Auteur Topic: Verversrui 05/2 Stefanie (Hongaarse 22 j.-avond/nachtshift)  (gelezen 16659 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/2 Stefanie (Hongaarse 22 j.-avond/nachtshift)
« Gepost op: 12 februari 2020, 03:57:25 »
Terloops nog eens eentje uitgeprobeerd die nieuw is voor mij. Stefanie staat er ook nog maar een paar weekjes, maar heeft vroeger nog wel het SKW-team versterkt. Ik heb er de standaard 50 euro-date mee beoefend. Niet slecht, maar ook niet meteen een wow-date. Heel goed beviel me de manier waarop zij me streelde en teasde met haar nageltjes over heel mijn lichaam.

Leuke tietjes, niet al te groot, maar best in proportie met de rest van haar lichaam. Knap kontje, maar enkel om naar te kijken. Haar muzikale talenten situeerden zich vooral op het bespelen van de fluit en de doedelzak. En daar was ze behoorlijk virtuoos in. Een mooi gezichtje, en tijdens de seks bleef ze me lief en verleidelijk aankijken. We weten dat het een spel is waar we voor betalen, maar toch is het best wel fijn als een betaald meisje een beetje 'de minnares' speelt.

Stefanie keek ook niet op de klok, ik ben langer binnengeweest dan ze beloofd had aan de deur. Een golden showerke wou ze wel eens proberen, zei ze bij het salespraatje, en ze dééd dat ook werkelijk, maar met het schaamrood op de wangen (echt) moest ze toegeven dat ze dat eigenlijk nog nooit echt gedaan had, en ze was er nogal onhandig in. Het resultaat was zwak, maar de goodwill maakte dat allemaal goed.

Een vlot contact ook, rustig en lief, en je kan er mee praten. Al bij al weer een leuk geïnvesteerde 50 euro zonder er euforisch over te doen. Eentje meer op de bucket lijst. Leuk verzetje.
« Laatst bewerkt op: 14 februari 2020, 18:37:58 door bet(d)weter »

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Verversrui 5/2 Stefanie, Hongaarse 22j
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2020, 10:11:04 »
In de dag- of nachtshift te ontmoeten ?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 5/2 Stefanie, Hongaarse 22j
« Reactie #2 Gepost op: 12 februari 2020, 13:25:28 »
In de dag- of nachtshift te ontmoeten ?
In de nachtshift. Sorry, was ik er vergeten bij te zetten.