Auteur Topic: Villa Tinto 41, Paloma  (gelezen 37909 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #30 Gepost op: 5 maart 2016, 21:42:36 »
De clou van Balthasars betoog is mij helemaal niet ontgaan, ik bedoelde dat hij toch nog enige zin voor nuance had....
En ergens ben ik toch ergens nog "bevredigd" :dance2 wat jouw laatste reactie betreft: je vermeldt immers dat ik moet schrijven over de schoonheden die "het wel waard zijn".....O.k. zal ik doen, zodra de gelegenheid zich voordoet ! :039:
« Laatst bewerkt op: 5 maart 2016, 21:50:19 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #31 Gepost op: 6 maart 2016, 01:25:24 »
Als je zelf de discussie stopzet met topic closed .... moet je je aan je woord houden, en niet nog eens reageren, dat is namelijk masochisme overgoten met een vleugje zelfmedelijden  ;D ;)


Mijn oude vriend, is Stefanieke nog niet geland, en Raquel ???? Ze blijven nu wel erg lang weg, ze zijn verdorie vertrokken begin december  :035: :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Paloma
« Reactie #32 Gepost op: 6 maart 2016, 03:00:05 »
Je vriendinnetjes waren op vrijdagavond nog steeds niet geland...Dus nog even geduld, als ze goesting hebben om nog terug te komen alleszins... 
Volgens Janey, de "kamermadame" van Paloma, zou Is(t)a :littleangelx ( die op 18 december naar eigen zeggen vertrokken is voor twee maanden) ook deze maand terugkomen, maar ja : wat kan ik van die Janey nog geloven ????? :sign0103:
Dus, één ding hebben we alvast gemeen, sexmachine: we zijn beiden "in blijde verwachting" ! ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 06, Paloma
« Reactie #33 Gepost op: 7 maart 2016, 18:53:32 »
Vandaag stond ze op VT6, dus de vitrine "wat hogerop", naast het kantoor.
Die "positie" komt haar natuurlijk heel goed uit: kan ze me nog opvallender uitdagen... :tietjes
Op een zeker moment deed ze de deur open en riep ze,en ik denk dat ik het wel goed begrepen heb: "Paulo Tito !"
Bij nazicht blijkt dat een 86-jarige  Brazilaanse  zanger te zijn ! Waarom roept ze zoiets ? Omdat ik in het café een kleine  drie weken geleden "Cucurucucu Paloma" had gezongen, of zie ik er misschien even oud en/of rijk uit ?????? :17:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 06, Paloma
« Reactie #34 Gepost op: 7 maart 2016, 20:00:16 »
Waarom roept ze zoiets ? Omdat ik in het café een kleine  drie weken geleden "Cucurucucu Paloma" had gezongen, of zie ik er misschien even oud en/of rijk uit ?????? :17:
Ik denk dat het aan jouw belabberde zangkwaliteit ligt  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 07, Paloma
« Reactie #35 Gepost op: 9 maart 2016, 23:47:46 »
De duif blijft fladderen O:-): nu gespot op VT7. Ze mag dan veel van locatie veranderen, het tortelen :sexxx zal ze nooit verleren...!
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2016, 01:48:49 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 45, Paloma
« Reactie #36 Gepost op: 11 maart 2016, 23:20:41 »
Paloma nu al twee dagen na mekaar gespot op VT45, en ze houdt maar niet op met tortelen... O:-)
Ja, zelfs na haar werktijd blijft ze mij gewoon "achtervolgen"... :17:
Immers, vanavond kwam ik voorbij de wasserette op de St.-Paulusplaats, en wie tikte er tegen het raam: een roodborstje ? Neen hoor, eerder een "bruinborst", en alhoewel ik eerder een konten- dan een borstenkenner ben, moet ik wel toegeven dat deze "duif" naar mijn mening  over een stel heel mooie borsten beschikt... Dat had ik de eerste keer dat ik haar "van nabij bekeken heb" (shiftwissel, weet je wel...) onmiddellijk gemerkt; ook diezelfde eerste avond, toen ik in het café in de buurt recht tegenover haar zat, was er geen ontkomen aan: op dat moment, eigenlijk helemaal "in het openbaar", wond ze er geen doekjes om vermits ze zonder schroom haar borsten steeds meer en meer ontblootte ... :movingtits
Maar ja dus, de dame in de wasserette was wel degelijk de voor mij de laatste tijd "onvermijdelijke" en "dekselse" Paloma...Ze kwam ook naar buiten-ik had haar natuurlijk de tijd gegeven, uitdager die ik ben- en ze riep "Hello, baby !" :-\ (Ik denk dat haar kennis van de Engelse taal niet veel verder reikt dan dat...).
Hoe dan ook, is dit allemaal toeval of zijn we echt voor mekaar "voorbestemd" ? :017: In elk geval, deze Paloma lijkt echt wel van geen kleintje vervaard ....
Ik zal mij heus moeten wapenen om niet (opnieuw) te bezwijken voor haar avances... :bud
Of moet ik dan toch echt proberen "haar klein te krijgen" ???? :ff
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2016, 03:44:32 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Paloma
« Reactie #37 Gepost op: 15 maart 2016, 02:32:56 »
Ze blijft fladderen O:-) van het ene raam in VT naar het andere: zondag had ze halt gehouden ter hoogte van VT25, gisteren was het de beurt aan VT11.
Maar het werkt duidelijk :ladyinred: ze is heel veel bezet en ze blijft bovendien ook heel opvallend naar mij lonken, tevergeefs (voorlopig dan toch ?)... :sign0135:.Ik ben alvast heel nieuwsgierig naar één of andere recensie over haar !!! :sex
« Laatst bewerkt op: 15 maart 2016, 04:39:16 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 34, Paloma
« Reactie #38 Gepost op: 16 maart 2016, 01:34:40 »
Het blijft aanpassen wat de locatie van Paloma betreft: zij, als "fladder-en tortelduif", kan het uiteraard nooit lang volhouden op dezelfde locatie  :shakekontje!  Ze stond gisteren op VT34...Maar terzijde, een heel pikant detail: naast haar, op VT33, stond deze keer de Haïtiaanse Claudia (waar geen topic over bestaat)  , jawel degene waar ik ook ooit bij binnengegaan ben op "het laatste moment" (lees: tijdens de "spannende" shiftwissel), nl. toen ze al op weg was naar huis, en bij wie ik toen toch nog aan "mijn trekken ben gekomen'. 'k Heb de mooie Claudia nog toegefluisterd dat haar kamernummer exact overeenkwam met haar leeftijd (ze moet momenteel zo ongeveer rond de vijftig zijn..), en daar kon ze alleen maar om lachen...
Beide dames deden (uiteraard) allebei moeite :showtits1 om mij binnen te krijgen, maar ik ben staalhard geweest: maar heb begrip voor mijn gedrag, beste vrienden, ik kon op dat moment heel moeilijk een keuze maken...En toch, en toch, nogmaals toch: Paloma, één dezer dagen zal je er echt niet meer "onderuit" kunnen !!! :adult En ik beloof je, mijn lieve tortelduif (want dat ben je en blijf je ook, gewoon omdat ik een zwak heb voor dames en op dit moment voor jou in het bijzonder...), ik zal je nemen zoals je nog nooit genomen bent geweest in je leven !!!
Hoe luidt dat spreekwoord weer ? Ja, zeker: "Hoop doet leven !" :dance2 Moge ik gesterkt worden in mijn voornemen , m.a.w. "dat de H(g)eilige Geest over mij moge nederdalen" (twee maanden voor Pinksteren, niet voor niets het feest van de vurige tongen ! !) en dan liefst in de gedaante van- jawel !-  O:-) 
« Laatst bewerkt op: 16 maart 2016, 13:35:10 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 34, Paloma
« Reactie #39 Gepost op: 21 maart 2016, 03:22:38 »
Paloma lijkt dan toch een beetje tot rust te zijn gekomen, :bedtime2: alleszins toch wat het "fladderen" betreft : ze stond immers al zes dagen na mekaar op VT34...
Uitdagen en tortelen :laughingchick doet ze echter nog steeds met evenveel overtuiging !
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2016, 03:33:18 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 34, Paloma
« Reactie #40 Gepost op: 21 maart 2016, 08:31:23 »
Paloma lijkt dan toch een beetje tot rust te zijn gekomen, :bedtime2: alleszins toch wat het "fladderen" betreft : ze stond immers al zes dagen na mekaar op VT34...
Uitdagen en tortelen :laughingchick doet ze echter nog steeds met evenveel overtuiging !
Bij mij doet ze dat niet hoor bet(d)weter.  :lol_hitting:
Trouwens nu zij op VT 34 staat, kan men haar beter bekijken, en moet ik eerlijk zeggen dat zij er toch niet zo sralend uitziet dan ik dacht.  :pica
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30, Paloma
« Reactie #41 Gepost op: 23 maart 2016, 13:44:52 »
Ondertussen is ze naar VT30 gefladderd...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30, Paloma
« Reactie #42 Gepost op: 25 maart 2016, 01:07:00 »
Ik was, zoals gewoonlijk, op stap in het skw, en wie kwam ik daar (toevallig zeker ?) tegen: jawel goeie, ouwe bema. We gingen er "ééntje" drinken, maar ja eens ik ervan geproefd heb, verlang ik naar meer, en ook bema bleek in vorm wat dat betreft...Maar dan scheidden onze wegen....
Ik ging alleen op wandel doorheen het skw en kwam opnieuw bij die dekselse tortelduif O:-) terecht !
Ik, in al mijn sterkte :bud, heb het dus wel aangedurfd deze Paloma nog eens een bezoekje te brengen, ik ben gewoon nog maar eens gevallen voor haar charmes...'t Komt erop neer dat ik me voor de derde keer gestoot heb aan dezelfde steen yourock....
Maar ditmaal was het wél de moeite: ze begon met een allesomvattende erotische massage :sexxx, die eigenlijk een beetje té lang bleef duren zodanig dat ik (opnieuw) vreesde voor een desillusie... Ze begon dan (goed) te pijpen :xrated, en ik kon naar hartelust beffen; op dat punt sta ik in het skw bekend als een expert, al zeg ik het zelf (sexmachine heeft me o.a. ooit "lassie" genoemd... !)
Maar o wee, dan plots kwam er een kantelmoment: ze zei dat mijn tijd "over" was...Even de "echte" desillusie, maar geen nood: ik heb haar dan( net op tijd) 20 € (bovenop de 50 € die ze al gekregen had...) gegeven en dat werd het startsein van een :censored geweldige intense en zeer subtiele neukbeurt....Eigenlijk was ze me dat wel verschuldigd na al de moeite ( ook financieel...) die ik voor haar gedaan had. Al bij al toch wel een mysterieuze :laydown dame die me blijft betoveren, of ben ik weer aan het dromen geslagen ????
« Laatst bewerkt op: 25 maart 2016, 01:44:49 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30, Paloma
« Reactie #43 Gepost op: 27 maart 2016, 19:53:58 »
Wij, hoerenlopers, zijn al blij met een pyrrusoverwinning  ;D
50 euro betalen (dat is gratis) en 20 euro extra om te mogen neuken, want de tijd is om  :ladyred :lol_hitting:


Jij sneuvelt nog el eens op het "slagveld der betaalde liefde", maar zulke dood teken ik voor, weze het dan niet onder, op, in of naast Paloma  :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30, Paloma
« Reactie #44 Gepost op: 30 maart 2016, 20:33:49 »
Paloma heeft nu een naambordje waarop het volgende staat :

                                                        SEX
                                                     MASSAGE
                                                     AND MORE

Misschien dat Bet(d)weter meer weet wat die "and more" inhoudt ?  :pica
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !