Auteur Topic: Villa Tinto 36, Samira, Spaans-Libanees (avond/nachtshift)  (gelezen 94858 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 5, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #15 Gepost op: 4 augustus 2015, 02:33:51 »
Samira al een paar avonden/nachten op rij niet meer gezien: dus waarschijnlijk met verlof...??? Ons aller sexmachine weet hier waarschijnlijk wel meer over... :017: ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 5, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #16 Gepost op: 9 augustus 2015, 16:24:20 »
Samira al een paar avonden/nachten op rij niet meer gezien: dus waarschijnlijk met verlof...??? Ons aller sexmachine weet hier waarschijnlijk wel meer over... :017: ;)
Neen, ik weet van niets, het is augustus, dus zal ze wel in het Zuiden met haar lekkere kont in de zon liggen waarschijnlijk.
Ze komt vanzelf terug, en waarschijnlijk nog vooraleer mijn Dominicaanse furie er is  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 5, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #17 Gepost op: 12 augustus 2015, 01:44:19 »
Samira's afwezigheid was maar van korte duur: dus sexmachine, je kan weer op je beide oren slapen...Als je dat lukt tenminste... ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 5, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #18 Gepost op: 12 augustus 2015, 15:21:45 »
Samira's afwezigheid was maar van korte duur: dus sexmachine, je kan weer op je beide oren slapen...Als je dat lukt tenminste... ;)
Vincent Vangoch had daar minder moeite mee dan ikzelf  :lol_hitting:


Geef maar een "shout" hier van zodra mijn Columbiaanse-Dominicaanse furie terug achter haar raam zit in de SS 35/3, daarvoor wil ik een trip naar de hel wagen  :party0036:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 05, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #19 Gepost op: 12 augustus 2015, 17:30:16 »
Lisa , "de voorbode" van je Colombiaanse-Dominicaanse furie,  ben ik gisteren al op straat tegengekomen, en ze zwaaide natuurlijk naar de lieve jongen die ik nu eenmaal ben.. :039:
« Laatst bewerkt op: 1 september 2015, 20:14:57 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 05, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #20 Gepost op: 23 september 2015, 11:57:06 »
Samira was er weer even tussenuit maar staat nu terug te glunderen in al haar glorie ! :tietjes
Ik ken alvast iemand die daar heel tevreden mee zal zijn...  ::)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 05, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #21 Gepost op: 23 september 2015, 13:14:36 »
Samira was er weer even tussenuit maar staat nu terug te glunderen in al haar glorie ! :tietjes
Ik ken alvast iemand die daar heel tevreden mee zal zijn...  ::)
Hoe er even tussenuit, dan is ze wel erg snel geweest, 6 september heb ik haar nog gezien  :tietjes
Kan tuurlijk zijn dat ze een veertien dagen naar het thuisland was...  :035:
Eens gaan kijken begin volgende week of haar poesje niet is dichtgeslipt  :cheer: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 05, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #22 Gepost op: 25 oktober 2015, 04:36:34 »
Ter gelegenheid van de door dit forum georganiseerde skw-wandeling van 9 oktober jl. had ik met de quiz 50 € gewonnen; spijtig genoeg voelde ik me toen niet al te best (een "naderende verkoudheid" zoals achteraf zou blijken), dus heb ik het cadeau bewaard voor een latere gelegenheid...
Tijdens mijn laatste nachtelijke wandeling in onze geliefde buurt heb ik even een praatje gemaakt met oude bekenden Rosita en Lila; deze laatste vroeg "een vuurtje" en tja, het vuur kwam plots in mij op :sex..:ik stapte dus bij haar binnen en rookte samen met haar een sigaretje. Plots bedacht ik me en vertelde haar dat ik toch nog even een wandeling ging maken :017:, iets dat voor de lieve Lila "geen probleem" was...
Terug buiten viel mijn oog op de wulpse Samira :ladyinred en -de commentaren van ons aller sexmachine indachtig- ging ik- varken :cochon dat ik ben- gewoon door de knieën...
Deze Samira bleek een heel begrijpelijke dame: ik zat een beetje "boven mijn theewater" en dat zal ze ongetwijfeld gemerkt hebben, maar tot dusver geen probleem. Neuken was op dat moment een beetje te hoog gegrepen, dus is het bij pijpen en beffen gebleven, maar toegegeven: ze kan wel degelijk pijpen, weliswaar een beetje "anders dan anders": geen wild gedoe, neen heel  gevoelig en subtiel: op die manier klaarkomen- met een geweldig zicht op haar welgevormde kont :shakekontje- was dus geen probleem.
Ik ben alleszins een ervaring rijker :dance2 en dat dankzij ons geliefde Relaxxxboard !
Deze Samira is een bijzonder lieve  én geduldige vrouw: ik was volgens bema langer dan een half uur bij haar binnen...
Detail: zij die normaal blond haar heeft, had nu- naar eigen zeggen- een zwarte pruik op...
Slotsom: bedankt lieve Samira, we zullen mekaar hoogstwaarschijnlijk nog terug zien !
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2015, 05:03:03 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 05, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #23 Gepost op: 25 oktober 2015, 09:36:14 »
Ik ben alleszins een ervaring rijker :dance2 en dat dankzij ons geliefde Relaxxxboard !

