Auteur Topic: Villa Tinto 41, Paloma  (gelezen 37908 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Gepost op: 20 februari 2016, 19:43:20 »
Oeps, daar gaan we dan eindelijk met de langverwachte recensie; voor alle duidelijkheid: sexmachine en KanariePiet, mijn geheugen laat me zelden in de steek, zelfs niet na ettelijke Duvels....
't Was vorige woensdag rond 19 u. dat ik plots een onweerstaanbare drang voelde om deze Latina te bezoeken, ik had ze immers al een paar weken in het vizier...
Ik had beter moeten weten :017:, want kijk dat is precies het moment van de shiftwissel: ik arriveerde aan haar raam toen ze net buitenkwam, in "gewone" kledij, dus duidelijk van plan huiswaarts te keren.
Ik had dat jaren geleden al eens meegemaakt met Haïtiaanse Claudia (toen VT42, maar geen topic over haar...): die was toen ook al gestopt met werken maar ging zonder probleem terug naar haar kamer, en alles verliep toen naar wens.
Ook geen probleem voor mijn nieuwe passie: ik mocht vooralsnog haar "heiligdom" betreden. Ze bleek "Paloma" te heten. 
Het begon allemaal heel veelbelovend: ze begon te dansen (uitdagend uiteraard) en te tongzoenen, ik was volledig in de ban van de passie die van dat laatste uitging: enkel Anna (Verversrui 11/1) komt in de buurt, en degenen die deze laatste kennen, weten ongetwijfeld wat ik daarmee bedoel.
Dan gingen we over naar pijpen (mc) en beffen, en die fellatio was verre van slecht maar kwam toch niet in de buurt van die van Isa (Vingerling 10/2, momenteel met verlof).
Dan brak het "neukmoment" aan, ze draaide haar mooie latinakont naar mij en o ja, vermits ik een (vrouwen-)kontenliefhebber :kissass ben, was dat voor mij een uitstekende beginpositie.
Maar o wee, dat was buiten de onvoorziene omstandigheden gerekend; plots werd er op de deur geklopt, en daar bleef het niet bij: de poetsvrouw stond ook onmiddellijk binnen en ... de goesting was natuurlijk plots over; of had ik die misschien moeten uitnodigen voor een triootje ? ::) Ik vroeg aan Paloma of ik de volgende keer dan gratis (is OOK Spaans...) mocht waarop ze jaknikte !
Dan maar (terug) iets gaan drinken :party0036: in mijn stamcafé in de buurt, en na wat gedronken te hebben, kreeg ik weer een onweerstaanbare drang, deze keer naar een sigaret.
Nu mogen jullie twee keer raden wie er toen passeerde...Jawel, Paloma samen met Janey (VT 39), collega en "huisgenote". Of ze ook iets wilden drinken heb ik natuurlijk geen twee keer moeten vragen...
De dames gaven de voorkeur aan een cerveza negra- Westmalle Dubbel werd het- en voor mij stond de zoveelste Duvel klaar. Ik vroeg aan de cafébazin om het liedje "Cucurucucu Paloma" te spelen maar dat kende ze blijkbaar niet; Paloma zelf begon toen "Una paloma blanca"- je weet wel- te zingen... Na enkele Duvels moest ik uiteraard naar de WC, en wie kwam daar ook "toevallig" binnen toen ik aan de lavabo stond ? :17: ? Juist...Ik heb haar dan nog maar eens "binnengedraaid", ja watte dit is  bij haar van de allerhoogste klasse !
Daarna zaten we terug aan tafel en kreeg ik natuurlijk zin in "meer"; ik vroeg haar of ze niet mee wou gaan naar een hotel, maar Janey had een ander voorstel: "Jullie kunnen mijn kamer gebruiken" zei ze in het Engels en dat voor 50 €. Paloma zelf zou ik dan 100 € voor een uur verschuldigd zijn. Tussen haakjes: tussen Paloma en mij is er maar weinig conversatie geweest, ze spreekt enkel Spaans; we waren wel de hele tijd aan het flirten...
Maar eerst zouden we nog iets gaan drinken in het café/restaurant in de buurt. De dames kozen dit keer voor een Guinness, en vermits ik dat al jaren niet meer gedronken had, deed ik hetzelfde.
Plots besefte ik dat ik niet genoeg geld bij mij had en trok ik dus naar de bank. Toen ik terug kwam, bleek dat de dames eten koch hadden besteld ('k heb er ook effe van geproefd...). Toen we op het punt stonden te vertrekken, werd mij  door de allesbehalve vriendelijke serveuse de ganse rekening gepresenteerd (de maaltijd kostte 20 €). Uit principe heb ik dus enkel de drank betaald, ik moet toch niet opdraaien voor iets dat achter mijn rug gebeurt !
Dat is mij wel zuur opgebroken- besefte ik achteraf maar...-want eens in haar kamer ("rommelkamer" zeg maar, met een éénpersoonsbed, maar dat laatste was uiteraard geen enkel probleem..) was de passie van Paloma ver zoek :sex: het bleef alleen nog bij wat strelingen. Overigens heb ik mij ook laten ringeloren i.v.m. de prijs voor de kamer: beide dames hebben immers hun eigen kamer in hetzelfde pand...
Dan maar teleurgesteld afgedropen en mij laten klaarpijpen door Elisa/Laura (VT36), een ouwe bekende: zie aldaar.
Dan nog wat kusjes gaan uitdelen aan Julia (SS32/1) en haar toegefluisterd: "I'm drunk"; haar antwoord: "Again !!!???"
Daarna toch nog maar een (één) Duvel gaan drinken in het enige café in de buurt dat nog open was, 't was ondertussen 2 u.
Het werd dus al bij al een koude douche :douchen of zeg maar, een zeer wisselvallige en onvoorspelbare avond/nacht.
Conclusie: deze (tortel)duif verdient alleszins een herkansing, maar dan enkel achter haar "raam" en op een ander tijdstip. We zien wel...

P.S. Gisteren zat ik terug in mijn stamcafé, en jawel, beide dames kwamen opnieuw iets drinken: Duvel (!)-mijn invloed ?- maar Paloma heeft wél betaald...

Naam      : Paloma
Herkomst: Dominicaanse Republiek
Taal         : Spaans
Leeftijd    : 40-45
Figuur      : normaal
Lengte     : 1,60 m.
Haar         :lang, lichtbruin/donkerblond
Ogen        : bruin   
Diensten   : TZ (super !), beffen, pijpen (mc)
Shift          : dag
Prijs           : 50 €   
« Laatst bewerkt op: 4 april 2016, 23:44:37 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #1 Gepost op: 20 februari 2016, 19:56:02 »
Hoe is 't in hemelsnaam toch mogelijk  ;D
Laatje je kennen voor een droogje (het natje wilde je wel betalen) en vanzelfsprekend wreekt de dame zich .... soepkieke  ;D ;) :lol_hitting:
Als ik er niet bij ben om je in de hand te houden  :pica :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #2 Gepost op: 20 februari 2016, 20:04:38 »
Ja sexmachine, ik heb achteraf ook wel beseft dat het uiteindelijk niet meer aankwam op die 20 € ! :cry
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #3 Gepost op: 20 februari 2016, 20:22:14 »
Tja bet(d)weter,

Jij als kenner van SKW zou toch moeten weten dat de shiftwisseling in Villa Tinto 19 u is, dan is het natuurlijk logisch dat de werkvrouw rond dat uur komt, want de kamer dient onmiddellijk opgekuist te worden voor de dame van de nacht.

En die 20 euro voor eten voor 2 dames, en waar jezelf trouwens ook nog van geproeft hebt, die je geweigerd hebt te betalen, tja daar heb je waarschijnlijk de hoofdvogel mee afgeschoten.

Als ik zie dat je eerst bij Paloma op op haar kamer VT 51 geweest bent, en daarna op de kamer bij haar vriendin, heeft je dit al 200 euro gekost, + achteraf laten pijpen door Elisa nog eens 50 euro., dus totaal al 250 euro, buiten de consumaties van drank, wel dan is het weigeren van 20 euro voor wat eten, m.i. werkelijk een flater. De Duvels die je zelf gedronken hebt die avond, kosten je waarschijnlijk een stuk meer.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #4 Gepost op: 20 februari 2016, 20:28:47 »
Ja bema, ik heb inderdaad achteraf ook beseft dat die 20 € maar een bagatel was.... :017:

P.S. Ze stond wel degelijk op VT41 (ook gisteren nog), niet op 51 !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 40, Paloma
« Reactie #5 Gepost op: 26 februari 2016, 23:02:58 »
De tortelduif staat nu op VT40 en doet veel moeite om mij (opnieuw) binnen te krijgen ! Eigenlijk zou ik eens moeten uittesten ::) of ze dat "gratis" echt wel letterlijk neemt... :017: Ik voel me bijna zedelijk verplicht om dat risico te nemen ! :sex
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 40, Paloma
« Reactie #6 Gepost op: 27 februari 2016, 00:36:11 »
De tortelduif staat nu op VT40 en doet veel moeite om mij (opnieuw) binnen te krijgen ! Eigenlijk zou ik eens moeten uittesten ::) of ze dat "gratis" echt wel letterlijk neemt... :017: Ik voel me bijna zedelijk verplicht om dat risico te nemen ! :sex
Dat gratis heb je verschoten in je vorige verhaal ...
Ga je je weer laten vangen ...  :017:


Je mocht de volgende keer gratis komen, maar een paar uur later kreeg je 50 euro korting op haar uurtje, of zelfs 100 euro .... ze heeft je (volgens haar) dus al meer gegeven dan nodig ...
Een verwittigd man is er twee waard  :o
Je moet eens leren denken als een dvp, bed(t)weter  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 40, Paloma
« Reactie #7 Gepost op: 27 februari 2016, 01:39:12 »
Vermits een ezel zich geen twee maal stoot aan dezelfde steen- en ik van mening ben dat ik géén ezel ben- voel ik toch een onweerstaanbare drang om het uit te testen ! :cheer:
Overigens vraag ik mij af hoe ik kan leren denken als een dvp, moet je mij maar eens uitleggen, sexmachine ; ik ben immers geen dvp, alleen maar een "dvp-loper" ! Ik weet natuurlijk wel dat jij de financiële kant voor ogen hebt, maar ja: je weet toch dat ik dat nooit zal leren ????!!!! :17:
Overigens zou ik deze keer, als het zover zou komen, duidelijke afspraken maken aan de deur, dat heb ik (voor even toch) nog maar eens "bijgeleerd"... :104:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 40, Paloma
« Reactie #8 Gepost op: 27 februari 2016, 01:55:55 »
Vermits een ezel zich geen twee maal stoot aan dezelfde steen- en ik van mening ben dat ik géén ezel ben- voel ik toch een onweerstaanbare drang om het uit te testen ! :cheer:
Overigens vraag ik mij af hoe ik kan leren denken als een dvp, moet je mij maar eens uitleggen, sexmachine ; ik ben immers geen dvp, alleen maar een "dvp-loper" ! Ik weet natuurlijk wel dat jij de financiële kant voor ogen hebt, maar ja: je weet toch dat ik dat nooit zal leren ????!!!! :17:
Overigens zou ik deze keer, als het zover zou komen, duidelijke afspraken maken aan de deur, dat heb ik (voor even toch) nog maar eens "bijgeleerd"... :104:


Allereerst, je mag doen wat je niet laten kan .... altijd leuk om met je in discussie te gaan ....
Gratis bestaat bij de dames enkel in de vorm van krijgen, niet van geven ...
Ik hoor het verder graag, als je als een soepkieke in haar val loopt .....


Je kan geen duidelijke afspraken maken aan de deur als je met de verkeerde intentie gaat, namelijk dat jij nog iets tegoed hebt .... en zij denkt van niet ...


Maar soit, U doet maar, ik wil je enkel behoeden van nog eens een teleurstelling bij dezelfde dame .....  :pica22 :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #9 Gepost op: 29 februari 2016, 23:59:58 »
Ik heb geprobeerd- dat op zich is al een verdienste nietwaar ? ;)- gratis binnen te geraken bij deze Paloma (die nu terug op VT41 stond); uiteraard niet zonder redenen: zie mijn eerdere ervaringen met haar.
Maar ok, ik kreeg 10€ korting; moest dus 40 i.p.v. 50 € betalen: "kleine overwinning", misschien maar ook niet meer dan dat: van in het begin probeerde ze me (met veel gebaren en in het Spaans) duidelijk te maken dat het snel moest gaan: misschien kon , zoals vorige keer, de poetsvrouw :douchen nog eens langskomen...alhoewel, het zou nog twintig minuten duren alvorens de dagshift zou eindigen... :ff
Maar inderdaad, het ging snel: geen tongzoenen of beffen meer (cfr. vorige keer) enkel nog pijpen (mc) maar wel heel goed, dat moet ik toegeven...Werd dus "netjes afgewerkt" waardoor ik het niet kon laten (op het einde van mijn bezoek) te verwijzen naar Is(t)a (Vingerling 10/2), ook Dominicaans en haar waarschijnlijk wel bekend, als mijn grote favoriet... :dance2
Ik hoop dat ze dat aldus begrepen heeft, want, laat ons wel wezen, als je als DVP aan klantenbinding wil doen, moet je het echt wel anders aanpakken !
Ze had van mij heel zeker tot één van haar vaste klanten kunnen maken maar ze heeft die kans niet gegrepen, en dat kan ik eigenlijk toch niet echt begrijpen, te meer omdat ze toch de ganse tijd heel lief en verleidelijk :happy bleef: achteraf gezien is ze eigenlijk een heel aantrekkelijke vrouw- meer dan ik aanvankelijk gedacht had- en heeft ze in mijn ogen een flater begaan door mij zo "af te haspelen".
Langs de andere kant mag ze ook wel zeker zijn dat ik haar nog altijd een intrigerende vrouw blijf vinden, waarmee ik bedoel dat mijn deur voor haar altijd (?) op een kier zal blijven staan (of is het HAAR deur ???): ik heb nu eenmaal een boontje voor Latina's en ik denk dat ik niet de enige ben, nietwaar mijn beste machientje...??? :17:
« Laatst bewerkt op: 1 maart 2016, 03:19:30 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #10 Gepost op: 1 maart 2016, 11:32:51 »
Het proberen als je de uitkomst op voorhand weet is geen verdienste, dat plaats ik in de categorie - geen ezel  :lol_hitting:

[attachimg=1]


Bed(t)weter, en ik spel je niet de les, ik geef je enkel een preek ....
Je wordt de vorige keer de straatstenen op geknikkerd, madame wou nog snel 50 euro verdienen maar het spel werd onderbroken door de kuismadame - ze weet best hoe laat die komt hoor ...
Dan zetten ze je in 't zak voor 50 euro (kalerverhuur) en was er totaal geen service aanwezig en je betaalde nog 150 euro
En dan ga jij achter je vrije beurt, en iedereen wist op voorhand dat je die niet zou krijgen ....
Neen, je kreeg geen 10 euro korting, ze heeft alweer 40 euro van je afgeluisd, met een mindere service dan de vorige keer ...
enkel nog pijpen, tja, al de rest van de service zit waarschijnlijk in die andere 10 euro  :cheer: :pica


Nu mag je een zwak hebben voor een ras, je moet HAAR niet dom noemen, het enige soepkieke ben jij ...


Ik heb een zwak voor hoertjes, ras maakt mij geen ene moer uit, ik kruip op alles wat een rok of broek draagt, Dominicaans, Roemeens, Duits, Marokkaans, Grieks, Bulgaars, Albanees, Turks, .........


Als je nog eens zulke bevlieging krijgt, geef die 50 of 40 euro dan gewoon aan mij, ik zal ze wel goed besteden en jou behoeden van een volgende teleurstelling met Paloma   ;D :ladyred
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #11 Gepost op: 1 maart 2016, 14:10:44 »
En toch begrijp ik deze Paloma  :017: niet: wat ze doet, gaat toch regelrecht in tegen "klantenbinding" ??? Ik vraag me alleen nog af of ik gewoon tegenslag heb gehad :17:, of dat ze gewoon bij iedereen- waar blijven die andere recensies ?- hetzelfde doet ...???
Of was het dan toch "dat  eten" van twee weken geleden dat me de das heeft omgedaan ? Zullen we misschien nooit weten- en dat hoeft ook niet meer voor mij- maar één ding weet ik zeker: ik ga hier zeker niet van wakker :bedtime2: liggen, dat heb ik nu toch (nog maar 'ns ?) bijgeleerd, soepkieken dat ik inderdaad ben... :039:
Een ervaring rijker, dat zeker, en iets waarvan je "rijker" wordt, hoef je m.i. ook nooit spijt van te krijgen...Alhoewel...????? :017: :sex? :
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #12 Gepost op: 1 maart 2016, 14:46:55 »
Ik begrijp deze Paloma goed .... ik begrijp jou niet .... alles wat jij doet, gaat toch in tegen je verstandelijk denken ...
Je gaat "proberen" je zogenaamde gratis beurt te krijgen, terwijl je drommels goed weet dat je die nooit gaat krijgen ....


Wat je de das heeft omgedaan? De drank die eerste dag ....
Je had gewoon je klaar moeten laten pijpen nadien door een andere .... 150 euro en de drank uitgespaard en nu nog eens 40 euro ...


Neen, ze doet niet bij iedereen hetzelfde, de meesten gaan nadien niet mee met de dame naar huis, de meesten gaan voor een snelle beurt in het skw ...


En soepkieke ..... jij weet toch deksels goed wanneer de shiftwissel is in de Villa Tinto, en jij weet toch ook dat om stipt 7 uur de kuisploeg in het rond vliegt, want alle kamers moeten proper zijn tegen de nieuwe shift, een uur later .... 51 kamers op een uur poetsen .....


Ik zou veel spijt hebben van die "weggeggooide" 200 euro, vast en zeker ......


Paloma is een hoertje achter een raam, en van zodra je laat zien dat je te plukken bent, zal ieder hoertje dat proberen te doen ......


Foots zei altijd: een soepkieke dat geplukt is, kan je nadien nog soep van koken ook, dus wees gewaarschuwd  ::) :-P


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #13 Gepost op: 1 maart 2016, 16:21:47 »



Wat je de das heeft omgedaan? De drank die eerste dag ....



Neen, ze doet niet bij iedereen hetzelfde, de meesten gaan nadien niet mee met de dame naar huis, de meesten gaan voor een snelle beurt in het skw ...





 


Paloma is een hoertje achter een raam, en van zodra je laat zien dat je te plukken bent, zal ieder hoertje dat proberen te doen ......


