Auteur Topic: Villa Tinto 36, Samira, Spaans-Libanees (avond/nachtshift)  (gelezen 94860 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 05, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #30 Gepost op: 3 augustus 2016, 15:07:28 »
Een tattoo rijker, een uurtje verder en een 100 euro armer ....
Desbetreffend Samira, beiden en ikke  :dance2 ;D


Gisteren, nadat we En kanariepiet EN bet(d)weter kwijtgespeeld waren in het skw, om duistere redenen (KP was verloren gelopen bij een kindtvrouwtje (dachten we) en bet(d)weter had net de KBC overvallen (dat dachten we ook, maar hij kon dus niet weerstaan aan de charmes van Anita   ::)   ) , besloten Bema en ik nog enkele rondjes in de druipregen rond te dwalen ....
De bedoeling was om Anita wat te gaan afsmossen aan haar raam, die was helaas bezet (helaas voor ons, gelukkig voor haar)  :035: :111:


Maar wie stond daar wel in haar raampje, ons aller Samira, even vriendelijk als altijd en het moet toch al bijna een jaar geleden zijn .....


Niet lang getwijfeld, want liever tussen die warme tieten en dijen van een lekker hoertje, dan buiten in de regen met Bema (sorry, Bema, maar als jij mocht kiezen, zou je 't ook wel weten, nietwaar?)


De ontvangst en de service bij mijn 'coyote ugly' als vanouds, en in haar gamma .... lekker tongzoenen, pijpen zonder en al de andere viezigheden met condoom .....


Samira gaat meer de (zeer soft) sm tour op, al ga ik haar moeten leren wat harder te zijn .... sommige dingen zijn voor soft sm nog te zacht, andere is ze dan weer onverbiddellijk hard .... de slettebet ....
Er maar een briefje van 100 tegenaan gegooid, en er ten volle van genoten ...... het was dan ook alweer veel te lang geleden .....


Samira is zo zacht dat ik bijna in slaap val soms, maar dan gooit ze wat bier uit blik op mijn kleine jongen, en pijpt ze me zalig verder ..... heerlijk zo een natte mond over je ding, is eens wat anders dan een natte gleuf .......


lekker het condoompje volgekledderd terwijl ze boven op mij zat, en samen nog gerookt (zij een ultra fijn wijvensigaretje, ikke dikke dampwolken van mijn stoommachine), onder het genot van een blikje cola ...


Samira, a la prochaine, dat zal zeker na je verlof zijn van 20 augustus tot 6 september .....


bij het buitengaan dacht ik bet(d)weter te spotten die aan de praat was met Anita, maar mijn ogen zijn dan ook zo slecht, ik zal miskeken hebben .....  ;D :happy
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 05, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #31 Gepost op: 8 september 2016, 16:02:33 »
Ook terug van weggeweest: de immer sexy én lieve Samira !!!!  :gtgal
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 05, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #32 Gepost op: 8 september 2016, 17:11:05 »
Ook terug van weggeweest: de immer sexy én lieve Samira !!!!  :gtgal
Zo lief is ze niet altijd, met zweepje is ze al heel wat minder lief .... ik ga ze op LellebeL loslaten .....  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 05, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #33 Gepost op: 16 januari 2017, 23:43:06 »
Dit andere :ladyinred favorietje van je, sexmachine, is al VOOR Maria en Stefanie terug paraat !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 14, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #34 Gepost op: 16 april 2017, 22:21:43 »
 ;) Samira is terug uit verlof en staat nu op VT14, steeds gedurende de avond/nacht.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 40, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #35 Gepost op: 26 april 2017, 02:19:36 »
Samira nu gespot op VT40 !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 03, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #36 Gepost op: 11 juli 2017, 18:16:28 »
Samira verandert de laatste tijd regelmatig van raam, maar ze blijft wel trouw aan VT: voor 't laatst gezien op VT3, steeds gedurende de avond/nacht.Adres dus (voorlopig ?) maar aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #37 Gepost op: 24 juli 2017, 16:43:53 »
Samira is nog maar eens verhuisd: nu al verschillende keren gespot op VT4, steeds in de avond/nachtshift.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #38 Gepost op: 17 oktober 2017, 16:56:25 »
Uit welingelichte bron vernomen dat Samira voorgoed gestopt is in het skw !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
Villa Tinto 04, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #39 Gepost op: 28 oktober 2017, 02:10:43 »
volgens mij is ze terug in de avond met zwarte SM laklaarzen aan , nors kijkend en meer op SM gericht.. of is dat een andere?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #40 Gepost op: 28 oktober 2017, 08:42:51 »
volgens mij is ze terug in de avond met zwarte SM laklaarzen aan , nors kijkend en meer op SM gericht.. of is dat een andere?
Definitly not die Samira  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
Villa Tinto 04, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #41 Gepost op: 28 oktober 2017, 11:31:55 »
ah ok, omdat er wel op die kamer een Samira terug is, zijn er meerdere Samira's daar op VT 4? want overdag staat er een Ira kinky girl uit Roemenie met laarzen aan , blond en bril op

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #42 Gepost op: 28 oktober 2017, 12:00:42 »
Dat zal Severine, die op VT4 haar vaste stek heeft én aan de beschrijving voldoet, dan wel geweest zijn:

http://relaxxxboard.com/index.php/topic.12543.0.html
« Laatst bewerkt op: 28 oktober 2017, 12:18:21 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #43 Gepost op: 28 oktober 2017, 12:02:08 »
ah ok, omdat er wel op die kamer een Samira terug is, zijn er meerdere Samira's daar op VT 4? want overdag staat er een Ira kinky girl uit Roemenie met laarzen aan , blond en bril op
De Villa Tinto kan je moeilijk vaste namen op plakken .... sinds dat ze de zakkenvulsters daar hebben buitengegooid,met name de dame die bepaalde eiden tegen vergoeding de beste kamers gaf, fladderen er heel veel van venster tot venster .... en ik ken(de) er een Samira of zes

Die er nu 's avonds staat is niet de Libanese, die is weer elders haar geluk gaan zoeken
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Samira, Spaans-Libanees
« Reactie #44 Gepost op: 28 oktober 2017, 13:02:09 »
Dat zal Severine, die op VT4 haar vaste stek heeft én aan de beschrijving voldoet, dan wel geweest zijn:

http://relaxxxboard.com/index.php/topic.12543.0.html
Dat was ook mijn eerste idee, maar die kijkt naar mij niet nors, waarschijnlijk enkel naar frankske  :lol :lol_hitting:
Ik zou zeggen, doen die Severine, franky, die doet alles waar jouw vieze perverte geest aan denkt, en nog veel meer dan dat  :sef 000006 :nofuck :wildcat
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal