuin binnenkort ook weer eens bezoeken, Ping Pong en badminton met de dames... het moet niet gekker worden  :lol_hitting:

Ja nu nog wat strandballen en waterpistolen erbij en de pret is compleet.  :lol

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #114 Gepost op: 9 juli 2017, 12:41:54 »
Als afsluiter heb ik hieronder prachtige muziek voor jullie die ik gehoord heb in Vertigo.  :039:


Inderdaad een aardig deuntje en een leuk filmpje, jammer van dat geblèr er doorheen van die dame.
Tuin binnenkort ook weer eens bezoeken, Ping Pong en badminton met de dames... het moet niet gekker worden  :lol_hitting:

Ja nu nog wat strandballen en waterpistolen erbij en de pret is compleet.  :lol
Goed plan!!!
Laatste zaterdag van augustus tuinfeestje???
 :pica22.   :cheer:
 :06:   :08:

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #115 Gepost op: 9 juli 2017, 12:53:31 »
Als afsluiter heb ik hieronder prachtige muziek voor jullie die ik gehoord heb in Vertigo.  :039:


Inderdaad een aardig deuntje en een leuk filmpje, jammer van dat geblèr er doorheen van die dame.
Tuin binnenkort ook weer eens bezoeken, Ping Pong en badminton met de dames... het moet niet gekker worden  :lol_hitting:

Ja nu nog wat strandballen en waterpistolen erbij en de pret is compleet.  :lol
Goed plan!!!
Laatste zaterdag van augustus tuinfeestje???
 :pica22.   :cheer:
 :06:   :08:

Nog ver vooruit, maar ik geef mij er alvast voor op.  :lol

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #116 Gepost op: 9 juli 2017, 21:15:38 »
Als afsluiter heb ik hieronder prachtige muziek voor jullie die ik gehoord heb in Vertigo.  :039:


Inderdaad een aardig deuntje en een leuk filmpje, jammer van dat geblèr er doorheen van die dame.
Tuin binnenkort ook weer eens bezoeken, Ping Pong en badminton met de dames... het moet niet gekker worden  :lol_hitting:

Ja nu nog wat strandballen en waterpistolen erbij en de pret is compleet.  :lol
Goed plan!!!
Laatste zaterdag van augustus tuinfeestje???
 :pica22.   :cheer:
 :06:   :08:

Nog ver vooruit, maar ik geef mij er alvast voor op.  :lol
Nou vooruit, ik ook  :06:

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #117 Gepost op: 11 juli 2017, 05:10:34 »
I visited recently this club (at the end of June) and i have appreciated this discovery (as it was my first visit there). The reasonable entry fee in HH (35€) is an advantage and makes a good value for money while others claim 60€ while it is not justified and in fact exagerated... I was kindly welcomed by the theke and was surprised by the spacious chaging room. The club is spacious, well organized, pleasant, modern and clean. I would assess this club as a mix of PHG and Dolce Vita in its fittings. I like the two bar areas and how it is organized, the buffet is very satisfying and the garden is very nice also, for sure a good "investment" when it's sunny. I was lying on a chair when someone from the staff came to me for giving me a mattress for being more confortable, very kind, they pay attention to clients' confort. I was surprised by the few number of clients for a saturday, around midnight, the girls were much more numerous. Well, for someone like me who usually escapes clubs on that day, it could only be a good surprise.

I have often read and heard that there was a lack of girls and disappointing line up but it wasn't my impression that day (saturday). Even in the afternoon it was not empty as i could fear (it was not full of girls either, let's be honest) and more girls came progressively for making a quite attractive line up finally in the evening. I would assess it as better than LR where i was two weeks before. I like the girls' attitude (not all but many), very polite, quite friendly, wishing you "Guten Appetit!" while eating (like in LR before), easy interaction, some smiling, not shark nor indifferent, the ideal distance. I don't like feeling oppressed like in Sixsens nor feeling as a ghost like in Acapulco or Babylon... This good equilibrium makes the atmosphere cool and pleasant. As for the service, one quite good room and one very good room with a girl i will need to find back for knowing her name and making a review here. The first one was Cormina or Cosmina, this girl has assets which i described in my review but i was bothered by the incredible tiny size of her pussy and her not less tiny condoms. So again, i heard that the service was limited in VV, well i will wait to try more girls for having a better general opinion but i can't say the same for the moment. Of course a truth of one day is not a truth of an other day but i was satisfied by the wellness, buffet, service, atmosphere and quality of the line up. I talked with Cassandra while eating, i don't know her value in the room but i have good feeling about, Nelly a black girl from Kenya and a milf coming from Finca Erotica (name forgotten) and if i had not made a room before i would have accepted... i noticed many others i liked physically... well, next time!

For building my opinion i will need to come back there several times but this discovery was good enough for giving me the envy to come back asap.  :039:

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #118 Gepost op: 2 augustus 2017, 20:44:28 »
Aangezien ik vakantie heb en zin had en een vrijkaart had en dan niet hoef te koken. Besloten om eens op een dinsdag naar VV te gaan.
Ging er wel van uit dat het rustig zou zijn en de bezetting wat minder maar wist dat Larissa er zou zijn dus dan moet het altijd goed komen.

Zo rond 17:30 aangekomen, parkeerplaats bijna leeg, het was ook nog aan het regenen. Werd gelukkig direct binnen gelaten. Kaartje zonder problemen geaccepteerd. Terwijl ik stond te wachten kwam er een meid binnen. Ze moest heel even kijken en ik moest ook even schakelen want heb haar pas 1x keer gezien en is al een tijdje geleden. Het was Larissa ze vloog mij om de nek, zoenen en greep in mijn kont. Jullie kennen elkaar al zie ik, zei de theke. Ja een beetje. :D
Ik ga mij omkleden zegt ze, dan kom ik eraan. Dat is goed. Ze zag er ook al aardig geil uit in haar normale kleren.

Toen ik mij omgekleed had even de club verkennen. Was ik zo klaar mee. Was niet veel te doen telde ongeveer 8 meiden en nog minder beren. Moet ik wel zeggen dat het dames aantal steeg later op de avond en zat genoeg moois tussen. Stond op het moment ook niemand achter de bars, dus maar een meid gevraagd hoe ik hier aan wat drinken kom. En zij heeft mij toen wat te drinken gehaald.

Ben mij gaan zitten in het relax gedeelte, na een tijdje kwam Larissa eraan in een roze bikini en sprong bovenop mij. Beetje bijpraten maar wel gezegd dat ik eerst wat wil gaan eten. Ik zag niemand rondlopen voor de bestelling op te nemen maar dat deed zij wel even.
Samen in het eetgedeelte gaan zitten. Was eigenlijk niet eens nodig geweest om wat te bestellen er lag genoeg. Chili con carne, drumsticks, schnitzels, rijst, gebakken aardappelen, vanalles.
Na het eten dacht ik wel dat ik aan het werk zou moeten maar ze wou nog even in het loungegedeelte liggen. Duurde niet lang of we begonnen te zoenen, toen werd het tijd om naar de kamer te gaan.

Grote kamer met douche hadden we. Ze legde de handdoek neer, deed haar bikini topje uit, voor ze haar broekje uit kon doen had ik haar al te grazen. We begonnen te zoenen en te strelen. Het tongen liet even op zich wachten maar toen ze wat geiler werd ging het los. Na een tijdje ging ik stiekem steeds meer naar onder met mijn hand, tot ik bij haar poesje kwam. Lekker warm en de beentjes gingen open. Ze had haar broekje nog aan dus ik haar poesje maar zo masseren, dacht wel al te voelen dat het wat vochtiger begon te worden. Op een gegeven moment pakt ze mijn hand en duwt die in haar broekje en moest haar vingeren. Was een glibberige natte bende daar onder, heerlijk. Ondertussen voordurend zoenend en tongend. Na een tijdje deed ze snel haar broekje uit en begon ze zichzelf te vingeren, ze ging er aardig tegenaan. Wou af en toe kijken maar hield mijn nek stevig vast, ze bleef zoenen en tongen.
Daarna maar eens langzaam begonnen met te neuken. Zij eerst bovenop, toen missio en toen naar doggy waar ik het niet meer kon volhouden als je zo lekker tegen die mooie kont aan ketst.
Eventjes uitrusten, gedoucht op de kamer. En 1,5 uur was verstreken. Heerlijke kamer gehad met deze vrolijke, spontane meid.

Beneden aangekomen eerst maar eens wat gaan drinken. De bar was nu wel bemand en zoals ik al zei er waren toch een aardig wat dames bijgekomen. Gelijk had een andere meid het op mij gemunt. Even met haar buiten gaan zitten daar was het beter dan binnen. Ze zou Braziliaans zijn en Akira heten. Ik zei,  je komt mij bekend voor maar ik heb een paar bezoeken terug in Vertigo een Gabriella ontmoet uit Brazilië. Dit was zij ook geweest zei ze. Maar waarom ze nu van naam is veranderd of 2 namen hanteert weet ik niet, gaf ze niet echt een antwoord op.
Beetje babbelen met deze meid maar na een tijdje kwam Larissa om mijn nek hangen.
Nog een tijdje bij mij gehangen en toen toch maar besloten om eens naar huis te gaan anders zou het weer misgaan, zag nog genoeg moois rondlopen daar.
Dus na 21:30 maar eens vertrokken waar ik nog een lekker afscheid kreeg.

Ik heb goede en slechte bezoeken gehad in Vertigo, maar dit was weer een goede. :D

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #119 Gepost op: 3 augustus 2017, 07:03:22 »
Firehawk,
diese Larissa??

vanKees