Forum > AMSTERDAM

Parkeren in Amsterdam

<< < (2/3) > >>

Sjeufke:

--- Citaat van: TnA Addict op  8 juni 2016, 21:59:06 ---Ik hoor steeds meer goede verhalen over de P+R locaties. Als je na tienen 's morgens inrijdt, kost parkeren en ov maar 6 euro per persoon voor een dag. Hier vind je meer informatie: www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/parkeren-reizen

--- Einde van citaat ---

Ik maak vaker gebruik van een van de 8 P&R locaties aan de rand van Amsterdam. Meestal Amsterdam Arena. OV-ticket is inbegrepen heen en terug. Het kost nauwelijks extra tijd om in de binnenstad te komen met de tram of metro ipv de auto.
En dan de parkeertarieven in het centrum: Centraal Station of Bijenkorf €8,-- per uur :o

LellebeL:

--- Citaat van: Sjeufke op  8 juni 2016, 23:55:29 ---
Ik maak vaker gebruik van een van de 8 P&R locaties aan de rand van Amsterdam.

En dan de parkeertarieven in het centrum: Centraal Station of Bijenkorf €8,-- per uur :o

--- Einde van citaat ---
Belachelijke tarieven en dan komen de kosten van m'n chauffeur d'r ook nog bij!  :steeringwheel:
Ik kan die beste kerel toch moeilijk de hele dag op dat godvergeten stuk moerasland rond de Arena laten wachten terwijl ik comfortabel in de tram zit  ::)

Sjeufke:

--- Citaat van: Eddy_V op  9 juni 2016, 00:03:52 ---
--- Citaat van: Sjeufke op  8 juni 2016, 23:55:29 ---
Ik maak vaker gebruik van een van de 8 P&R locaties aan de rand van Amsterdam.

En dan de parkeertarieven in het centrum: Centraal Station of Bijenkorf €8,-- per uur :o

--- Einde van citaat ---
Belachelijke tarieven en dan komen de kosten van m'n chauffeur d'r ook nog bij!  :steeringwheel:
Ik kan die beste kerel toch moeilijk de hele dag op dat godvergeten stuk moerasland rond de Arena laten wachten terwijl ik comfortabel in de tram zit  ::)

--- Einde van citaat ---

Dan stuur je je chauffeur naar de parking naast de Bijenkorf. 200 Meter lopen en meneer kan voor veel geld, korte tijd plezier hebben  :lol_hitting:

LellebeL:

--- Citaat van: Sjeufke op  9 juni 2016, 00:06:13 ---
--- Citaat van: Eddy_V op  9 juni 2016, 00:03:52 ---
--- Citaat van: Sjeufke op  8 juni 2016, 23:55:29 ---
Ik maak vaker gebruik van een van de 8 P&R locaties aan de rand van Amsterdam.

En dan de parkeertarieven in het centrum: Centraal Station of Bijenkorf €8,-- per uur :o

--- Einde van citaat ---
Belachelijke tarieven en dan komen de kosten van m'n chauffeur d'r ook nog bij!  :steeringwheel:
Ik kan die beste kerel toch moeilijk de hele dag op dat godvergeten stuk moerasland rond de Arena laten wachten terwijl ik comfortabel in de tram zit  ::)

--- Einde van citaat ---

Dan stuur je je chauffeur naar de parking naast de Bijenkorf. 200 Meter lopen en meneer kan voor veel geld, korte tijd plezier hebben  :lol_hitting:

--- Einde van citaat ---
Niets d'r van!
Karel blijft mooi in de wagen wachten terwijl die ergens op de stoep staat: is gratis  :lol_hitting:

TnA Addict:
Als je informatie geeft geef dan wel de goede feiten. Parkeren in het centrum van Amsterdam kost al jarenlang 5 euro dan wel 4 euro per uur. In de garages zoals de Bijenkorf en zeker die aan het Oosterdok is het meestal iets goedkoper.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie