Auteur Topic: AGNES  (gelezen 2485 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AGNES
« Gepost op: 14 november 2012, 20:24:54 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
AGNES
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2012, 19:56:28 »
Deze knappe Poolse helaas al een tijdje niet meer in Xanten getroffen. Ze schijnt tegenwoordig in een andere Duitse club te werken.

Toen ze nog wel in Xanten werkte heb ik eenmaal een sessie gehad die nog wel in mijn geheugen geprint is.  ;D

Service: NMC, PZC

Offline Divenice

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 42
    • Bekijk profiel
AGNES
« Reactie #2 Gepost op: 17 november 2012, 09:50:30 »
Dirt was mijn recentie van januari 2012, daarna heb ik haar niet mer getroffen, ze schijnt in de Moulin Rouge in Langenfeld te werken, als ik in de buurt kom ga ik zeker kijken !

De vierde en laatste sessie was met Agnes. Ze spreekt goed Engels (beter dan Duits) en na een gezellig gesprek daalden we de trap af naar de achterste kamer.
 
Toen ik vroeg of ze een massage wilde reikte ze me een fles olie aan en keek me vol verwachting aan.
 
ik heb haar een heerlijke body2body massage gegeven die minstens 15 minuten duurde. Toen ik van achteren aan haar oor begon te knabbelen maakte ze kirrende geluidjes en begon steeds dieper te zuchten tot ze (bijna huilend) klaar kwam. Bij een kleine inspectie bleek dat ze van onderen drijfnat was . Ze wierp zich vol overgave op mijn inmiddels stevige erectie en gaf me een pijpbeurt zoals ik nog nooit beleefd had, ze likte hem af alsof het een lollie was en nam hem regelmatig tot aan de aanslag in haar mondje WOW, te gek.
 "Fuck Now" zei ze en trok me een jasje aan. Tijdens he missionarissessie zoende ze me diep en begon weer zwaar te ademen totdat ze trillend klaar kwam. Ik weet zeker dat het geen fake was, ze was weer zo nat als eerder!
 
Ik een stevige rit waarbij ze alles gaf, perste ze mijn laatste druppels eruit. We bleven nog even in elkaars armen liggen.
 Ze zoende me weer diep en bedankte me voor de heerlijke sessie

Agnes heeft in onze eerste ontmoeting nu direct ook de eerste plaats in de club veroverd! Dit was tevens haar laatste sessie ondat ze vrijdag ook naar huis ging. Wanneer komt ze terug??? Goed op de agenda letten