Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1707597 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1410 Gepost op: 2 mei 2016, 11:05:49 »
Dromen sexmachine,  en blijven dromen, alleen dat kan je redden, neem het van mij aan...: niets is zo mooi als een (Latina)kont :shakekontje die op en neer gaat op een...(jawel:) paard !
« Laatst bewerkt op: 2 mei 2016, 14:48:59 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1411 Gepost op: 2 mei 2016, 11:11:07 »
Dromen sexmachine,  en blijven dromen, alleen dat kan je redden, neem het van mij aan...: niets is zo mooi als een (Latina)kont :shakekontje die op en neer gaat op een...(jawel:) paard !


Ik heb een latina-kont zien en voelen op en neer gaan op mijn klein paaltje afgelopen vrijdag, bet(d)weter ..... ik voelde me toen ook een paard,  alles onder controle hier ....
Alleen is die cowgirl/callgirl van de SS 35/3, Raquel, toch ook heel erg lekker  :shakekontje :bonken
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1412 Gepost op: 2 mei 2016, 16:46:18 »
Bet(d)weter, foei, Raquel wilde absoluut NIET dat jij die foto van haar plaatste  :lol :bud
[attachimg=1]
[attachimg=2]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1413 Gepost op: 2 mei 2016, 19:42:11 »
Dat Raquel dat niet graag had, wist ik; maar je weet toch dat ik houd van dingen die "verboden" :lol zijn !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1414 Gepost op: 7 mei 2016, 22:55:36 »
Hollandse Solange met dikke kont en billen vandaag gezien id nachtshift. Schippersstraat 42 uiterst links.
Ze lijkt ook een afschuwelijke pruik te dragen...

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1415 Gepost op: 8 mei 2016, 12:36:53 »
Anvers - Samedi 23 et dimanche 24 avril 2016

La fin du mois d'avril étant venu, je décide de profiter du week-end pour me rendre à Anvers].

Cela fait déjà bien trop longtemps (depuis fin janvier 2016) que je n'était pas revenu à Anvers, et pourtant tout au long de la route, je n'ai cessé de penser à Gabriella !

De ce fait, quand - vers 17h00 – j'arrive au Schipperskwartier par Falconplein, je pénètre directement dans la Schippersstraat, et je fonce directement à la vitrine du n° 47/1.

Gabriella me saute littéralement au coup, et me gratifie d'une démonstration de joie du plus bel effet.

Nous grimpons les escaliers, et à peine arrivée dans sa chambre, la porte encore grande ouverte, elle se jette sur moi comme une tigresse sur sa proie, m'embrasse à pleine bouche, tout en débouclant la ceinture de mon pantalon, et en déboutonnant ma chemise à moiter, et le tout en l'espace d'un éclair !  :tietjes

J'adore !

Cerise sur le gâteau : après un premier round d'une très grande intensité, Gabriella en veut encore : elle me supplie pour un second.

Alors, OK. Juste le temps d'un petit détour par la salle de bain, et nous voilà reparti pour une danse.

A mes yeux, Gabriella, actuellement, c'est le "must" de tout le Schipperskwartier d'Anvers.  :D


En début de soirée, en dépit d'un vent froid indigne d'un printemps, je me rends en centre ville, près de Grote Markt, afin d'aller dans mon Argentinian Steackhousse favoris.
Je crois aux coïncidences...
Le soir même, alors que je suis tranquillement en train de regarder la finale de la Coupe de la Ligue, ce sont deux argentins qui donnent la victoire au Paris-Saint Germain : Javier Pastore et Angel Di Maria.


Le bonheur, cela se résume à des choses simples : un excellent moment avec Gabriella, un bon repas, et une nouvelle victoire du PSG au Stade de France.  ;D  ;)


Dimanche matin : retour au Schipperswartier.
Comme toujours, j'arrive par Falconplain, mais cette fois, je commence ma visite par la Verversrui.
Je salue Magdalena lorsque je passe devant sa vitrine (Verversrui 02/2), puis je tourne dans la Vingerlingstraat, avant de déboucher au début de la Schippersstraat, où je constate le retour d'une véritable perle du quartier : Jasmine (roumaine, brune – Schippersstraat n° 04/1), quelle beauté cette femme!

Enfin, je remonte toute la Schippersstraat, et quand j'approche de la vitrine du n° 38/02 de la rue, elle est là, resplendissante : Maria.ro, allias The Body, AKA Formula One Wooman.   ;D
Je fonce direct.
Waouh, quelle châssis cette fille... Putain, j'ai très bien commencé la course, mais j'ai eu une panne de moteur, et j'ai fini au stand !  :-\



In English :

Antwerp - Saturday 23 and Sunday, April 24, 2016

The end of April came, I decided to take advantage of the weekend to go to Antwerp.

It's been too long (since the end of January 2016) I had not returned to Antwerp, yet all along the road, I have not stopped thinking about Gabriella!

Therefore, when - around 17:00 - I arrive at Schipperskwartier by Falconplein I directly enters the Schippersstraat, and I rush straight to the window of No. 47/1.

Gabriella literally jumps out at once, and gratifies me a demonstration of joy the most beautiful effect.

We climb the stairs, and just arrived in his room, the door still wide open, she attacks me like a tiger on its prey, kisses me on the mouth, while unbuckling the belt of my pants and unbuttoned my shirt, and all in the space of a flash!  :tietjes

I just love it !

The icing on the cake, after a first round of great intensity, Gabriella wants more: she begs me for a second round.

Just time to go to the bathroom, and here we go again for a dance.

To me, Gabriella, is wooman number one of all the Antwerp Schipperskwartier.


By early evening, despite the cold wind unworthy of a spring, I go downtown, near Grote Markt, to go to my favorite Argentinian Steackhousse.
I believe in coincidences ...
That evening, while I quietly watching the final of the League Cup, two Argentine footballers give victory to Paris-Saint Germain: Javier Pastore and Angel Di Maria.


Happiness, it boils down to simple things: a great time with Gabriella, a good meal, and another victory for PSG at the Stade de France.  ;D  ;)


Sunday morning: I return to Schipperswartier.
As always, I arrive by Falconplain, but this time, I begin my visit by Verversrui.
Magdalena I see when I walk past his window (Verversrui 02/2), then I turn in Vingerlingstraat, before emerging at the beginning of the Schippersstraat where I see the return of a pearl: Jasmine (Romanian, brown - Schippersstraat No. 04/1). What a beauty!

Finally, I wak up the entire Schippersstraat, and when I approach the window of No. 38/02 of the street, she was there, resplendent Maria.ro, alias The Body, AKA Formula One Wooman;D
I rush straight.
Wow, what frame this girl ... Damn, I started very well the race, but I had an engine failure, and I ended up at the booth!  :-\
« Laatst bewerkt op: 8 mei 2016, 13:01:27 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1416 Gepost op: 8 mei 2016, 13:13:31 »
hmm zat in de verkeerde topic blijkbaar?

maar dus, zaterdagnacht, heb ik de Hollandse Solange met dikke kont en billen vandaag  id nachtshift.
Schippersstraat 42 uiterst links.

Ze lijkt ook een afschuwelijke pruik te dragen...


Zal vandaag ook es naar SKW afzakken om te checken of Kathy al dan niet aanwezig is op de Verversrui 7...weliswaar zonder geld  ::)
Maar tis te mooi weer om te laten liggen...(als moto rijder)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1417 Gepost op: 8 mei 2016, 13:54:39 »
Zal vandaag ook es naar SKW afzakken om te checken of Kathy al dan niet aanwezig is op de Verversrui 7...weliswaar zonder geld  ::)
Maar tis te mooi weer om te laten liggen...(als moto rijder)
Zeg nooit zomaar een moto tegen een Honda  ;D :dance2
Dat Kathy geen geld bij heeft, ach, ze zal genoeg verdienen als ze aanwezig is  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1418 Gepost op: 8 mei 2016, 14:08:54 »
haha volgens mij hebde gij al een goe idee met wat ik rijd en dus wie ik ben :)

tis spijtig genoeg nie wederzijds...

Edit: tval mij juist te binnen.
Jj bent mod en je ziet onze emailadressen natuurlijk...BINGO

Zal vandaag ook es naar SKW afzakken om te checken of Kathy al dan niet aanwezig is op de Verversrui 7...weliswaar zonder geld  ::)
Maar tis te mooi weer om te laten liggen...(als moto rijder)
Zeg nooit zomaar een moto tegen een Honda  ;D :dance2
Dat Kathy geen geld bij heeft, ach, ze zal genoeg verdienen als ze aanwezig is  :lol
« Laatst bewerkt op: 8 mei 2016, 15:42:02 door ADNOH »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1419 Gepost op: 8 mei 2016, 17:31:07 »
haha volgens mij hebde gij al een goe idee met wat ik rijd en dus wie ik ben :)

tis spijtig genoeg nie wederzijds...

Edit: tval mij juist te binnen.
Jj bent mod en je ziet onze emailadressen natuurlijk...BINGO
:lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Neen, ik ben geen mongool en ik zie je gebruikersnaam ........  AHAMAY  .... zeg niet zomaar Yamaha tegen een moto .... want dat is rommel  :dance2 :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1420 Gepost op: 8 mei 2016, 17:52:55 »
op die manier :)

haha volgens mij hebde gij al een goe idee met wat ik rijd en dus wie ik ben :)

tis spijtig genoeg nie wederzijds...

Edit: tval mij juist te binnen.
Jj bent mod en je ziet onze emailadressen natuurlijk...BINGO
:lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Neen, ik ben geen mongool en ik zie je gebruikersnaam ........  AHAMAY  .... zeg niet zomaar Yamaha tegen een moto .... want dat is rommel  :dance2 :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1421 Gepost op: 16 mei 2016, 23:16:50 »
Nog twee Roemeense dames die het orthodoxe Paasfeest achter zich gelaten hebben, maar waar geen topic over bestaat: Cristina (VT RM01) en Adelle (VT48), beiden "dagshifters" ! :welcome:
« Laatst bewerkt op: 16 mei 2016, 23:25:49 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1422 Gepost op: 30 mei 2016, 19:08:18 »
Dromen sexmachine,  en blijven dromen, alleen dat kan je redden, neem het van mij aan...: niets is zo mooi als een (Latina)kont :shakekontje die op en neer gaat op een...(jawel:) paard !
Ze (Raquel dus) heeft haar paard omgewisseld voor een "vliegmachine", als ik het goed zie is het een Yahama  :-\ ;)
Dat ze wacht tot ze terug is, ik zal haar eens leren wat "vliegen" is  ;D :lol


[attachimg=1]


[attachimg=2]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1423 Gepost op: 30 juni 2016, 16:48:51 »
Het eerste raam van SS45/1 is verzegeld door de politie en enkele bloementuilen deden het ergste vermoeden: de transsexuele Karolina (wiens echte naam "Sara"zou geweest zijn), is niet meer. Aan één van de tuilen hing een berichtje met de melding: "Sara regrettée".
Uiteraard wordt er volop gespeculeerd: er zou sprake zijn van moord of van een overdosis drugs en/of erectiemiddelen.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1424 Gepost op: 30 juni 2016, 19:43:55 »
Shit, dat is even schrikken ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal