Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1707651 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1425 Gepost op: 30 juni 2016, 19:53:31 »
 ik leef mee met de skw wandelaars sterkte mannen  :039: We gaan verder niet speculeren neem ik aan en wachten de berichten af uit de media . soms is het in een keer dichter bij als dat je het zelf wil  ;)
« Laatst bewerkt op: 30 juni 2016, 20:05:32 door de vulkaan spesjalist »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1426 Gepost op: 30 juni 2016, 20:53:35 »
Gesneuveld tijdens de strijd .... ze was een man aan het berijden (bereiden) en hartfalen .....
Info komt van een meid die me net belde die geregeld een trio met haar deed ....


En dat er dan wat pillen of andere rommel aan te pas is gekomen ..... speculaties en irrelevant op de koop toe ..


Het kind stond 'veel te dik' volgens de dame, en haar tikker heeft het begeven .....


Hoe spijtig het ook is en dat is het ook, ik zou tekenen voor zo te kunnen gaan ..... binnen 40 jaar dan welteverstaan  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1427 Gepost op: 30 juni 2016, 21:19:13 »
Er zijn inderdaad slechtere manieren om te gaan! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1428 Gepost op: 6 juli 2016, 02:50:15 »
Ik wil deze nacht in de straete verdwale
 de klaenk van de stad mokt m'n ziel amoureus...


 Het lied van wijlen Wannes Vandevelde klonk in mijn hoofd toen ik maandagavond een wandeling maakte doorheen het Schipperskwartier.

 Ik kom er niet meer zo vaak. Ik heb enkele jaren geleden de saunaclubs ontdekt, en ik had het ook al wel gehad met ramen. Antwerpen, Brussel, Luik, Seraing en de Chaussee d' Amour, ik heb er vele uren gesleten; die raambuurten hebben geen geheimen meer voor mij. Op veel plaatsen is het vet van de soep, al lang overigens. In Luik is allang niks meer te zien; op de Chaussee in Sint Truiden waar vroeger veel Waalse en Franse meisjes zaten is het ook armoe troef.

 En dan heb ik het nog niet over de voor mij buitenlandse ramen zoals De Wallen, waar een paar uur parkeren al bijna evenveel kost als een kamergang is een saunaclub...

 Maar in Antwerpen kom ik nog wel eens graag. Verdenk mij niet van het typisch Antwerps chauvinisme, voor mij is de stad aan 't Schelt he-le-maal niet het centrum van de wereld, ik kom van de parking overigens. ;D
 Toch : op een heel kalm ogenblik, zoals een maandagnacht na twaalven wil ik er wel eens langsgaan. Het zijn van die uren en dagen dat er eigenlijk weinig te zien is : meer dan de helft van de ramen is niet in gebruik, en dames die er wel zijn zitten vaak verveeld op de smartphone te tokkelen of zijn letterlijk aan het buurten bij de concurrentie.
 Op zulke ogenblikken geniet ik van het SKW. Je moet natuurlijk wel een beetje op je hoede blijven : er loopt niet veel volk op straat en diegene die er wel zijn hebben misschien net jou uitgekozen om te overvallen... Het gebeurt eerder zelden maar het gebeurt wel degelijk. Wakker blijven dus.

 Je doet dan wat rondjes : langs de Schippersstraat waar op nr 45 een hoop bloemen en kaarsjes liggen voor een verzegelde deur... Door Villa Tinto waar er een stelling staat wegens 'werken', hetgeen mij aan de kathedraal van Antwerpen doet denken want daar stond ooit jaaaren ook een stelling; ik hoop dat het hier wat vlotter gaat...
 De Verversrui oversteken naar de nrs 28-26-24 : veel ramen voor slechts een paar meisjes. Lang de Vingerlingstraat waar procentueel iets meer dames aanwezig waren, ik hoop dat ze toch iets verdiend hebben. Terug richting Schippersstraat, om bij frituur plein 7 een blikje cola te halen. Friet eten doe ik hier nooit, ik vertrouw die gasten niet. De enige goede friet is overigens bij frituur Falcon op de Oude Leeuwenrui, maar zij zijn helaas rond middernacht al aan het poetsen.

 En opnieuw en opnieuw, zonder dat ik ergens binnengegaan ben. Et alors... Het interesseert mij niet dat sommige dames mij scheef bezien dat ik niet bij hén wil binnen gaan. Ik geniet van het rondwandelen en de dames keuren. Is dit voyeuristisch? Wellicht wel, maar de dames kiezen hier toch zelf voor. In een winkelstraat moet je zo een gedrag niet tolereren, uiteraard niet, maar in een raambuurt kan dit zeker wel.

 Ik wilde eigenlijk wél een dame bezoeken, Anna van Verversrui 08/1, maar zij had de ene klant na de andere en ik had geen zin in nummertje trekken. Volgende keer misschien.

 Een dik uur heb ik gewandeld en genoten. Jawel, genoten. Voor mij is dit een vorm van ontspanning, call me what you want.
 Toen ik naar mijn wagen wandelde dacht ik nog : in Brussel kan ik mijn wagen zo niet achterlaten; daar is de kans op een ingeslagen ruit veel te groot. In Antwerpen kan dit (voorlopig) nog wel, gelukkig.

Ik wil deze nacht in de straete verdwale,
 de klaenk van de stad mokt m'n ziel amoureus.
« Laatst bewerkt op: 6 juli 2016, 03:16:52 door mechelen »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1429 Gepost op: 6 juli 2016, 09:08:59 »
Citaat
: in Brussel kan ik mijn wagen zo niet achterlaten; daar is de kans op een ingeslagen ruit veel te groot. In Antwerpen kan dit (voorlopig) nog wel, gelukkig.

Dit wil ik toch wat nuanceren. Het noordkwartier in Brussel is uiteraard niet de veiligste buurt, verre van zelfs, maar ik heb mijn wagen daar de voorbije 20 jaar al heel vaak geparkeerd, zowel tijdens de dag als 's nachts, en er is nog nooit iets mee voorgevallen. Belangrijk is vooral dat je geen waardevolle voorwerpen zichtbaar in je wagen achterlaat!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1430 Gepost op: 8 juli 2016, 02:43:30 »
Belangrijk verkeersnieuws voor wie vanuit het noorden naar het SKW komt, en voor degenen die rond het Eilandje hun wagen parkeren : de Londenbrug gaat ruim een jaar niet toegankelijk zijn owv werken.

http://www.gva.be/cnt/dmf20160707_02...or-autoverkeer

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1431 Gepost op: 14 juli 2016, 21:47:46 »
Hoi hoi,
Ik kick er op te weten dat een hoertje voor mij al veel klanten had. Ik bespaar de details :-). Daarom dus de vraag welke meiden het populairst zijn. Ik weet dat Erika (dag) en Anna en Severine (nacht) toppers met massa's klanten zijn. Maar zijn er nog die extreem vaak bezet zijn (en jong en kinky) :-)
Thanks


Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1432 Gepost op: 14 juli 2016, 22:03:23 »
Hoi hoi,
Ik kick er op te weten dat een hoertje voor mij al veel klanten had. Ik bespaar de details :-). Daarom dus de vraag welke meiden het populairst zijn. Ik weet dat Erika (dag) en Anna en Severine (nacht) toppers met massa's klanten zijn. Maar zijn er nog die extreem vaak bezet zijn (en jong en kinky) :-)
Thanks
En toch horen we graag de details .......  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1433 Gepost op: 14 juli 2016, 22:09:59 »
Dames doe veel bezet zijn:
Ik zal starten met Samira, Villa Tinto (6 denk ik), soms zie je haar maar even staan tijdens de ganse nachtshift .....
Anita, er recht tegenover, werkt van 3 tot 3 (namiddag tot nacht)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1434 Gepost op: 14 juli 2016, 22:09:59 »
Die geef ik toch niet openbaar hoor. In afwachting herhaal ik de vraag.... :-) :


Ik kick er op te weten dat een hoertje voor mij al veel klanten had. Ik bespaar de details :-). Daarom dus de vraag welke meiden het populairst zijn. Ik weet dat Erika (dag) en Anna en Severine (nacht) toppers met massa's klanten zijn. Maar zijn er nog die extreem vaak bezet zijn (en jong en kinky) :-)

Thanks
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1435 Gepost op: 14 juli 2016, 22:11:11 »
Die geef ik toch niet openbaar hoor. In afwachting herhaal ik de vraag.... :-) :


Ik kick er op te weten dat een hoertje voor mij al veel klanten had. Ik bespaar de details :-). Daarom dus de vraag welke meiden het populairst zijn. Ik weet dat Erika (dag) en Anna en Severine (nacht) toppers met massa's klanten zijn. Maar zijn er nog die extreem vaak bezet zijn (en jong en kinky) :-)

Thanks
We zullen de condooms niet tellen bij de meiden hoor in de recycle bin ;-)
En euh, ieder diertje zijn pleziertje  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1436 Gepost op: 14 juli 2016, 22:21:15 »
Hehe :-).
Nagel op de kop, meer details dus niet hier.
Drukbezette dames gezocht dus :-)

Citaat
We zullen de condooms niet tellen bij de meiden hoor in de recycle bin ;-)
En euh, ieder diertje zijn pleziertje  ;D :lol
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1437 Gepost op: 14 juli 2016, 22:29:24 »
Zoals ik al eerder schreef, zeer druk bezet ...


Anita, Villa Tinto   , werkt van +- 15 u tot 3 uur 's nachts , doet aan sm, is dus kinky genoeg
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,1140.0.html


Samira, Villa Tinto  , werkt van 8 uur 's avonds tot 7 uur 's morgens, doet ook aan sm, ook kinky
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,15257.0.html


Anna, Verversrui 8/1, nachtshift, normale sex, maar wel supergoed
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,4196.0.html


Ons Beatrijsje, Schippersstraat 30/1, dagshift, lekker wijffie met veel klanten
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,11436.0.html
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1438 Gepost op: 14 juli 2016, 22:45:23 »
S nachts is Severine mijn ideaaltje :-)
Overdag moet ik dus Beatrice eens gaan zoeken :-). Werkt ze momenteel of zijn er nog toppers?

En inderdaad, ieder zijn kicks hé, ideaal als er nog toeschouwers bij zijn ook ;-p
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2016, 23:19:09 door barti »
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1439 Gepost op: 15 juli 2016, 07:24:20 »
Beatrice is momenteel nog aan de slag !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...