Auteur Topic: Carlita, Roemeens  (gelezen 53489 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
Carlita, Roemeens
« Gepost op: 27 maart 2013, 11:38:30 »
Naam: Carlita
Land/Taal: Roemenië/Roemeens en Engels           
Leeftijd: 22             
Lengte/Model: 1,63 m/vol
Cup/Kont: Cup B/vol         
Haarkleur/-lengte: Bruin/halflang
Service: PZC / NMC / TZ / beffen     
Pre: Grappig gezicht
Contra: Iets teveel crème gesmeerd
Extra:


Mijn tweede dame tijdens mijn eerste bezoek aan Acapulco was de flinke Carlita. Ze glimt in het licht en lacht veel. Opvallende verschijning, met een getinte huid en topless ontblote tieten. Mooie blauwe ogen en toen ik naast haar zat, speelde ze onbemerkt met mijn penis.
Dit werd goed opgemerkt door haar en de sleutel werd snel gehaald. De kamers aan de rechterkant zijn populair, blijkbaar zijn andere kamers luidruchtiger.
Op de kamer liet ik haar, nadat ze het bed had opgemaakt, me staand pijpen waarbij zij op haar knieën op het bed was. Af en toe kuste ik haar, maar ik vond het een mooi gezicht om mijn lul in haar mond op en neer zien gaan. Condoom erom en omdraaien voor het standje doggy style. Helaas moest er wat gel aan te pas komen, maar het ging wel lekker. Ik nam haar kleine lichaam bij de schouders en kon lekker doorstoten.

Het valt me zelf op dat ik meer aan mijn eigen denk, normaal zou ik haar willen plezieren, maar nu gewoon neuken klaarkomen en op naar de volgende.
Mijn slechte ervaring met mijn stalker Lea heeft mijn gedachtegang over hoeren veranderd. Niet meer uren op de kamer, lekker halve uurtjes en zoveel mogelijk dames op een dag doen. Genieten staat voorop.

Ik draai Carlita om en neuk haar missionaris, helaas blijft ze een beetje dood liggen, ik vraag haar om me te kussen, wat ze ook doet. Ik krijg nog geen goed gevoel, ik voel nog niks komen. Dan wordt het pijpen en komen. Ik trek het condoom eraf en ik word klaar gepijpt, geen CIM just CIA (Come In the Air), ik neem zelf het heft in handen en spuit als ze me diep aankijkt.

Geen topper, leuke lieve meid, herhaling zit er niet in. Op naar de volgende.
I like to  :dance: and have  :06: