Auteur Topic: Caroline (duitse)  (gelezen 6030 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spikey73

  • Gast
Caroline (duitse)
« Gepost op: 6 januari 2016, 15:25:08 »

Caroline

Na lange tijd niet meer bij YY ben geweest en er best
Veel veranderd was in YY, viel wat keuze betreft erg tegen sinds mijn laatse bezoek.

Caroline was dan wel uitblinker.

Caroline viel dan ook erg op met haar witte lingerie pakje en mooie fel blonde haar. Tattoo op haar arm en rug.
Mooie blauwe ogen. Oogcontact was dus vrijwel meteen.
Ze kwam tuurlijk op je af.
Ik was nog maar net binnen en kan zelf haast nooit wachten.

Ik had inmiddels al koffie en ze kwam lekker dicht tegen me aan staan. Ze raakte me tattoo aan op mijn nek en dat kwam dus ter sprake. Tuurlijk vind ik dames met tattoo aantrekellijk
Ik zei over half uurtje kameren, okey zegt ze.

Eenmaal op de kamer aangekomen, legde ze het deken over het bed. Ze deed haar mooie witte lingerie pakje uit.
Ze liep over het bed na me toe.

Ze was lekker kaal en strak en ruikte lekker fris. Wat je ook normaal gesproken verwacht.

Ik ging meteen voor het befwerk, en ze smaakte lekker.
Even later kwam ze klaar en ze was even in haar moment. Ik likte ook haar steretje en ze kreunde van genot en zei omg. Nou als iemand schoon en fris en wel supper fris dan is caroline dat wel.

Ik ging hierna weer recht op zitten en ze vloog zowat na mijn pik. En ze gaf een gepassioneerde blowjob. Ik verschoot er van hoe explosiet ze in eens was.

Ik dacht bij me zelf jezus wat ben jij lekker geil wijfje. En met jouw wil ik wel paar dagen het bed delen. Haha maar die dromen hebben meerdere wel denk ik
 
Maar uit mijn ervaringen weet ik dat beffen veel teweeg brengt. Mijn specialiteit, doe het dan ook erg graag.


Maar effe verder met het verhaal.
Ik had de tijd niet in de gaten en ik wilde nog wel van bil.
Ze deed condoom om mijn staafmixxer.
Tussen wat standjes door elkaar lekker tongzoenen ook uit passie en dus niet zo'n meid van nee liever

Caroline is toch zeker een 10 waard.