Auteur Topic: JANETTE  (gelezen 52884 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JANETTE
« Gepost op: 14 november 2012, 19:15:10 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
JANETTE
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2012, 19:45:22 »
De laatste tijd kruisen onze paden zich minder, maar in het verleden wel diverse keren met deze niet al te grote Cubaanse gepraat en ook naar beneden gegaan.

Ze ziet er altijd zeer aantrekkelijk uit en heeft daardoor ook altijd voldoende aanloop.

Service: NMC, PMC

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
JANETTE
« Reactie #2 Gepost op: 23 december 2012, 14:34:53 »
Aangezien het een (aangename) dubbelsessie met twee dames was ook in het topic van Janette een versie:

Vorig weekend was het weer eens tijd om een bezoekje te brengen aan Xanten. Na het omkleden nam ik een plaatsje aan de bar om te genieten van een eerste bakje koffie. Hierbij zat ik tussen de Dominicaanse Katy en de Cubaanse Janette. Toen het bakje zwarte vloeistof eenmaal op was vroeg Janette of ik met haar naar beneden wilde. Aangezien het al wel weer een tijdje geleden was dat ik met deze schone het grote bed had verkend wilde ik dat wel. Net zoals vorige keer met Anna kwam ook deze keer Viola mee naam beneden.

Viola bood haar borsten aan terwijl Janette op dat moment kleine Koosje met haar mond (ZC) aan het verwennen was. Aangezien het de eerste sessie van de dag was duurde dit niet zo heel lang. De vraag kwam met wie ik seks wilde. Omdat Viola wel goed lag met haar borst in mijn mond opteerde ik voor Janette, die een rubbertje monteerde en bovenop Koosje plaatsnam. Een prettige positie zou met Viola's cup D in mijn mond, in beide handen een achterwerkje en Janette bovenop kleine Koosje  ;D

Een goed begin van de zondag zo!  ^-^

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
JANETTE
« Reactie #3 Gepost op: 9 mei 2013, 12:06:02 »
Niet lang na het eten werden er al wat tissues gepakt en de iets meer ervaren PTX ganger of de oplettende lezer hier weet dan al wel wat er gaat gebeuren. Niet lang daarna werden de aanwezige gasten door Barbara ook allemaal naar binnen gedirigeerd. Ik nam een rustig plekje aan de bar aan, aangezien ik net voor het eten al met Elvira naar beneden was geweest. Toen de muziek eenmaal klonk was er toch nog een tekort aan gewillige rakkers en Janette kwam naar me toe en tja dan weiger je niet  ;)

Aan de bar volgde al een korte inleidende Franse verwenning waarna al redelijk snel het volgende muziekje klonk en iedereen in polonaise de gang naar de benedenverdieping maakte. Beneden namen we plaats bovenop het "hondenhok". Hier ging deze kleine Cubaanse verder waar ze boven door de muziek onderbroken was. Vervolgens volgde de montage van een rubbertje met daarna een nogal heftige "Reiterstellung" en missio. Zoals ik al wel verwacht had, kwam deze sessie nog wel wat te vroeg om het tot een goed einde te brengen  ::).

Aan het einde van mijn avond vroeg Janette of we het nog een keer konden proberen en ook nu kon ik weer geen nee zeggen . De sessie was ongeveer een herhaling van de after dinner sessie, met het verschil dat de "reguliere" franse sessie nu door versie 69 werd vervangen en ik uiteindelijk ook weer afmaakte terwijl ik Janette's snoepje mocht proeven.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
JANETTE
« Reactie #4 Gepost op: 19 november 2013, 19:20:26 »
sinds kort zit deze Cubaanse in Pauschalclub Bochum.

http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/janette

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JANETTE
« Reactie #5 Gepost op: 13 december 2013, 20:27:29 »
Door een in de schoot geworpen vrijkaart ga ik a.s. maandag weer eens naar de plek waar ik eens over de streep ben getrokken in het 'sauna'club gebeuren. Een goede voorbereiding is vereist :sex . Een topper in Xanten was Janette. Janette was ineens van de Xantener aardbodem verdwenen en dook weer op in Pauschalclub Bochum. Daar heeft ze slechts enkele dagen gewerkt. Ik heb het niet uit eigen waarneming, maar ze schijnt nu te werken in Harem Dormagen onder de naam Martha. Jammer dat ze niet in een FKK werkt. Met haar vriendelijkheid, vrolijkheid, pre-/aftersales en service zou het een prima Panthergirl kunnen zijn :laydown . Maar ze zou ook zeker passen in een high class club zoals Royal Nights in Wachtendonk. De wens is de vader van de gedachte  :bonken
« Laatst bewerkt op: 14 december 2013, 01:27:16 door knaktuut »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
JANETTE
« Reactie #6 Gepost op: 13 december 2013, 22:42:04 »
Ook in Dormagen schijnt Janette c.q. Martha al weer weg te zijn. Het gras bij de buren is altijd groener. (maar blijkbaar viel het toch tegen in Bochum en Dormagen).