Auteur Topic: Gaby (roe)  (gelezen 9274 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Gaby (roe)
« Gepost op: 12 maart 2017, 17:33:05 »
Ook hier merk ik niet onmiddellijk een draadje
gaby, ex Amsterdamse walletjes, VV en Oceans.
echt een babe, met ook uitstekende service,
enig minpuntje Acup, maar strak lichaam, mooi gezicht en lange zwarte haren.
plezierig in de omgang, uitstekend met sex

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Gaby (roe)
« Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2017, 14:01:09 »
[box title=GABY]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,55m
Model:            slank
BH:                 A
Kontje:           rond en lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Gaby (roe)
« Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2017, 14:02:17 »
Ben net ook met Gaby geweest. Inderdaad een heel mooie en leuke meid. Service heel goed! Uitgebreid verslag volgt 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Gaby (roe)
« Reactie #3 Gepost op: 21 maart 2017, 07:59:15 »
Mijn eerste meid afgelopen vrijdag in Lving Room was Gaby.

In de vroege namiddag, ik was nog niet lang in de club, heeft ze me een half uurtje gezelschap gehouden en deed daarin haar uiterste best om me (subtiel weliswaar) tot een kamergang te bewegen. En dat is haar, uiteraard, nog gelukt ook. Haar mooie lichaam, leuke uitstraling, en crazy behaviour trokken me over de streep.

Eerst de hardware gegevens: Gaby is een Roemeense van 23 lentes. Ze heeft een mooi, typisch Roemeens gezicht, lichtbruine ogen en lang, zwart haar. Gaby is een kleintje: 1,55m. Ze is slank gebouwd, heeft een heel lekkere, ronde poep en een A-cup met leuke tepeltjes. Ze is volkomen naturel: geen piercings of tattoos.

Op kamer ontdeden we ons beiden onmiddellijk van onze kledij en legden we ons naast elkaar op bed. Gaby streelde me intiem over mijn lichaam en baande zich zo met haar hand geleidelijk aan een weg naar beneden. Ondertussen tongzoende ze me lekker, dus het hoeft niet te verbazen dat kleine Piet al snel volledig paraat stond.

Kleine Piet lachte Gaby vrolijk toe en zij vond het nodig dat te belonen met de nodige kusjes en lekjes (echter niet nadat ze hem had opgefrist met een vochtig doekje). De kusjes en lekjes mondden al snel uit in het stevigere werk, hetgeen leidde tot een lekkere, gevarieerde pijpbeurt.

Als ik Gaby had laten doen, had ze me kunnen klaar pijpen, maar KP zou KP niet zijn als er niet geneukt word, dus ik vroeg Gaby na een tijdje mijn kleine vriend te voorzien van een rubbertje. Lui als ik na een pijpbeurt meestal ben, vroeg ik haar mij eerst te bestijgen, wat ze zonder morren deed. De cowgirl die volgde, was 1 van de betere van dit jaar: enthousiast en lekker gevarieerd. Ik had ook een heel leuk zicht op Gaby haar lekkere lijfje.

In cowgirl zal ik niet snel klaarkomen, dus we zijn nog overgeschakeld op missio (waarbij Gaby lekker zoende en me geil in de ogen keek) en uiteraard hondjes, waarbij ik zachtjes aan startte en het tempo geleidelijk aan opdreef. Dit was voor Gaby geen enkel probleem en na de zoveelste stoot was daar dan ook het eerste orgasme van de dag ;D.

Er waren ondertussen zo’n 20 minuten verstreken. De laatste 10 minuten heeft Gaby al knuffelend en pratend rondgemaakt en zo hebben we de kamer na exact 30 minuten verlaten, ikke heel tevreden. Dit was een heel goede eerste kamer van de dag.

Herhalingsgevaar met deze mooie, gekke meid is dan ook groot 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Gaby (roe)
« Reactie #4 Gepost op: 2 april 2017, 19:05:04 »
De hele dag waren Aloewe en ik ons al af aan het vragen waar we haar van kenden. Haar dit gevraagd toen we in het restaurant zaten en ze ontweek een beetje gehaaid de vraag. Het was inmiddels bijna 02.00 uur toen ze bij mij kwam zitten. Een leuk gesprekje met een crazy girl volgde. Fijntjes wees ze me erop dat ik pas 1 kamertje van een uur had gemaakt. Hoezo de dames houden ons niet in de gaten . Ik zei haar lachend dat ik al ruim 8 uur aanwezig was en dat ze alle kans had gehad om me eerder te benaderen. Gevat antwoordde ze dat ik continue in gezelschap was geweest en ze gewacht had totdat ik een moment alleen was en al vanaf mijn binnenkomst met mij naar de kamer wilde. We bleven elkaar een tijdje plagen en na een minuutje of 20 haar gezegd dat ik een sigaretje ging roken en zij maar moest gaan kijken of er een kamer vrij was. Wachttijd bleek zo'n 10 minuten.

Op de kamer haar eerst een massage gegeven en als dank drukte ze haar tong tegen mijn huig. TZ dus dik in orde. Nadat we met onze handen wat verkennende bewegingen over elkaars lichaam hadden gemaakt daalde ze af voor een zeer gevarieerde BJ. Ze vroeg op een bepaald moment wat ik wilde en toen ik zei dat we verder konden gaan in 69 had ze haar poes al op mijn mond geplant terwijl de klanken nog na echoden in de kamer. Na een tijdje kreeg ze het steeds moeilijker om mij nog te kunnen pijpen en richtte zich op en drukte haar poes steviger tegen mijn mond, terwijl haar handje met mijn jongeheer speelde. Ze richtte zich volledig op en had even het idee dat ze me wilde smoren met haar poesje. Ze steeg af, er volgde een potje droogneuken en na enkele minute reikte ze voor het condoom, plaatste het en liet zich heel langzaam in cowgirl over me heen zakken. Heel intiem en met een harmonisch ritme bewogen we verder. Na een tijdje pakte ze me stevig vast en het was duidelijk dat ze wilde omdraaien in missio. In een vloeiende beweging draaiden we ons om. Langzaam en al tongzoenend gingen we verder. Ik merkte dat ze behoorlijk op bedrijfstemperatuur begon te komen aan de wijze waarop ze steeds intenser mee begon te bewegen. Het was duidelijk dat zij ook een hoogtepunt wilde en we voerden het tempo beetje bij beetje op tot we ons doel hadden bereikt. Zeer geslaagd kamertje met een leuke meid. Tijdens de wandeling naar de kleedkamer kreeg ik te horen dat ze me bij een volgend bezoekje aan LR gelijk mee naar de kamer zou slepen. Zou zomaar eens kunnen dat ik dit zeer gewillig laat gebeuren.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Gaby (roe)
« Reactie #5 Gepost op: 9 april 2017, 10:34:42 »
Deze toffe meid gaat woensdag, zoals vele van haar landgenoten paaseiren rapen in Roemenië om na ongeveer een maand terug te komen