Auteur Topic: Villa Tinto 41, Paloma  (gelezen 37910 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #15 Gepost op: 1 maart 2016, 16:59:55 »
Sexmachine, die "volgende episode Paloma" laat ik aan jou over :bud: wat weerhoudt je  nog ? :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #16 Gepost op: 1 maart 2016, 17:57:22 »
Wil je echt mijn mening horen/lezen?  :-\


Niet mijn type,geef mijn portie dus maar aan fikkie  ;D




Maar bed(t)weter, dat doet niet terzake,  ik wilde je enkel het volgende doen inzien ....
[attachimg=1]


[attachimg=2]




[attachimg=3]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #17 Gepost op: 1 maart 2016, 23:16:28 »
Hoezo niet "jouw type" ? Heb je haar :017: ;D dan al gezien, of ben je gewoon bevooroordeeld ???
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #18 Gepost op: 2 maart 2016, 00:21:04 »
Hoezo niet "jouw type" ? Heb je haar :017: ;D dan al gezien, of ben je gewoon bevooroordeeld ???
Je houdt ook nooit op he ha ha  ;D
Je kent mij toch, als ik haar niet ken bij naam, wil dat toch zeggen dat je mijn portie aan fikkie mag geven, want ik heb haar waarschijnlijk al honderd keer zien staan .... indien ze mijn type zou zijn, kende ik haar bij naam, toenaam, maat van tetten, en had ik er al lang opgehangen .... ik schat in ... te    :censored   ... neen ... niet mijn type, ik zal het daar op houden .... zeker geen vooroordeel ;) ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #19 Gepost op: 2 maart 2016, 00:29:35 »
Ze is nog maar vijf weken actief in het skw en dat gedurende de dag.
Dus ik ben quasi 100 % zeker dat je haar nog nooit gezien hebt...! :039:


note sm: klopt, ik ben er de laatste maand  vijf maal geweest overdag, maar enkel tijdens de shiftwissel  ;D ;D ;D
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #20 Gepost op: 2 maart 2016, 16:22:06 »
Onverbeterlijk deugniet die je bent, sexmachine ! Is je leedvermaak nu nog niet over ???????????? :040:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #21 Gepost op: 2 maart 2016, 16:32:33 »
Je snapt het echt niet .....
Leedvermaak?
Ik waarschuw je voor de trukendoos van de dames, en jij wilt absoluut een gratis beurt gaan halen ... tegen beter weten in .... beter weten zit nochtans in je gebruikersnaam hier ....


Je vergist je tussen leedvermaak en vrienden waarschuwen .... spijtig maar zolang je dat niet wil inzien, en denkt dat gratis bestaat in de P6, zal je in herhaling blijven vallen ... en je geld blijven weggooien aan "operatie hopeloos"
Ik vind het gewoon heel erg voor je van de weggegooiden eurotjes, daar had je bij een van je favorietjes heel wat plezier aan kunnen beleven .... Yvonneke ... Is(t)a ti amor of Elena ....


Is Raquel al terug op post, trouwens? Ik gok op niet, ik gok dat Stefanieke er al zit en dat Raquel vrijdag in onze contreiën zal neerstrijken .....


Das wars,


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #22 Gepost op: 2 maart 2016, 17:02:50 »
Het hele verhaal vluchtig doorgelezen.

Niet zo slim eigenlijk. Ik sluit me wel aan bij SM wat dat betreft. Ook al had je die € 20 wel betaald, dan had je waarschijnlijk nog geen geweldige sessie gehad. Deze dame ziet je simpelweg als 'n (met alle respect) kneusje dat het nog wel pikt als, ze terwijl haar shift al klaar is en haar hok gepoetst moet worden, ze je even afwerkt, op wiens kosten ze kunnen eten en zuipen en aan wie ze € 50 extra kunnen vragen voor "kamerhuur". En dat allemaal met een baggerservice.

Paloma vindt het allemaal best en vindt het natuurlijk vervelend dat je dan moeilijk gaat doen over 20 euro voor het eten, terwijl je er nota bene zelf ook van hebt gegeten. Achteraf misschien goed dat dat zo is gelopen. Kun je het nog ergens op steken.
« Laatst bewerkt op: 2 maart 2016, 17:13:51 door Balthasar »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #23 Gepost op: 4 maart 2016, 11:48:16 »
Is Raquel al terug op post, trouwens? Ik gok op niet, ik gok dat Stefanieke er al zit en dat Raquel vrijdag in onze contreiën zal neerstrijken .....


Das wars,


sexmachine
Noch Stefanieke noch Raquel is al neergestreken in het skw !!!!! :d030: Dus nog even geduld , sexmachine, zodra één van beiden gesignaleerd is, lees je het hier wel !!! ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #24 Gepost op: 5 maart 2016, 04:26:55 »
Tortelduif Paloma weet van geen ophouden :017:, neen ze geeft blijkbaar helemaal geen teken van enig schaamtegevoel; als ik haar dezer dagen passeer, blijft ze naar mij lonken: uitdagend dansen :ladyinred, de deur opendoen en kusjes toestrooien :sexxx :dat desondanks het feit dat ik al een paar keer mijn tong heb uitgestoken (uiteraard op een -voor mij althans- "verafschuwende manier") of wegwerpgebaren heb gemaakt... :sign0103: Het is voor mij ( eindelijk) duidelijk dat dit een "doorwinterde te mijden" dame is...
Ondanks alles blijft ze me toch intrigeren, maar ja: dat zal wel haar bedoeling zijn zeker... :sex :17:
Overigens valt het toch wel op dat ze veel bezet is: daar zal het feit dat ze zeer uitdagend, en "nieuw" is in het skw zeker niet vreemd aan zijn... :sign0144:

Hieronder zien jullie hoe ze -telkens ik passeer- staat te dansen in haar vitrine , en mijn gevoelige snaar probeert te raken !
« Laatst bewerkt op: 5 maart 2016, 05:24:23 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #25 Gepost op: 5 maart 2016, 07:53:51 »
Tortelduif Paloma weet van geen ophouden :017:, neen ze geeft blijkbaar helemaal geen teken van enig schaamtegevoel; als ik haar dezer dagen passeer, blijft ze naar mij lonken: uitdagend dansen :ladyinred, de deur opendoen en kusjes toestrooien :sexxx :dat desondanks het feit dat ik al een paar keer mijn tong heb uitgestoken (uiteraard op een -voor mij althans- "verafschuwende manier") of wegwerpgebaren heb gemaakt... :sign0103: Het is voor mij ( eindelijk) duidelijk dat dit een "doorwinterde te mijden" dame is....................
Tong uitsteken en wegwerpgebaren maken vind ik nu toch wel wat te ver gaan hoor bet(d)weter.  :cry
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #26 Gepost op: 5 maart 2016, 14:30:33 »
Ik zou TE VER gaan ????!!!!! Zij niet misschien ???? :bud
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #27 Gepost op: 5 maart 2016, 16:33:13 »
Neen, zij niet, jij wel ....


Na je eerste 'schiftwissel ' en nachtelijke ervaring je gewaarschuwd .... het kon niet helpen ...
Nadien nog eens met de shiftwissel en gratis en korting gefirt ... met het bekende resultaat ...


Je had de eerste keer je verlies moeten nemen, zoals we je beiden hebben aangeraden ....


Nergens voor nodig om wegwerpgebaren te maken of de tong uit te steken .... je wint er niks mee ....




Zolang jij je frustratie over het gebeurde niet loslaat, zal je het niet willen snappen ....    ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #28 Gepost op: 5 maart 2016, 18:57:58 »
Machientje, dat je een "pure zwart/witdenker" :017: bent, is geen nieuws voor mij, maar dat je mij bovendien niet "het kleinste greintje van ook maar enig gelijk" toebedeelt, stelt mij toch wel wat teleur. :cry
Balthasar vermeldt in zijn reactie dat het misschien maar beter is dat ik denk dat het allemaal gekomen is door dat eten (die 20 € weet je wel...) niet te betalen; hij heeft dus wel zin voor enige nuance, en waarschijnlijk heeft hij het "grootste gelijk": volgens mij is deze Paloma hoe dan ook gewoon een "te mijden dame" ! ;D
Conclusie: deze discussie is voor mij "gesloten" tenzij ik de tortelduif vroeg of laat toch nog eens zou gaan "uitproberen"... :sex
« Laatst bewerkt op: 5 maart 2016, 19:05:49 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #29 Gepost op: 5 maart 2016, 19:50:09 »
Bed(t)weter,


Je gaat nu nog je gelijk en heil zoeken in een posting van Balthasar, maar lees die nog een keertje door, klaarblijkelijk ontgaat je de clou van zijn schrijven toch  ;D
Discussie gesloten,schrijf ons maar over al die schoonheden die het wel waard zijn  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal