Auteur Topic: Melissa  (gelezen 1795 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Melissa
« Gepost op: 2 december 2014, 16:21:20 »
De beoordeling is gebaseerd op de eerste keer dat ik met Melissa op de kamer was. Dat was ca 2 maanden geleden en ook haar eerste werkdag.
De recensie is gebaseerd op het bezoek dat ik vorige week aan Xanten bracht.
Melissa is 23 jaar, Hongaars, slank postuur, 1.65m, 70 A cup, piercing links in haar onderlip.
De eerste ervaring van 2 maanden geleden was perfect. GFE en PSE afgewisseld. Ik weet niet of het kwam dat het toen haar eerste werkdag bij Xanten was dat het perfect was maar vorige week was het erg matig.
Nu kan het matig presteren ook met een persoonlijke omstandigheid van haar te maken hebben waar ik hier verder niets over ga vertellen. Tevens had ze ook last van haar lippiercing waardoor ze niet wilde TZ en liever ook niet pijpte.
Melissa is qua figuur na Antonia voor mij het mooiste meisje van de club.
Vorige week was de seks erg matig en was ze regelmatig boos en gepikeerd.
Ze begon om 13u al om champagne te vragen en om een aparte kamer boven. Ze wilde party met me vieren omdat ze om 24u jarig was.
Het gezeur om de champagne en aparte kamer is een hele dag doorgegaan. Toen zei ze dat ze om 18u naar huis zou gaan als ik dan nog geen champagne had besteld voor haar. Ze is ondanks dat ik niet met haar naar boven ben gegaan en geen champagne heb besteld gewoon tot 24u gebleven. Wel met haar de sauna in geweest maar er is daar niets seksueels gebeurd en het was meer voor haar zelf om op te warmen denk ik.
Het is een meid waar ik een erg leuke tijd mee gehad heb maar vorige week wilde ze me teveel aansturen op extra voor kamer en champagne terwijl de service erg matig was. Dus echt een meid waarbij het kan vriezen of kan dooien en het zeker zal dooien als je extra geld aan haar besteed door een fooi, champagne of een kamer boven.