Auteur Topic: SILVIA  (gelezen 15377 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SILVIA
« Gepost op: 1 maart 2016, 21:31:13 »
Silvia
Schlanke lockige Langbeinige
22 Jahre jung, braunhaarig, 175 cm groß, 54 kg leicht, braune Augen, Körbchengröße 75B, komplett rasiert. Silvia spricht Deutsch, Englisch, Spanisch und Italienisch.

[attachimg=1]

[attachimg=2]

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SILVIA 2
« Reactie #1 Gepost op: 20 juni 2016, 11:32:56 »
Recensie behorende bij clubverslag Babylon van 17 juni.

Hoewel Silvia naar eigen zeggen al een paar maanden rond huppelt in Babylon, kende ik haar nog niet.
Ik liep haar tegen het lijf toen ze een drone aan het besturen was in de bar. Dat bleek nog niet zo gemakkelijk te zijn. Op een gegeven moment lag de drone lag achter een bank. Zoeken naar de drone. Uiteindelijk vond ik een clitpiercing bij Silvia.......... ;D
We lieten de drone voor wat het was. Ze lag tegen Teddy aan met haar warme body. Haar lichaamstemperatuur was veel hoger dan die van mij. Onbekende dame, dus eerst maar eens aftasten wat ze te bieden had. Tongzoenen vol overgave en heel hoog knuffelgehalte. Op de bank blasen met een stevige onderdruk. De presales waren dik in orde. Dat smaakte naar meer.

Naar de grote kamer op de 1e verdieping. Silvia zette haar kunstjes daar voort. Een zwoel tongzoenster. Blasen van grote klasse, zeer diep (DT) en gevarieerd. Ze plopte met de appeltjes er flink op los. Mag worden gewaardeerd met een GOSP van 0,9M.
Beffen viel tegen. Ze deed niet mee en liet het gebeuren. Ik ben er dan ook snel mee gestopt. Er moet enig leven in zitten tijdens de was, anders is er geen donder aan. 

De kamer met Silvia werd nog wreed verstoord door de theke op het moment dat kleine Sjeuf opnieuw worstelend weerstand bood aan de huig van Silvia. :o Mijn auto stond verkeerd geparkeerd. De theke loste dit netjes op. Zie mijn clubverslag.

Door deze interruptie lag kleine Sjeuf er levenloos bij. Het was nog een hele onderneming om mijn 'dop'sleutel weer op sterkte te krijgen. Silvia is een doorzetter, dus dat kwam helemaal goed. Met het rubber er omheen kwam ze boven op mij. Zeer eng en langzaam schoof Sjeuf naar binnen. Gehurkt zonder enige steun wipte ze op en neer. Een geil gezicht ;D Een explosie kon niet meer uitblijven.
HHG is zeker aanwezig, doch gezien het damespotentieel zal dat zeker niet op korte termijn zijn.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SILVIA 2
« Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2016, 21:57:46 »
Zugabe...

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]
[attachimg=5]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SILVIA 2
« Reactie #3 Gepost op: 1 juli 2016, 00:33:51 »
Maak me niet lekker lukkie lik  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SILVIA 2
« Reactie #4 Gepost op: 9 februari 2017, 21:32:23 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Kwant

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
SILVIA 2
« Reactie #5 Gepost op: 11 februari 2017, 01:26:41 »
Jammer dat ze er vorige week niet was, gelukkig is ze er weer. Echt super bj in huis, het is dat ik me kan beheersen of toch niet?

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SILVIA 2
« Reactie #6 Gepost op: 11 februari 2017, 01:45:26 »
Ze had me bijna in de pocket afgelopen vrijdag.....en ja....die BJ  :-\
Het probleem in Bab is dat er zo véél lekkers rondloopt. Ik schaam me bijna als ik een dame 'oversla'  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke