Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1740314 keer)

0 leden en 36 gasten bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1380 Gepost op: 14 maart 2016, 17:39:28 »
Het grappigste in gans het artikel vind ik nog :
“Hie sè, den Bart, vinde gij wa ge zoekt?”, grappen enkele voorbijgangers met Kempense tongval.   :lol_hitting:
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1381 Gepost op: 14 maart 2016, 17:52:14 »
Die gast die al jaren in sportkledij meermaals per dag rondfietst, zit weer in een ontkenningsfase dat wil zeggen dat hij doet alsof hij je niet hoort of ziet, dat moest ik toch effe kwijt.   :043: :043: :043:
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1382 Gepost op: 14 maart 2016, 18:20:36 »
Ik heb zowel gisteren ( toen ik zelfs gestopt ben) als eergisteren naar je gewuifd, dus ik begrijp niet wat je bedoelt met "ontkenningsfase" ??? ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1383 Gepost op: 14 maart 2016, 19:57:50 »
De politie wil de mannen in het Schipperskwartier controleren. Ze worden langzaam samengedreven en met zachte dwang in een grote garage in de Blauwbroekstraat vastgehouden. Een indrukwekkend cordon agenten bewaakt de groep van ruim tweehonderd mannen.


Waar slaat dat nu op?!  Wat heeft dat weeral aan de belastingbetaler gekost?  Om te kotsen.  2,5 miljard euro, 3,2 miljard euro... ik durf het niet te vermelden in oude Belgische franken.  Het tekort dat de regering heeft.  Een nooit gezien "zwart gat".  Daarom dat ze nu vooral niet de dames uit het keteltje viseerden zeker  ;D.

Je zal het maar meemaken.  Getrouwd... controle....  De brave huismannen die een zo nodig verzetje willen omdat ze thuis niet (genoeg) aan den bak komen en omdat madam thuis niet wil pijpen.  Die worden nu massaal gecontroleerd en gefouilleerd.  De grijze massa ziet dat graag.  De grijze massa weet niet beter.  Bart de Wever wel en gebruikt (lees: misbruiken) dat.  Maar o wee...

Citaat van: sexmachine
Indien er een steekpartij, schietpartij of  vechtpartij plaatsvindt in het skw, blijven ze ver uit de buurt  tot de hemel terug is opgeklaard .... typisch gedrag van het Antwerpse opperhoofd en zijn blauwbloezen ....
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1384 Gepost op: 14 maart 2016, 20:09:58 »
Ik ben niet vergeten dat Bartje, na zijn overwinning enkele jaren geleden een "mars" organiseerde naar het stadhuis .... nooit gezien en dat wierp toen bij mij al vragen op .... Wevertje die met zijn "gematigde" NVA even een mars na een overwinningsverkiezing ging houden .... dat was geleden van  in de jaren 30 (1930 welteverstaan) in het land waar wij nu met zijn allen naartoe trekken voor vertier.
Dewever mag dan een populist zijn, naar mijn bescheiden mening extremer rechts dan waar hij de stemmen heeft gepikt ....


Dat gezegd zijnde, ze zouden beter de mensen beschermen die 's nachts overvallen worden door het gespuis, in plaats van hen te fouilleren en te behandelen als het vuil van de maatschappij ....
Maar bij een overval, iemand die in mekaar wordt gemept en van zijn portefeuille wordt beroofd .... geen blauw te zien ... zoals ik al eerder schreef .....


Wevertje heeft geld genoeg, ik herinner me nog zijn uitspraak dat hij met plezier iedere maand 500 euro van zijn wedde wil afdragen .... kijk, dat wil ik ook, inden ik er iedere maand 50 000 verdien  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1385 Gepost op: 14 maart 2016, 20:27:50 »
...... ik begrijp niet wat je bedoelt met "ontkenningsfase" ??? ;)
I did not have sexual relations with that woman (Paloma), I did not have sexual relations  with that woman .... iets in die aard  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1386 Gepost op: 27 maart 2016, 13:03:28 »
Op de hoek van Falconplein en Leguit is een nieuwe dagwinkel.

In de Oude Mansstraat 5, waar SM ooit eens verbleven heeft, is een nachtwinkel, van de zelfde uitbater als café 7de Hemel ernaast.

Cafe Leguit heeft vanf 1 april een nieuwe uitbater en zal van dan af geopend zijn van 8 u 's morgens. De dame van dienst in de morgen is Jenny, die vroeger the Square uitbaatte op Van Schoonbekeplein.

Café Falcon (rechtover Schippersstraat) heeft sinds een 2-tal weken een nieuwe uitbater.

De retrowinkel op de hoek van de Oude Mansstraat en St Paulusplaats houdt er kortelings mee op.

Op het Falconplein heeft de burgemeester zojuist een café gesloten voor burenhinder en drugsoverlast.

Het pand Verversrui 14 is in handen gekomen van de eigenaar Gouden Hoek, Verversrui 12-20-22-24.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1387 Gepost op: 27 maart 2016, 18:28:28 »
Op het Falconplein heeft de burgemeester zojuist een café gesloten voor burenhinder en drugsoverlast.

Het betreft café "Space Club" op Falconplein 18; het werd gesloten voor een periode van 2 maand voor in hoofdzaak drugoverlast.
« Laatst bewerkt op: 29 maart 2016, 00:42:55 door bet(d)weter »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1388 Gepost op: 30 maart 2016, 20:39:03 »
Op Verversrui 2 (Gouden Hoek ) zit overdag de laatste tijd een knappe vriendelijke dame met veel tattoos op de armen.

Zij heeft een naambordje waarop staat : "Lily SM".

Aan de blik te zien, ziet het er mij een heel wulpse dame uit, echt iets voor sexmachine !  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1389 Gepost op: 30 maart 2016, 20:45:44 »
Op Verversrui 2 (Gouden Hoek ) zit overdag de laatste tijd een knappe vriendelijke dame met veel tattoos op de armen.

Zij heeft een naambordje waarop staat : "Lily SM".

Aan de blik te zien, ziet het er mij een heel wulpse dame uit, echt iets voor sexmachine !  :lol_hitting: :lol_hitting:
Mijn voornaam is NIET Lily, bema, ik weet van niks  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1390 Gepost op: 30 maart 2016, 20:50:28 »
Ik zal woensdag in de loop van de namiddag eens naar de Gouden Hoek en omstreken afzakken .... eens kijken wat er tegenwoordig allemaal voor moois en goeds zit in het skw .... zolang ik Wardje de Bever niet tegenkom, ben ik al zeer tevreden trouwens  :111:
Afspraak bij jou, thuis, iets na de middag Bema, en ik zal Antoinette wel even verwittigen, zodat jij ook nog eens van grond gaat, anders duw ik je wel in de armen en tussen de goddelijke benen en tieten van Manar  :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1391 Gepost op: 30 maart 2016, 21:55:13 »
Afspraak bij jou, thuis, iets na de middag Bema, en ik zal Antoinette wel even verwittigen, zodat jij ook nog eens van grond gaat, anders duw ik je wel in de armen en tussen de goddelijke benen en tieten van Manar  :cheer:
Over Manar gesproken, zij zag er weeral stralend uit deze namiddag : ik zat in Schippershoek iets te drinken, Manar kwam binnen en kwam me direkt een kus geven.  bab7
Lijkt me een zeer hete donder en daar kan jij van meespreken hé Sexmachine.  :lol_hitting:
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1392 Gepost op: 30 maart 2016, 22:11:58 »
Afspraak bij jou, thuis, iets na de middag Bema, en ik zal Antoinette wel even verwittigen, zodat jij ook nog eens van grond gaat, anders duw ik je wel in de armen en tussen de goddelijke benen en tieten van Manar  :cheer:
Over Manar gesproken, zij zag er weeral stralend uit deze namiddag : ik zat in Schippershoek iets te drinken, Manar kwam binnen en kwam me direkt een kus geven.  bab7
Lijkt me een zeer hete donder en daar kan jij van meespreken hé Sexmachine.  :lol_hitting:
Geil, lekker en mooi, en op de koop toe half Marokkaand, dat samen dat ze lekker geil Nederlands praat (ook in bed) zou een man al helemaal gek maken ...
Ze is dan ook nog verdomd goed in wat ze doet ......
Zowel "een gewone beurt" - suck and fuck .... lekker he schatje ) als  soft sm ..... het is altijd genieten bij haar ....
Alweer veel te lang dat ik nog eens heb besprongen (of zij mij) .... en als ik het me goed herinner, Bema .... jij nog nooit  :laydown :sef
Zelfs bed(t)weter had enkele maanden geleden echt zin in haar - maar ook wat te veel Duveltjes binnengekapt  :party0036:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1393 Gepost op: 17 april 2016, 22:55:16 »
manman, vandaag rond sluitingstijd van de dagshift een knappe strakke jonge dame gezien in VT, nummer 33 of 34 of 35, ik weet het niet meer.


Maar ze was ook blond en had een mooi gevormd strak kontje en toch wel een model uitstraling.


Weet iemand over wie ik het heb?

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1394 Gepost op: 22 april 2016, 03:24:41 »
Vanavond ben ik eindelijk na een (te) lange tijd nog eens in het SKW geweest. Ik kom er haast niet meer, door allerlei  omstandigheden.

De bezetting was behoorlijk, ook al waren er wat lege plekken. Misschien dat sommige Oost-Europese meisjes naar huis zijn voor het orthodoxe paasfeest, volgende week. Al vermoed ik dat dit lang niet zo belangrijk is als hun kerstmis in januari.

Ik heb ook gezien dat het pand SS 12 zo goed als klaar is voor gebruik, eindelijk zou ik zeggen. Blijkbaar een zware bevalling...

Er liepen opvallend veel Aziaten rond, die overigens quasi nooit voor problemen zorgen.


Ben uiteindelijk toch weer terecht gekomen bij Josefa.  :happy
« Laatst bewerkt op: 22 april 2016, 03:38:12 door mechelen »