Onze bed(t)weter met respectabele lentes op de teller wordt verrast in SKW. Altijd gedacht dat het SKW geen geheimen meer had voor jou   :13:  :clap:

[attachimg=1]

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 05, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #24 Gepost op: 25 oktober 2015, 12:05:53 »
............Terug buiten viel mijn oog op de wulpse Samira :ladyinred en -de commentaren van ons aller sexmachine indachtig- ging ik- varken :cochon dat ik ben- gewoon door de knieën.....
:pica22 :pica22 Er wel bij vertellen bet(d) dat je eigenlijk van plan waart om bij Rosita of Lila binnen te gaan, doch dat ik je aangeraden hebt Severine of Samira te nemen, aangezien dat het meer logisch was het kaartje van Relaxxx te verzilveren bij een nieuwe dame.  :040:
Je had wel zin in Severine, doch deze bleef maar bezet.   :pica
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 05, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #25 Gepost op: 25 oktober 2015, 18:26:22 »
Saunaclubkwaliteit aan dezelfde prijs als gangbaar is in de saunaclubs ....
Waarmee ik de discussie "ramen vs saunaclubs" niet wil aanwakkeren, maar enkel ter info voor diegenen die geen twee uur willen bollen, dan inkom betalen en vervolgens dezelfde prijs moeten betalen als het in Antwerpen in goede kwaliteit voor het grijpen ligt ....
Ze is inderdaad één der uitzonderingen kwa tijdsduur, en zeer professioneel, ik verklaar me nog een keertje voor de leken, die haar niet kennen ....


Eerst uitkleden, wasje,plasje, en van zodra ze aan de actie begint, zet ze haar mobieltje op de eindtijd, en als die verstreken is is de pret pas gedaan .... en dat kan inderdaad oplopen tot 35 minuten voor je briefje van 50 euro ......


Dus niet de "gebruikelijke" ramenservice van 20 minuten voor 50 euro, waar dan nog uitkleden, wasje, plasje en terug aankleden in de tijd zit, nope, ze zorgt voor haar klanten, en die service legt haar geen windeieren ... al menig maal tijdens avond (of nachtelijke) wandelingen gemerkt dat dat gordijntje bijna altijd dicht is


Topwijf, en dan nog helemaal mijn type, allen heeft bet(d)weter nu ook al tussen die benen gehangen  :017: ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 05, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #26 Gepost op: 16 december 2015, 19:05:25 »
Ik zal dit topic van Samira nog even bumpen om enkele redenen:


- ze is en blijft een toppertje in het skw
- zaterdag haar laatste werkdag van 2015, om om 9 januari terug te komen
- dan kan de halve gare die het leuk vindt om de foto die IK hier in mekaar heb gestoken met het "dampetiket" veel makkelijker dit topic terugvinden en heeft hij nog tijd tot zaterdag om haar foto op RB aan haar nogmaals te tonen


Gesprek tussen Samira en sm gisteren:
Samira: there is a picture on internet from me
sm: I know
Samira: I saw it on a website, a guy, not even a client, told me, I said I do not believe it, and he showed me the page
Samira (continuing without breathing): and it is the same sort of labels you make for your liquids, so i know who made it
sm: I know
Samira: so now I have to punish you, lay down .....
... waarna ze me klaarpijpte terwijl ze mijn melocakejes deftig bewerkte en pijnigde ..... lekker
sm: I gonna put another picture of you if you promise me to punish me the same way next time
Samira: I will
sm: and, that guy who showed you the pictures, is he a client of you?
Samira: he wasn't, I never saw him, he came just to show me the picture, but he stayed for 50 euro after
sm: so say "thank you for giving me a new client bitch"
Samira: thank you Bitch  ;D


Aan de onverlaat die de foto aan Samira liet zien .... je was geen klant, je kan enkel proberen mij ermee te kloten, zodat ik bij Samira niet meer zou binnen mogen ... maar volidioot .... je kloot er mij niet mee, je kloot er enkel Samira mee, want er zitten in het skw alleen 600 dames die mijn centen wel willen - en Samira ook, dus ga aan je piemeltje trekke op haar foto, dan spaar je 50 euro uit ...
En ten laatste; je hebt hierboven ook nog een vertaalfunctie, kan je haar nog lekker laten lezen tot zaterdag wat ik erover schrijf .... ga je gang, en geniet ervan, zou ik zeggen ....


Voor diegenen die denken dat ik nu kwaad of gefrustreerd ben .... goe lachen ... ik lach me een ongeluk met zulke volidioten .... en ik zei het Samira ook .... ze was alleen bang door vriendinnen en familie herkend te worden in het land van herkomst .... RB isniet zo internationaal bekend  :happy :dance2


Het gaat dus over deze foto, ze vroeg nog wat er als tekst op stond, maar dat wist ik niet meer .... dus snel snel, er staat op:
UGLY COYOTE - uw schuld, bed(t)weter  :lol_hitting: :-P


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 05, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #27 Gepost op: 16 december 2015, 19:50:57 »
Zo zie je maar weer, mijn beste sexmachine, dat de dames inderdaad wel weten dat er op het internet over hen gepost wordt... Ik heb dat ook al "aan den lijve" mogen ondervinden, cfr. Dominicaanse  Alexandra...
Maar wat bedoel je met "Uw schuld, bet(d)weter" op het einde van je relaas :017: ? Heb IK haar misschien "ugly coyote " genoemd ????
« Laatst bewerkt op: 16 december 2015, 20:03:00 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 05, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #28 Gepost op: 16 december 2015, 19:59:07 »
Bet(d)weter, het zit zo:

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 05, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #29 Gepost op: 10 januari 2016, 15:41:48 »
Tja, ons aller sexmachine had (weeral eens) gelijk: Samira staat weer uitdagend te wezen in haar vitrine ! :035:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...