Forum > CLUB VENUS

VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic

<< < (24/25) > >>

mentholbear:
KOK

Op de 27e van de 12e richting Venus getrokken voor een dagje ontspanning.

Na de verhoogde entree van 60 ipv 50 euro afgetikt te hebben me omgetoverd tot ijsbeer.
De innerlijke mens aansterken kon via het ontbijtbuffet. De KOK was echter met vakantie, waardoor ze 's middags en 's avonds catering hebben laten komen. Dat smaakte prima en Was redelijk goed op temperatuur.

De buiten jacuzzi en zwembadje waren afgedekt, maar gezien de stoom die er onder uit kwam worden ze wel warm gehouden. Wellicht als backup?
Dat was die dag gelukkig niet nodig, want de binnen jacuzzi (van 35 zelf naar 37 graden verhoogd) en sauna deden het prima.

Aantal dames die dag weet ik even niet zo uit m'n hoofd meer, maar vond de m/v verhouding prima. Die is inmiddels wel weer veranderd nu er een paar met vakantie zijn gegaan en een paar weer terug.
Zelf hebben Sandra en ik geweldig van elkaar genoten op een kamertje.
Datzelfde geldt voor Monica en Liana. Hoewel ik merkte dat Liana teleurgesteld leek dat het bij een kamertje bleef.

De club blijft een goeie, hoewel ik het gemis van een dut kamer wel jammer vind. Gelukkig kon ik nog wel lekker in m'n geheime mentholcave terugtrekken.
Wie weet wat ze met die rookkamer gaan doen...

mentholbear:
VUILE BORDEN

Op de 10e van de 1e weer es richting Hamminkeln getrokken door de lokroep van een Klapekster.

Normaal kies ik liever voor een club die binnen een rust ruimte heeft in de maanden dat het te fris/nat is voor de tuin.
Maar Ella is terug en die wou ik wel even een nieuwjaarskus geven. En iets na openingstijd kwam ik er aan.

De verhoogde entreeprijs van 60 euro afgetikt voor een ijsberenvel. Eenmaal opgefrist een drankje gaan halen om me vervolgens te willen storten op het ontbijtbuffet.
Ik wilde het echter iets anders meer. Of eigenlijk iemand anders. Zag namelijk een gezicht die me bekend voorkwam, maar waarvan dementholbear na zo een lange tijd niet helemaal zeker van was. Vragend vroeg ik of ze Sara was. En inderdaad, het kleine blonde duveltje bleek ik eindelijk weer es te treffen. En na een praatje besloot ik haar niet te laten gaan en hebben we op een kamertje geweldig van elkaar genoten. Ik weet niet waardoor het kwam, dat we elkaar lang niet gezien hadden, ze goed in dr vel zat of de sterren goed stonden, maar normaal kwam het niet hoger uit dan een redelijk tot heerlijk kamertje. Hoop van harte dat dit herhaalt wordt...

Erna me eindelijk op het buffet gestort voor een lekkere warme maal. De buiten wellness was buiten gebruik. En binnen leken ze met de hoge energieprijzen ook wat zuiniger aan te doen. De sauna stond op 75 graden en de jacuzzi op 33. Gelukkig kon ik die laatste zelf makkelijk naar de 38 graden brengen. Duurde wel 4 a 5 uurtjes, maar dan lig je er warmpjes bij.

Waar ik ook warmpjes bij lag was met Ella die rond 1 binnen kwam. Geweldig van elkaar weer genoten op een kamertje, om me erna over de restjes van het buffet te ontfermen. Ze hebben de indeling wat veranderd, waardoor er een open ruimte is ontstaan bij de ramen waar je de VUILE BORDEN kwijt kunt. Vroeger vond ik het niet duidelijk waar je je lege bord moest laten.

De man vrouw verhouding was redelijk gelijk, waardoor veel dames regelmatig beschikbaar waren. Ook viel het pannenkoeken wel mee, waardoor oa Anka zo nu en dan boelbaar was.

De rest van de dag genoten van de wellness en een flinke pizza.
Hopelijk dat het gauw weer mooi weer wordt, zodat er lekker in de tuin gelegen kan worden en de buiten wellness weer open gaat.

mentholbear:
GOSC

Op de 11e van de 3e besloten om met kameraad Haas naar Hamminkeln te trekken om wat van z'n vriendjes kennis te laten maken met nieuwe Venus vriendinnetjes.

En zo kwamen we rond openingstijd aan. De 6 tientjes afgetikt in ruil voor een ijsberen kostuum. Even opfrissen. Een snelle blik in de bar en die leek nog leeg te zijn. Check bij de jacuzzi en die bleek nog wat fris te zijnet 25+ graden. Dus gelijk maar temperatuur omhoog gezet in de hoop dat ik er in de avond nog wat aan heb.
Me intussen maar vol zitten proppen in het restaurant. Simpel ontbijtje, maar wel fijn dat ze standaard ook wat warme als omelet en worstjes hebben.

Over standaarden gesproken, in Zwitserland heb je de COSC, Contrôle Officiel Suisse des Chronomètres, voor gecertificeerde precisie horloges. Dan weet je dat je een goed lopend klokje hebt.
In ijsberen land hebben we de GOSC (Gouwe Ouwe Sauna Club) service, certificering voor DVP ;)
Verschil is dat er geen instituut voor nodig is die deze uitdeelt, maar dat elke ijsbeer dat kan doen.
En het GOSC™©® service predicaat verdienen de dames van Venus over het algemeen allemaal. Geen gedoe met klokkijken, upsellen van wat ijsberen als vanzelfsprekend zien op de kamer, en weet ik veel wat voor klapekster gedrag nog meer. Maar gewoon ouderwets goed met de heilige drie-eenheid.

Enfin, na m'n buikje gevuld te hebben in de bar even uitbuiken met m'n e-reader. Het viel me op dat de verlichting in het plafond bij danspaal hersteld was.
Poosje later kwam Sara binnengehuppeld. Zo verleidelijk zoals zij kan dansen en met haar heupen kan wiegen...
Na een praatje ons weer teruggetrokken op een kamertje om geweldig van elkaar te genieten. Nadien vertrok ze met een klein konijntje en een GOSC plakkaat op d'r kont.

Even sauna rondje gedaan en in de tuin liggen afkoelen. Hoewel het wat frisjes was, liet het zonnetje zich af en toe zien tussen de wolken door. Dan was het wel lekker.

Terug in de bar liep ik de bevallige GOSC Anka tegen het lijf.
Ze was alleen net toe aan eten. En als ik zelf pas zou gaan eten na het kameren, liep ik het risico dat het ontbijtbuffet opgeruimd zou zijn. Dus zelf ook maar even schaften. Na wat uitbuiken troffen we elkaar weer en heerlijk van elkaar genoten. Ook zij ging er vandoor met een bunny.

Ook Marianna verdient deze Good Old Sauna Club service stempel. Ze kwam even bij me voor een praatje, ik was nog niet zo ver, maar dat deerde niet. Ik kwam er zo achter dat ik helaas net de zus van Ella, Sherry, ben misgelopen. Had gehoopt haar te ontmoeten, maar het lot bepaalde anders.
Na een beetje bijgekomen te zijn met haar een geweldig kamertje gehad. Natuurlijk kon ook zij niet zonder een langoorig vriendje afscheid nemen.

Varkentje begon intussen te knorren, dus het werd tijd om wat te bestellen. Voor de schnitzel gegaan. En inderdaad, het zijn nog steeds senioren schnitzels, maar met de garnituur en frietjes erbij was de inwendige mens wel voldaan. Die frietjes hebben ze wel op hoger niveau gebracht door er wat kruiden aan toe te voegen.
Grappig bleek dat een andere klant z'n pizza niet op kreeg en em in een heuse pizzadoos mee kon nemen voor onderweg.
Chique zijn de nieuwe stoelen in het restaurant. Alleen lijken ze me wel lastiger schoon te maken.

Even uitbuiken in de kino en wat wellness rondjes gedaan, zag ik daar ineens een fraaie slanke mij onbekende dame. Ze blijkt Janina als artiesten naam te hebben en ondanks de wat koele houding besloten de gok te wagen dat ze op het kamertje wat zou ontdooien. Hoewel ze vriendelijk en milieuvriendelijk was, miste helaas de klik. Desondanks kreeg ze ook een paashaas je mee. Misschien volgende keer kijken of het beter gaat. En of beademing ook mogelijk. Dan krijgt ze misschien ook een GOSC sticker op d'r bips.

Terug in de bar bleek ik in de tussentijd bestolen te zijn geweest. Nee, geen opengeboorde lockers of opengebroken wagen, maar m'n voorraad konijntje was behoorlijk geslonken.
Ik keek om me heen in de bar en zag de schuldige blik van ik meen Isabella en de ondeugend twinkelende oogjes van Eugenia. Met een wijzend vingertje zei ik zapzarap tegen ze en instemmend werd er geknikt en zapzarap met een grijns herhaald. Ze lapten er gelijk hun collega Vanessa bij die er ook eentje zou hebben ontfrutseld.
Geen punt, had ze ook uitgestald en de dames hadden viavia vast al gehoord dat ze voor Pasen uitgedeeld werden.

Na nog even in de jacuzzi te hebben gezeten die intussen op een magere net toe net aan 35,5 graden was was het tijd om er weer vandoor te gaan. Heb me weer prima vermaakt in Venus en hoop dat het een volgende keer ook weer zo fijn zal zijn.

mentholbear:
IF YOU DON'T PAY THE GIRLS

Voordat ik op reis zou gaan, besloot ik om toch nog maar een sauna club bezoekje te doen. Tegen m'n gewoonte moest dit nu wel in het weekend, omdat ik begin van de week erop al zou vertrekken.
Eigenlijk was ik van plan om de hernieuwde Living Room eens te bezoeken. Maar aangezien een klapekster niet kwam opdagen, het eten er nog niet optimaal was, het zwembad nog niet klaar en volgens sommigen de jacuzzi lauw bleef, deden me besluiten om op de 20e van de 5e naar Venus te gaan.

Bijkomstige motivatie was om de zus van Ella eindelijk eens te ontmoeten.
Maar first things first en dat was de entree van 6 tientjes te voldoen. Persoonlijk vind ik die wat aan de hoge kant voor wat de club biedt. Daarentegen zijn de reguliere kamerprijzen die de dames vragen voor de geboden diensten erg schappelijk, ddww...

Na omfrissen en omkleden gauw het ontbijtbuffet plunderen. Die was weer prima gevuld met wat ei, worstjes en bunnyvoer.
Kon in de tuin een beetje van het verlegen zonnetje genieten. De buiten wellness was helaas koud. Voordeeltje was wel dat ik de sauna in de tuin als lokale Mentholcave kon gebruiken voor een dutje.
Grappig was dat er een andere man binnen kwam, die mij zag liggen, en waarschijnlijk dacht dat de sauna warm was. Die kwam even bedrogen uit... Gelukkig was de sauna binnen goed op temperatuur. De jacuzzi had ik in de ochtend ook alvast standje hoger gezet.

Kwa dames was het huis ook goed gevuld. Een paar nieuwe dames en wat van de oude garde. Van de nieuwe garde was Sherry van de partij. De vorige keer was ze net in de ochtend vertrokken voor vakantie. Maar nu was ze weer paraat en dat wisten blijkbaar mee heren, want ze werd goed geboekt. Ik kon er in de middag niet tussenkomen en moest het toen met het jongere exemplaar: Ella. Dat was zeker geen straf, integendeel ze is een favorietje van me.
Even bijgepraat en vervolgens geweldig van elkaar genoten op een kamertje van deze GOSC meid.

Erna gauw nog even bij het brunchbuffet langs, voordat die opgeruimd zou worden.
Na wat wellness rondje in de bar bij te komen, spotte ik daar ineens Cataleya. Dame was beschikbaar, en besloten om nog maar een joker kaart te trekken voor dergelijke zeldzame gelegenheden.
Ook met haar geweldig van elkaar genoten op een kamertje met GOSC service.

Later op de dag Manbijkat gespot en even gezellig beetje bijgepraat.

Erna werd mij geduld eindelijk beloond toen Sherry eindelijk weer vrij in de bar te vinden was. Even erbij zitten en zuslief had al doorgekwekt dat ik interesse had, dus ze had het al zien aankomen. Na een korte kennismaking zetten we deze voort op een kamertje om elkaar nog net ietsjes beter te leren kennen, als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Dat zat wel goed met deze dame. Ik weet niet wie wat heeft geleerd, maar beide zussen geven een Venus waardige service af. We hadden geweldig van elkaar genoten op een kamertje en zeker voor herhaling vatbaar.

Eind van de avond dacht ik nog even rustig in de jacuzzi bij te komen voor de lange rit terug.
Dat werd helaas serieus verstoord door oorverdovende Rammstein kabaal uit de speakers. Wat krijgen we nou, dat past toch helemaal niet bij een SC...?
Ik hoorde ook wat tumult en stak m'n koppie boven het muurtje van de jacuzzi uit en zag hoe in de bar ruimte Sabina vakkundig een hele harde SM show aan het weggeven was. Ze werd flink opgehitst door enkele andere meiden.
Stokken, zwepen, losse hand, van alles passeerde de revue. Manbijtkat kwam met leenliefje Ella ook het spektakel aanschouwen. Ik hield het al gauw voor gezien. Totaal niet mij ding en past imho ook niet in een SC. Dat het eventueel op de kamer gebeurd is 1 ding, maar dat het publiekelijk en zo extreem gebeurde vond ik wat ver gaan. Past wat mij betreft niet bij een erotische sfeer. Aan de andere kant, als het zeer sporadisch gebeurt kan ik er nog mee omgaan.
Denk ik es een keertje in het weekend naar een SC te gaan, krijg je dit gelijk voor je kiezen...

Ik dus op een gegeven ogenblik maar besloten te vertrekken. Niet veel later was de SM show ten einde en kwam de beurs geslagen man, letterlijk vol onder de striemen, blauwe plekken en weet ik het wat, ook de kleedruimte binnen om de financiële beloning voor z'n meesteres te halen. Een paar nieuwe bezoekers waren net binnengekomen om zich om te kleden en waren verwonderd om die 'arme man'.
Ik grapte tegen ze This is what happens when you don't pay the girls here. Enkelen van hen dachten dat ik het serieus meende. Die hielp ik maar gauw uit hun waan.
Hoe dan ook, die klant had kennelijk genoten want hij zei tegen me I'll be back. En dat wil ik best geloven.

Ieder z'n ding denk ik dan maar. Ik had er in elk geval weer een nieuwe ervaring bij...

mentholbear:
Previously on Star Wanker: The P6 Generation

https://relaxxxboard.com/index.php/topic,7205.msg144927.html#msg144927

Episode 6: PROSPER

Captain's log. Stargate 2023081.2

Voor terugkeer naar headquarters op aarde maakten we nog een tussenstop op planeet Venus. De crew was flink toe aan wat welverdiende R&R, en anders ikzelf wel. En Venus is daar de uitgelezen plek voor met 2 warme jacuzzi's, een hete sauna en een zwembadje om in te dobberen.

Na de 6 tientjes docking fees betaald te hebben, werd een wit gewaad overhandigd om even uit het stijve Starfleet uniform te zijn. Relaxt even een ontbijtje genuttigd en tijdens het uitbuiken wat wellness rondjes. Via de AWL had ik al gespot dat Sara er zou zijn. Handig dat ze dit hebben.
En welja, niet veel later kwam het duveltje tevoorschijn. Heb me heerlijk door deze dame laten verwennen op een kamertje. Hopelijk dat een volgende keer de rituele slangendans de revu passeert.

Nog gauw even het ontbijtbuffet geplunderd, voordat deze opgeruimd zou worden en plaats zou maken voor de a la carte.

Een andere vroege vogel had me ook al gespot. Geen heftige uitspattingen bij Marianna, maar altijd wel degelijk en goed. Geweldig van elkaar genoten op een kamertje met deze GOSC dame.

Het zonnetje liet zich ook nog eventjes zien. En zo ontspannen zat ik zo te overdenken als Starfleet Captain en daarmee uitvoerende ambassadeur van the United Federation of Polarbears wat ik in mijn eindrapport zou zetten voor advies. Hoe de afgelopen jaren diverse 'verre' bestemmingen van elkaar verschillen. Wat hun sterke en zwakke punten zijn. Voor de nieuwe ijsberen als wel voor de grijze beren die het wat rustiger aan willen doen.
De afgelopen jaren zoveel mooie plekken bezocht. En kennis mogen maken met nog veel meer mooie ambassadrices...
Ik zou aanbevelen om voor een overweldigende immersive ervaring met een overdosis aan dames, clubs te bezoeken als Wellcum in Oostenrijk, Sharks en Oase in Frankfurt en jawel Artemis in Berlijn. Globe vond ik leuk om een keer bezocht te hebben, de voorzieningen waren goed, en er zaten mooie dames met goeie service tussen, maar de prijs is het me dat niet telkens waard, als je in NRW met wat zoeken ook goeie service hebt bij een leuke meid.
Voor als rust, ontspanning, genieten van wellness én een stil dutplekje hoog op je vaandel staan, prefereer ik zelf de clubs Sakura in Boblingen, Harem in Bad Lippspringe en Oase in Frankfurt.
Kwa culinaire hoogstandjes kwam ik bij Wellcum en Golden Time Linz aan m'n trekken.
Wel is het zo dat de prijzen er meestal wat hoger liggen dan gemiddeld in NRW, hoewel het gat wel kleiner wordt met taferelen bij Babs, de haringclub, Living Room, Golden Gate en Le Grand.
Gelukkig dat de dames in Venus nog het vertrouwde 50p30 vragen en de meesten een GOSC stempel hebben.

Zo de mooie dingen van het leven overpeinzend zie ik daar ineens een mij onbekende slanke jongedame. Het fijne toch wel van onze NRW prijzen is dat vergeleken met de meeste voorgaande bestemmingen, een gokje wagen niet zoveel kost. En besloot zodoende nog een joker kaart te trekken. Alis is een girly girl. Giechelend en al op de kamer.
Ook bij haar bleef een slangendans uit. Verder kan ze technisch op alle vlakken nog groeien. Het werd een redelijk kamertje. Ze is niet langer werkzaam in Venus.
Ik was eigenlijk van plan om haar een klein presentje te geven, aangezien het pas onze eerste kennismaking was. Ze had echter al de trofeeën van haar voorgangsters gezien en wilde ook zo iets. Kon het toen niet over m'n hart krijgen om haar dat te onthouden.

Het was vervolgens hoog tijd voor een smakelijke pizza. Moet wel bekennen dat een buffet makkelijker is, de verse a la carte maaltijden wel lekkerder zijn.

Na nog wat wellness rondjes besloten om de reis af te sluiten met nog een 'geweldig van elkaar genieten kamertje' te doen met Sara.
Erna bleek maar weer eens hoe jaloers de feeksen wel niet zijn. 1 van de dames kwam verhaal halen waarom zij niet zo een presentje kreeg als Sara...

Enfin, het was me weer een leuke ontdekkingsreis geweest met een mooie afsluiter.
En hopelijk komt er een seizoen 2 van Star Wanker: The P6 Generation...

Live long and prosper!
🖖

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie