Auteur Topic: VIOLA  (gelezen 2359 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
VIOLA
« Gepost op: 14 november 2012, 19:23:29 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
VIOLA
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2012, 19:58:54 »
Deze volborstige dame werkt nu al weer enige maanden in Xanten. Tijdens een eerste bezoek klikte het niet echt goed tussen ons, waardoor de sessie een beetje tegenviel.

Tijdens de Haloweenparty was het beter. Toen Anna me vroeg haar naar beneden te vergezellen "sloop" Viola ook mee. Viola deed beneden het mondelinge gedeelte waarna ik het met Anna af mocht maken.

Die dag deed ze ook nog mee met een paar acts. Dat strenge zweepje staat haar goed.  ::)

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
VIOLA
« Reactie #2 Gepost op: 23 december 2012, 14:30:53 »
Vorig weekend was het weer eens tijd om een bezoekje te brengen aan Xanten. Na het omkleden nam ik een plaatsje aan de bar om te genieten van een eerste bakje koffie. Hierbij zat ik tussen de Dominicaanse Katy en de Cubaanse Janette. Toen het bakje zwarte vloeistof eenmaal op was vroeg Janette of ik met haar naar beneden wilde. Aangezien het al wel weer een tijdje geleden was dat ik met deze schone het grote bed had verkend wilde ik dat wel. Net zoals vorige keer met Anna kwam ook deze keer Viola mee naam beneden.

Viola bood haar borsten aan terwijl Janette op dat moment kleine Koosje met haar mond (ZC) aan het verwennen was. Aangezien het de eerste sessie van de dag was duurde dit niet zo heel lang. De vraag kwam met wie ik seks wilde. Omdat Viola wel goed lag met haar borst in mijn mond opteerde ik voor Janette, die een rubbertje monteerde en bovenop Koosje plaatsnam. Een prettige positie zou met Viola's cup D in mijn mond, in beide handen een achterwerkje en Janette bovenop kleine Koosje  ;D

Een goed begin van de zondag zo!  ^-^