Auteur Topic: Claudia  (gelezen 67763 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Claudia
« Gepost op: 10 april 2013, 21:43:55 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang (lichtjes golvend)
ogen: bruin
lengte dame: 1,65
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Roemeense/Duits
leeftijd: ongeveer 23
tatoeages/piercings: ?/?
service: knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen (heel goed), PZC (erg goed), NMC (zeer goed), beffen, (vingeren)
voordelen: aardig, sympathiek, GFE++ met toetsen van PSE
nadelen: onvindbaar
opmerkingen: "Claudia = als een goede wijn"

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Claudia
« Reactie #1 Gepost op: 16 april 2013, 20:18:26 »
Ik lag weer eens even in de Oriëntaalse rustruimte.  Heerlijk zalig niets doen en luieren, dacht ik.  Claudia lag er ook en haar vriendin Anne-Maria ook.  Vermits ik er juist een saunabeurt had opzitten, ging ik gewoon voor de platte rust.  Daarna zou ik contact zoeken met Claudia, die overigens al vriendelijk lachte. 
Anne-Maria had het niet zo begrepen op mijn rust en probeerde mij te versieren.  Pas toen ze 200 % zeker was dat dat niet zou lukken, ging ze weg uit de rustruimte.  Heel die tijd (duurde best even) moest ik me koest houden naar Claudia toe.  Ik vind het namelijk nogal gênant om een dame het nee-woord te geven door gewoon bij haar goede vriendin te gaan flemen.  Het enige wat ik stiekem wel af en toe deed naar Claudia toe was even lief lachen en af en toe mijn voeten op haar armen en handen leggen.  Op die manier hoopte ik dat ze de hint zou begrijpen en niet zou weglopen.  Ze is namelijk vrij dikwijls geboekt.  Claudia begreep allicht de hint want ze bleef liggen toen haar vriendin vertelde dat ze naar de bar trok.  Eigenlijk vroeg ze aan Claudia om mee te gaan.  Toen Claudia antwoordde dat ze nog niet direct mee wou, wist Anne-Maria waarschijnlijk ook wel waar de klepel hing.

Ik hief mijn luie gat dus op en legde mijn hoofd nu waar daarnet nog mijn benen lagen.  We hielden onze hoofden tegen mekaar en gaven lieve kusjes.  We streelden mekaar lief en uitdagend.  We pakten mekaar lief en stevig vast.  Het moment om te tongzoenen brak al heel snel aan en op haar initiatief.  En of Claudia kon tongzoenen.  We tongzoenden daar al heel lang en heel veel.  Ze tongzoent heel lekker, net als je vriendin.  Soms een beetje snel maar je kan ze afremmen maar dat moet je dan meermaals herhalen.  Ze tongzoent ook graag met haar tong helemaal in je keel maar ook dat kan je wel een beetje temmen als je daar zelf niet zo van houdt.  De zin werd zo groot bij mij dat we maar meteen opstapten en naar kamer vertrokken, nadat zij een sleutel beneden in de bar was gaan halen.  De sleutels liggen nu aan de bar en niet meer bij de theke aan de ingang.

Op kamer begonnen we gewoon met wat we geëindigd waren in de Oriëntaalse rustruimte.  Veel en erg goed tongzoenen.  Daarna begon ze met datgene waar ze uiteindelijk later voor betaald zal worden.  Goede prestaties leveren.  Ze begon de blow job.  Ze pijpt enorm goed en voor heel rustig en sensueel, met veel gevoel.  Alsof je de eerste keer met je nieuwe vriendin naar bed gaat en zij stapelgek van jou is.  Ze pijpte zo goed dat ik fijnzinnig haar haar job deed staken, op een plezierige manier en smeekte om weer heerlijk te beginnen tongzoenen en kwam al wat rechtzitten.  Had ik de actie niet onderbroken dan was ik in dit stadium al klaargekomen.  Ik begon met haar poes te spelen die al snel lekker nat werd.  We kropen nadien weer op mekaar, weer heerlijk tongzoenen en droogneuken.  Daardoor kreeg ik weer enorm veel zin om met mijn lul in haar warme poesje te kruipen dus deed ik dat dan ook.  Een beetje vreemd en spijtig was toch dat ze ondanks dat ze nat was toch nog crème gebruikte.  Niet veel, de pret tijdens het neuken (lees: het gevoel) werd niet tenietgedaan.  Het voelde trouwens heerlijk om haar te neuken.  In missionarisstandje had ik echt het intense gevoel dat je hebt met je vriendin.  De kleine zachte kreuntjes leken niet nep.  Ondertussen streelde ik door haar haar, legde ik mijn armen onder haar nek, namen we mekaar zeer innig vast en tongzoenden we.  Het gaf me zo'n geweldig gevoel dat ik mijn orgasme niet langer onder kontrole wou houden.  Nadat ik was klaargekomen, sprongen we niet gelijk van mekaar af.  Altijd een pluspunt vind ik.  Meestal laat de dame jou snel los, zij niet.  Ik moest zelf loslaten omdat ik voelde dat mijn lul te slap werd en het gevaar anders zou bestaan dat de condoom in haar poesje zou blijven zitten. 
We knuffelden nog een tijd na, tongzoenden nog heerlijk en ik gaf haar ook lieve kusjes in haar nek en masseerde haar nek ook even. 

Kortom: een verbluffende sekspartij.

Met Claudia kan ik zo op herhaling gaan  :douchen.     
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Claudia
« Reactie #2 Gepost op: 9 juni 2013, 20:22:51 »
Nationalité / langues parlées : roumaine / anglais
Age : 26
Visage : rond
Cheveux : long noire
Taille : 1M70
Poitrine : 85B
Silhouette / corps : gros popotin, mais en harmonie avec le corps
Tatouages - Piercings : non
Fellation : oui, mais courte
Cunni : oui jusqu'à plus soif
Embrasse (oui- non) : oui déjà au bar
Autres caractéristiques : girl next door très sympa

Mercredi 27/03/2013

Ma première session ce fera avec CLAUDIA.RO amie d’anna maria.
Alors que j’étais au bar, je suis tombé sur le regard envoutant de celle-ci et
l’invita a nous mettre dans un sofa pour faire plus amples connaissance.
Après une demie heure de roulage de pelle et plotage commun,
nous sommes partis en chambre pour une très jolie session d’une heure.
Fille de type GFE cette roumaine est parfaite en chambre
mais une fois celle-ci terminée repart au boulot directement, donc ne vous attendez pas a du SAB.

Mercredi 10/04/2013

Je ferais donc sur la période 13H-20H
pas moins de 5H avec CLAUDIA.
Dont deux chambres d’une heure, le reste ne sera que pure plaisir dans le jacuzzi et au bar.
Cette fille devient de plus en plus fun et j’adore quand elle m’asphyxie et me foutant sa grosse langue en bouche lol. 

Mercredi 22/05/2013

En entrée :
Je prendrais CLAUDIA.RO pendant 2H30 social time compris pour la modique somme de 75euro.
La complicité que cette fille peux installer avec son client est surprenant.
Certes nous n’en somme plus a notre première fois, mais si il y a bien une fille qui ce donne corps et Hamme c’est bien Claudia.
A chaque sessions elle offre des DFK de malade, elle ce laisse aller a tout moment lors du cunni
et ce blottit contre vous comme si elle vous adorais !!!




Offline why not me

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
Claudia
« Reactie #3 Gepost op: 9 oktober 2013, 18:33:03 »
Eerste keer voor mij om 6-weg
zeker een van de mooiste en grootste clubs!
30-35 meisjes presenteren.
Er is veel plezier daar en ook lachen.
Veel meisjes zoekt man
Ik hou van ca
2 sessies die ik ken haar naam
en andere CLAUDIA
sociale juiste moment, knuffel en carressage komt vanzelf.
Na een ogenblik naar de kamer, mooi klein voorspel en vooral wat pijp
9/10 deed ze het goed en het duurt, maar het lichaam probleem, het is niets te massief voor mijn smaak.
Maar het is nog steeds een mooi meisje, ultra GFE .. maar het is niet een bom.
goede ervaring, goed neuken maar niet warm genoeg voor mijn smaak.
een onvergetelijke blowjob.
Zeer mooie meisje, no brainer.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Claudia
« Reactie #4 Gepost op: 9 oktober 2013, 18:59:11 »
Volgens mij is Prins Laurent hier zonet geland.
 
[attachimg=1]

Prachtig dat accent, ik had het niet mooier kunnen neerzetten.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline cochon128

  • the real sexmachine
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
Claudia
« Reactie #5 Gepost op: 10 oktober 2013, 21:23:43 »
testé la demoiselle il y a un mois a peu prés.
Tres bonne expérience avec cette jeune roumaine.
Bonne baiseuse, elle fait tout pour vous faire venir et est très sympathique, que ce soit en chambre ou en salle.
cochon approved !!
100% pure pork

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
smart tour 005/2014 Sixsens
« Reactie #6 Gepost op: 14 januari 2014, 16:52:40 »
Ce Vendredi 10 Janvier

CLAUDIA.RO   :movingtits
Elle n’a rien perdu de son charme, une fellation très douce
Suivi de quelque positions pour finir par une nouvelle fellation
Du charme, de la douceur, de la passion.



Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 016/2014 Sixsens
« Reactie #7 Gepost op: 12 februari 2014, 01:34:59 »
Ce Mardi 04/02/2014

CLAUDIA.RO :movingtits

Ne voulant pas en resté sur là, je me dit que Claudia

me donnera ce que j’attends d’une session réussie.
Il n’y a pas à dire, elle reste un des meilleurs coup du sixsens au niveau gfe.
Des fois je ne l’a prendrais que pour passer le temps et
pas forcément une chambre, mais je ne suis pas encore blasé a ce point.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 026/2014 Sixsens
« Reactie #8 Gepost op: 25 maart 2014, 00:39:11 »
Ce Lundi 03/03/2014

CLAUDIA.RO  :ladyred

Après cette chambre catastrophique, je ne pouvais que me retourner vers Claudia pour rattraper ma journée.
Toujours aussi avenante et amoureuse ..................de mon argent lol.
Un must GFE au sixsens .

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 040/2014 Sixsens
« Reactie #9 Gepost op: 5 mei 2014, 22:55:34 »
Ce Mercredi 16/04/2014

CLAUDIA.RO  bab7
Petite session avant qu’elle ne reparte pour ses vacances en Roumanie.
Elle reste toujours aussi GFE.
Fellation baveuse et cunni d’enfer le reste de la session ne sera que douceur

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Claudia
« Reactie #10 Gepost op: 4 juni 2015, 21:04:17 »
Het was al 2u en ik lag te relaxen in de Oriental room. Kijken of er nog een lekker hertje voorbij kwam. Ik had mijn zinnen eigenlijk op Cindy gezet maar die was bezig in de bar en ik zag haar later met deze man naar de kamer gaan. Claudia kwam de Oriental room ingelopen en was de enige die voor mij in aanmerking zou komen om een kamergang te maken. Helaas gaf ze aan dat ze niet meer naar een kamer zou gaan omdat ze moe was. Ze lag alleen op haar vriendin te wachten die op een kamer was en daarna zouden ze samen naar huis gaan. Aangezien haar vriendin langer op de kamer bleef dan ze eerder verwacht had besloot ze toch maar naar me toe te komen om ook nog wat eurootjes te verdienen.
Juist toen Claudia begon te presalen met me kwam Cindy de Oriental room ingelopen , chips.
Ik kon nu natuurlijk Claudia niet meer afwijzen.
De service van Claudia verbaasde me. Ze deed niet aan TZ zei ze. Lopende de sessies deed ze dit wel een paar keer maar wel heel voorzichtig. Ik denk dat ze dit wel doet wanneer je vaker met haar op de kamer gaat. Verder wilde ze extra hebben wanneer ik op haar borsten klaar wilde komen  . Ze heeft mooie ogen en haar kont is eigenlijk toch wel groter dan dat ik normaal graag heb. Het pijpen was goed ook eierlikken hoorde daarbij. Ik heb haar in verschillende standjes geneukt waarbij ik doggy het lekkerste bij haar vond.
Ondanks haar beperkte servicepakket ga ik toch nog een keer met haar naar de kamer, alleen dan wel wat vroeger op de avond.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Claudia
« Reactie #11 Gepost op: 30 januari 2017, 21:09:02 »
Claudia

Sinds ik een regelmatige bezoeker ben van Six Sense (oktober 2015, 3yr’s party), is Claudia me al diverse keren opgevallen. Haar “full member” lidmaatschap van de “DikkeKontenClub”, speelde hierbij zeker een rol.  8)

Bij mijn eerste bezoek aan Six Sense (mei 2014), wist ik wel, dat ik met een Claudia (dkc’tje) naar de kamer was geweest, maar de meeste details waren mij ontschoten. 
Omdat het rustig was, de tijd genomen om een gesprekje aan te knopen. Had er een goed gevoel bij, en werd op de kamer positief verrast. Niveau, GFE/GND maar dan wel eentje met een "big butt".  bab7

Weer een toppertje erbij.  :engel016:



P.S. voor kanariepiet: ik heb dus nog geen Alzheimer light.  :lol_hitting:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)