Foots zei altijd: een soepkieke dat geplukt is, kan je nadien nog soep van koken ook, dus wees gewaarschuwd  ::) :-P


[attachimg=1]
Wat die drank de eerste dag betreft, heb je volkomen gelijk, en ook dat "mee naar huis gaan" was geen goed idee , :017: maar niet elk hoertje heeft mij tot dusver "geplukt", helemaal niet: ik ben al regelmatig binnengestapt bij één of andere dame na een glaasje te veel, en dat is mij eigenlijk voorheen nog nooit zo duur te staan gekomen. Op dat vlak komt enkel Venezolaanse Lisa- die er tegenwoordig met nieuw kapsel veel beter uitziet !- min of meer in de buurt...
Yvonneke heeft me ooit gezegd toen ik serieus boven mijn theewater zat: "Ich probiere" :sex en het ging niet en dan ben ik maar opgestapt, beseffende dat het mijn fout was...; Oekraïnse Elena heeft me ooit helpen aankleden omdat ik dat alleen niet meer kon, maar geen van beiden heeft geprobeerd mij te "pluimen" :104: waarvoor dank én respect...En ook Julia , Rosita en Thaïse Linda kunnen  daar ongetwijfeld  over meespreken. Bovendien is het me ooit overkomen- cfr. Lila en Manar- dat ik gewoon niet binnen mocht nadat ik te diep in het glas had gekeken.. :party0036:
Neen hoor, ze zijn niet allemaal "hetzelfde", al besef ik wel dat het bij  voornoemde dames, uitgez. Lisa en Manar,  niet om "een eerste poging" ging..., en dat ik bij deze Paloma heel zeker een "eerste slechte beurt" heb gemaakt...Dat zal hoe dan ook zeker een rol hebben gespeeld...
Conclusie: ik zal nooit nog onder invloed een eerste keer binnenstappen bij een DVP... ;) ;D
« Laatst bewerkt op: 2 maart 2016, 16:24:44 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #14 Gepost op: 1 maart 2016, 16:53:11 »
Je bent oud en wijs genoeg om je conclusies te trekken, maar je probeert je domme actie voor jezelf "te rechtvaardigen".
Als je vraagt gepluimd te worden, moet je enkel op je eigen kippenborst slaan indien dat ook daadwerkelijk gebeurt.


Ik wist dat je met Yvonneke en Elena ging komen aandraven .... je hebt gelijk, doe verder, en ga nog een keertje langs bij Paloma, ze zal je blijven plukken en blijven met je balletjes spelen, tot je er genoeg van hebt .... en als je er niet genoeg van krijgt, is iedere 50 euro (of 40, of 30 of welk bedrag dan ook) weggegooid geld.


Je moet goed voor ogen houden, je bent een klant, en in ramenbuurten ben je een wandelend 50 eurobiljet, en niet meer dan dat .... net zoals ik dat ben .... je moet goede afspraken maken met de dames, bespaart je teleurstellingen en frustraties.


De ene zal je waar voor je geld geven, en de andere denkt .... genoeg klanten iedere dag, dus wat maakt het mij uit dat hij niet tevreden is ... het blijven (raam)dames, en die denken niet zoals jij denkt dat zij zouden moeten denken .... wat jij denkt dat zij zouden moeten doen interesseert de meesten geen ene moer, enkel op het eigenste moment dat oranjebruin briefje, dat is het enige waar ze in geïnteresseerd zijn .... bed(t)weter, je gaat toch al lang genoeg naar het skw om dat tenminste door te hebben ....


Blijft het feit dat je, tegen alle goede raad in, je gelijk wilde halen (lees: je gratis beurt wilde innen), goed beseffende dat het 90 percent  op een sisser ging aflopen ....


Je haalt er ook (voor jou) de twee besten uit, ik zal het anders schrijven .... 95 percent van de dames zal je proberen 50 euro lichter te maken, als je er hen zo lief om vraagt ... misschien begrijp je beter dat


Zolang jij het niet wil toegeven aan jezelf dat je hen een open doekje geeft, zal dat een doekje tegen het bloeden zijn .....


Ik ben benieuwd naar de volgende episode Paloma, laat het ons vooral weten, ik houd wel van masochisme  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal