Auteur Topic: Villa Tinto 22, Maya  (gelezen 41438 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 22, Maya
« Gepost op: 18 augustus 2010, 03:07:18 »
Haarkleur/-lengte : lang zwart haar
Lengte dame : 1.55 m
Postuur/Cupmaat : C
Nationaliteit/Taal : Nederlands
Leeftijd : 33
Service: pmc / nmc
Tatoeages/Piercings :geen
Tijdsduur : 25 minuten
Prijs : 50 Euro
« Laatst bewerkt op: 22 september 2012, 22:56:22 door mechelen »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
VT 22, Maya
« Reactie #1 Gepost op: 25 november 2010, 13:44:56 »
Is dat de Maya die er drie jaar geleden ook zat, Bema, Elwood?
En pracht van een moulatje, waar ik zo voor door de knietjes ga?


Ik herinner me alleen die perfecte naturel bruin prachtbody, die oogjes en ik snap niet dat een mens daar kan van afblijven  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 22, Maya
« Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2013, 04:50:15 »
Maya werkt nog steeds in Antwerpen, zowat elke dag (behalve woensdag) overdag.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 22, Maya
« Reactie #3 Gepost op: 13 oktober 2013, 00:33:08 »
Deze dame is meestal bezet en heeft vooral een ouder kliënteel !
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
nders moeten jullie zelf maar eens langsgaan bij
« Reactie #4 Gepost op: 28 augustus 2014, 01:21:16 »
Ja inderdaad, ze heeft ouder cliënteel, zoals ik, so what ? Dit is de top op gebied van pijpen, samen met Ista (Vingerling 18/3). Man, bij haar moet je constant "remmen" om niet te snel klaar te komen: zij hoort gewoon niet thuis op deze wereld: ze is bovenaards en tegelijkertijd satanisch, als jullie begrijpen wat ik bedoel...
Ik kwam voorbij haar raam gisterennamiddag samen met Bema, en ze zei tegen me dat ik beloofd had nog eens langs te komen...; ja, dit kon ik inderdaad niet ontkennen.. dus wat heb ik, als brave, betrouwbare burger, dan gedaan...? Tien minuten later mijn belofte nagekomen, of wat dachten jullie ??
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 22, Maya
« Reactie #5 Gepost op: 29 september 2014, 07:31:44 »
Uit betrouwbare bron (Franse Stephanie van VT23) vernomen dat ook deze Maya het in het SKW voor bekeken houdt !Dat is nu toch wel de tweede keer zeker dat ik zoiets moet vernemen op een paar dagen tijd, cfr. Thaise Linda...Maar ja, Maya heeft er ook al wat jaren dienst opzitten en kan wellicht op haar lauweren gaan rusten, iets waar we dus spijtig genoeg niets aan kunnen veranderen, maar waar ze na al die tijd toch wel recht op heeft, zou ik zeggen. Ik heb haar maar zes maal bezocht (je moest immers al wat geluk hebben om bij haar binnen te kunnen geraken, want ze had een uitgebreid, vast cliënteel) en dat was elke keer meer dan de moeite waard; de laatste keer dat ik in therapie bij haar ben geweest, was op haar derde laatste werkdag (nl. 27 augustus). Op gebied van pijpen was deze GFE-MILF naar mijn ervaring alleen maar te vergelijken met Ista (Vingerling 18/3) die ik vorige vrijdag nog voor de 27 ste keer heb mogen ervaren...
Bedankt voor de heerlijke momenten die ik bij jou heb mogen doorbrengen, lieve Maya, vaarwel en tot ziens, misschien... tot ziens !
 
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 08:02:03 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 22, Maya
« Reactie #6 Gepost op: 29 september 2014, 09:47:48 »
Kijk, dit is nu eens mooi, Maya op welverdiende rust, ze heeft niet eens haar brugpensioen opgenomen maar heeft zeker 10 jaar langer gewerkt dan de wettelijke pensioenleeftijd voor een dame van plezier  :lol_hitting:
Geniet van de herinneringen, Lassie, koester ze en pook eens die Samira van de VT, die is verdomd lekker en die gaat er nog wel een jaar of tien blijven (dan is ze 32 of zo en kan ze ook op pensioen  :dance2 )
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 22, Maya
« Reactie #7 Gepost op: 29 september 2014, 13:46:17 »
Neen sorry hoor, sexmachine, die (blonde) Samira vind ik een lelijk wijf, niet mijn ding dus...Ik zou HAAR laten betalen, hihihihi ! Je weet toch dat ik alleen maar op mooie vrouwen val, zoals Ista of Elena !
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 14:05:43 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 22, Maya
« Reactie #8 Gepost op: 29 september 2014, 15:07:30 »
Neen sorry hoor, sexmachine, die (blonde) Samira vind ik een lelijk wijf, niet mijn ding dus...Ik zou HAAR laten betalen, hihihihi ! Je weet toch dat ik alleen maar op mooie vrouwen val, zoals Ista of Elena !
Ja ja, we gaan hier eens samenleggen voor een nieuwe bril en een dieet voor die 2 hooimijten van je, zodat ze een kilo of twintig kwijtraken, dan vallen ze in de categorie "mollig"  ;D :-\


PS. Voor diegenen die denken dat bet(d)weter en ik het niet eens zijn en kibbelen, dat is niet zo, ik plaag hem met zijn dikke oude troela's en hij mij met mijn kindvrouwtjes.
Tja, als je zelf al de gezegende leeftijd van 90 jaar hebt bereikt, is zelfs Annabel nog een jonge stoot  ;D :dance2 :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 22, Maya
« Reactie #9 Gepost op: 29 september 2014, 18:23:09 »
Neen sorry hoor, sexmachine, die (blonde) Samira vind ik een lelijk wijf, niet mijn ding dus...Ik zou HAAR laten betalen, hihihihi ! Je weet toch dat ik alleen maar op mooie vrouwen val, zoals Ista of Elena !
Ja ja, we gaan hier eens samenleggen voor een nieuwe bril en een dieet voor die 2 hooimijten van je, zodat ze een kilo of twintig kwijtraken, dan vallen ze in de categorie "mollig"  ;D :-\


PS. Voor diegenen die denken dat bet(d)weter en ik het niet eens zijn en kibbelen, dat is niet zo, ik plaag hem met zijn dikke oude troela's en hij mij met mijn kindvrouwtjes.
Tja, als je zelf al de gezegende leeftijd van 90 jaar hebt bereikt, is zelfs Annabel nog een jonge stoot  ;D :dance2 :douchen
Neenee, sexmachine, Annabel is ook niet mijn ding; en dat ik op wat "rijpere" vrouwen val, heeft eigenlijk niets met leeftijd te maken: toen ik nog jong was, interesseerde een barbiepop mij ook niet !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 22, Maya
« Reactie #10 Gepost op: 29 september 2014, 19:11:21 »
]Neenee, sexmachine, Annabel is ook niet mijn ding; en dat ik op wat "rijpere" vrouwen val, heeft eigenlijk niets met leeftijd te maken: toen ik nog jong was, interesseerde een barbiepop mij ook niet !
Deze barbie wel, daar ben ik zeer zeker van, want die neuk je nu nog steeds  ;D :lol_hitting:


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 22, Maya
« Reactie #11 Gepost op: 13 augustus 2015, 11:31:03 »
Maya is bijna een jaar gestopt; topic op slot.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...