Auteur Topic: WOONKAMERVERHAALTJES  (gelezen 609702 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #240 Gepost op: 23 december 2013, 19:07:45 »
zaterdag,wat een wonder,nog eens voor LR gekozen,
was nog aan het twijfelen om voor Samya te opteren,waar ik en vrijkaart van op zak had en zeker ben van goede line-up,maar toch maar weer LR,ookal omdat nu maandag de grote uittocht Dortmund-Boekarest zou plaatsvinden,
weer ieder op dezelfde plaatsen en zeer kalm wanneer je rond 14h binnenkomt.
de bekende meiden,Tania Vicky,Paula(straks misschien nu even ontbijten)maddie(opnieuw straks missschien even wat krachten opdoen)Delaria,die verloren loopt sinds haar grote voorbeeld weg is,kelly etc,en van de mannen,Little joe,wachtend trouw op zijn Alexia,alleen kijkend maar geen voorgerecht willend,Michel J die ook duidelijk zijn gading niet vond en dat was opnieuw zo voor Dupke.,Boy zoekend naar een nieuwe lolita etc,aan het ontbijt over Houston en Chicago.,vertelde wijze grijze in geuren en kleuren
maar ik verontschuldigde mij om al te gaan kameren.

ieder die me kent weet dat ik niet lang graag wacht,de meiden zijn nog fris,behalve zij die de nacht tot vijf uur deden,maar die komen meestal later,maar vooral de kamers zijn nog vrij.

een leuke meid stond vanachter het gokapparaat me met een sexylach te bekijken,dat is een van de favorieten van Boy zei Little Joe,nu Boy niet in de buurt dus tijd voor kennismaking. ze deed telkens bewegingen met haar tong in open mond heen en weer,wat vulgair maar ook sexy.
lekker koppie,rond pefekt kontje,mooi gzezicht en borsten,kortom niet al te groot maar sexy lichaam en mooi gezicht.

dus de Deket methode op de bank uitproberen dus,grapje,wat small talk,mijn favoriete kamersnr zeggen na een tijd opwarming en uurtjue vole pret,alleen een nadeel,ze deed geen FT,och kon er mee leven,ze compenseerde dit door haar geilheid.

terug in de bar,wijze grijze lange tijd in de jacuzzi,en Dupke bleef zijn draai niet vinden.
daar verscheen Maddie,terug van een kamer,nu die meid is niet dom,ze werkt altijd vroeg in de zekerheid dat ze altijd kamers heeft,en weinig concurentie,want het blijft daar tot acht uur zowat kalm.
Maddie is ook op een ander manier sluw,ze speelt graag volgens mij een rol,die van het wat romantisch verlegen meisje,maar kan het ook effektief zijn.
vernam later dat ik ook deze voor Boy zou weg hebben meegenomen,maar deze vond toch een blond knappe met een witte body aan.

Maddy kan natuurlijk ook zo zijn en geen rol spelen,zeker is dat ze lief,en goed in bed is,bovendien zeer knap ook,zwarte lange haren,mooie ogen,perfekt lichaam,ronde kont en mooie borsten en weet nog goed wat deket graag wil.

eerst was het nog lang wachten,toen al op sleutel,niets nieuws,maar toen ik zei kom nu zeker met een sleutel terug,kwam ze af met het volgende;je bent toch niet kwaad,en teleurgesteld,ik wat? nog steeds geen sleutel,zij jawel maar het is niet een van je favoriete kamers.
wat geeft het,ik sta heet komop. Maddie is een meisje dat nooit haast maakt om naar een kamer te gaan en eens daarop weet wat een man wil.
zo vloog er al vlug meer dan een uur voorbij,en nadat ze een drankje voor mij haalde,snel van begrip,ik zei na mijn eerste orgasme met haar dat de lucht wat droog was,nog een uur erbijgenomen.

nu kreeg ik echt wat honger,had tussendoor na Cora wat aangesterkt en beetje naar het laatste van Dortmund-Berlin gekeken.
wie zat er daar in de eetzaal de van gezicht bijna dubbelganger van de knapste die ooit in Lr zat,deze Xandy glunderde toen ze mij zag na vorige zaterdag,en uiteraard vergeet ik dit Russische model,ja ze was het echt,voor cosmetica,niet,nog steeds twijfels of ze wel 21 is,maar zulk mooi gezicht en strak lichaam,man,man,man.

deze keer zeer lang wachten op de kamer,maar eigenlijk geen straf,met dat poppenmieke op de schoot.
nog ongeveer anderhalf uur mooie goede sex,ach als ik in de spiegel die schoonheid over mij zie en met de nodige tz en likken en pijpen aan lul en ballen,kreeg ze nog een deketFT cadeaux als afsluiter van een geslaagde avond.
want die papieren pizzas(niet onmiddellijk het sterkste punt in LR,lieten we aan ons voorbijgaan,was ookk daarvoor door Maddie de tijd uit het oog verloren voor de drinks van Little Joe,kan gebeuren.

hoorde wel nog een bizar verhaal van de meiden;zou in de week een vaste bezoeker van LR,een Duitser op leeftijd op straad inelkaar geslagen zijn met een baseballknuppel tot doods. Polizei heeft in LR de meiden ondervraagd,ze denken een drugafrekening,nu heeft in Brussel en Antwerpen regelmatig plaats,maar toch vreemd voor de meiden,een man die daarvoor nog klant was?stond de dag daarna ook in de krant.
de meid die het me vertelde,terwijl ze in mijn armen lag na een FT,dacht ipv een onderzoeksrechter en besloot,die dader moet met de auto langsgereden zijn,want je loopt toch niet op straat met zo een wapen.

soit,ik ga niet opnieuw de pijnpunten tot vervelens toe herhalen in de LR,aan het manegement om er iets aan te doen in het nieuwe jaar.
ikzelf laat het clubbezoek tot wat het is,tot ergens,weet nog niet wanneer in Januari en wens alle iedereen van goede wil oprecht veel voorspoed en prettige eindejaarsfeesten,degene van minder goede wil ookk voorspoed,maar wat minder,
nog veel sexgenot en een goede gezondheid,cheer
« Laatst bewerkt op: 23 december 2013, 19:50:17 door deket »

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #241 Gepost op: 23 december 2013, 20:35:31 »
LR 21/12

Nadat ik dinsdag al uitgebreid gefeliciteerd d.m.v. een paar SMSjes door mijn pannenkoekje, kon ik dus moeilijk wegblijven en diende dat op een gepaste manier beloond te worden  :bonken .
Aankomst tegen 11:30 en verwelkomt door nieuwe theke Marina indien ik me niet vergis en Anna. Na het voorleggen van het vrijkaartje van Relaxxx, welke zonder problemen werden aanvaard (waarvoor mijn dank aan Relaxxx). De gebruikelijke rituelen, omkleden, koffie drinken, eten. Niks nieuws dus.

Een paar opdrachten van collega’s ijsberen uitgevoerd, zoals Tanja een Zalig Kerstfeest en een gelukkig Nieuwjaar toewensen van een collega. Verder haar een aangename en seksloze vakantie toegewenst  victory, zodoende ze uitgerust terug mag komen. Hetgeen lachend met een paar wangkusjes werd beloond.

Uwe die me kwam begroeten in de bar en even wat met hem besproken. Die vroeg zich af wanneer ik dan eigenlijk mijn verjaardag had. Dus vertelde ik hem dat vorige zaterdag een vervroegd verjaardag was en vandaag een verlaat.

Om vandaag van een rustige avond/nacht met mijn pannenkoekje te kunnen genieten had ik dus wat voorbereidingen bekokstooft! Om 17:30 kreeg ik plots telefoon, pannenkoekje,  “bin oben, komme gleich”. Had waarschijnlijk van de één of andere meid gehoord dat er een meid me probeerde te verleiden toen ik aan de speelautomaat zat. Nu voor die meid was er toch geen kans, te groot en te struis voor mij. Ze deed wel lieve moofs  :ladyinred, maar door gebrek van de kennis van het Duits of Engels, geen optie. Ze was nieuw in LR. Voorzichtig keek ik eens rond, want ik verwachte me eigenlijk aan een Roemeense triade  :sign0023:. Deze bleef deze keer uit, had mijn pannenkoekje dus goed gebriefd dat ik echt geen bescherming nodig heb en het niet leuk vind dat haar collega’s iedere meid uit mijn buurt trachten te houden. Telkens dat dat nog eens zou gebeuren zou ik haar dus overslaan en een andere meid nemen. Er is ook keuze genoeg had ik haar verteld.

Betreffende de voorbereidingen: “zoon” had ik deze keer maar thuis gelaten en ik had voor een goede fles Bacardi gezorgd in de hoop dat de mede ijsberencollega’s zich zouden te goed doen aan de alcohol. De barmeisjes waren dan ook goed gebriefd wie ze vol mochten gooien. Wilde deze keer geen SMSjes tijdens mijn sessie met A. Aanwezige beren: Boy69, D’n Laaf, Dupke, MJ, Wijze Grijze en Deket.

Toen ik om een uur of 2 eens poolshoogte kwam nemen zag ik MJ een beetje verdwaasd voor zich uit staren, heb teveel baca gedronken zie hij  :098:. De anderen heb ik niet meer gezien.
De sessie met A was natuurlijk weergaloos  :fuck :sexxx :inlove, geen gestoor van de een of andere onverlaat. Als er boven wat teveel lawaai was door de meiden, brulde ik luidkeels dat ze stil moesten zijn, we willen slapen!
Om 5u na intense tongdraaien van Alexia  :littleangelx, afscheid genomen. Heb deze keer geen haren verloren en geen slaag gekregen.

 :NIGHT_1:

De zaak waarover Deket het had, betreft deze: http://www.bild.de/regional/duesseldorf/duesseldorf/mord-von-kaarst-33865216.bild.html
Zal weinig met drugs te maken hebben, heb die persoon een paar keer gezien in LR


Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #242 Gepost op: 25 december 2013, 22:53:43 »
Al dagen liep ik rond met de gedachte om het weekend naar het Frankfurtse te vertrekken, en dan in het bijzonder naar FKK World.
Op de terugweg zou ik dan LR aandoen.

1 sms-je deed echter alles anders lopen dan gepland en uiteindelijk werd het een driedaagse LR.


Dag 1: Vrijdag

Voor mijn doen arriveerde ik laat in LR, pas om 21:00 stond ik voor het hek en drukte op de bel.
Na het gebruikelijke plichtplegingen kreeg ik een locker met even nummer, alles lockers boven waren bezet, en dus moest ik het doen met een locker beneden.
Niet echt handig, maar er zijn ergere dingen.

Na het douchen en het verkleedpartijtje spoedde ik me naar de bar, op zoek naar het "doel" van mijn bezoek: Sally.

Tot mijn verbazing zag ik GT-ganger Rex bij de paal staan, begroette hem kort en maakte een kort praatje.
Al snel kwam Sally aanlopen, begroette me en vroeg wanneer ze een sleutel kon halen (ze moest vroeg weg, vandaar de snelle sleutelvraag).
Nou vind ik Rex een hele aardige kerel, maar als ik moet kiezen tussen hem en een bloedmooie meid, is de keuze toch echt snel gemaakt in het voordeel van Sally.

Ze kwam al snel aanlopen met de sleutel van kamer 10 en we vervolgde onze weg om leuk met elkaar te spelen.
Ze trakteerde me op een supersessie, en de 2 uur die we gepland hadden vlogen om.
na twee zaadlozingen en wat geklets was het feestje voorbij.

Ze vertelde terloops dat haar vriendin en mijn favoriete meid uit LR, de Duitse Nala, de volgende dag present zou zijn.
Net als Sally is Nala de laatste tijd nog slechts sporadisch aanwezig in LR, dus de mededeling dat zij er zaterdag zou zijn stemde me bijzonder vrolijk en zorgden ervoor dat mijn World-plannen de prullenbak in verdwenen.

Nadat we van kamer waren ging ik nog wat drinken in de bar, heb wat gekletst met de aanwezige beren en enkele Roemeentjes.

Het viel me op dat er een aantal nieuw dames aanwezig waren, waaronder zeker een stuk of 3 Pino's.

Ik was echter een beetje in dubio, zou ik nog een meid pakken (en zo ja, welke ?) of vroeg naar huis gaan aangezien ik zaterdag nog heel wat werk had te verzetten en nog plannen had in LR.

De wachttijden liepen al rap op en ik sloot een tweede kamergang al bijna uit.
Door een gelukkige samenloop van omstandigheden kreeg ik een sleutel aangeboden en ging rap op zoek naar een nieuw speelkameraadje.
De keuze viel op de Duitse Jessy, met wie ik al twee keer eerder had gekamerd.
We togen naar kamer 2 waar ze me weer trakteerde op een hemelse PZC.
PZC was zo goed, dag we NMC maar hebben overgeslagen.

Voldaan verliet ik de kamer, handelde de financiële zaken af, zocht een douche op en maakte me klaar voor mijn vertrek.

Omstreeks 1:00 uur nam ik voor koet afscheid van Manu en Nicolle en trok het hek achter me dicht.


Dag 2: Zaterdag

Na wat plichtplegingen in de ochtend arriveerde ik al erg vroeg in LR.
Normaal ben ik pas omstreeks 15:00 uur aanwezig, nu was ik al om 13:00 present.

Sally had vrijdag aangekondigd dat Nala vroeg aanwezig zou zijn, dus ik had goede hoop dat de zaterdag goed zou beginnen.
Nou is Nala een uiterst aangename meid, maar helaas ook erg unzuverlässig en ze is dan ook regelmatig niet aanwezig ondanks eerdere toezeggingen.

Ik hield er dan ook rekening mee dat ze er niet zou zijn, maar wierp bij aankomst toch snel een blik in de bar of ik haar zag.
Ik zag haar niet, en dus maakte ik op weg naar de kleedkamer al een plan B.
Na de gebruikelijke plichtplegingen liep ik weer de bar in, waar ik Nala al snel zag zitten.

Ik begroette haar, en nodigde haar uit om wat te eten.
Ze stemde toe en we spoedden ons naar de tent, waar ik de collega's Dupke en Wijze Grijze al zag zitten.
Ik begroette heb, maar ging toch bij Nala zitten, die aan een andere tafel was gaan zitten.

Na het eten gingen we nog even in de bar zitten en niet veel later vroeg ik Nala om een sleutel te halen.
Ze kwam terug met de sleutel van kamer 14, een van mijn favoriete kamers.
Ook met Nala had ik een sessie van twee uur gepland.
Ze liet me weer alle hoeken van de kamer zien, zorgde voor twee ejaculaties en het was me direct weer duidelijk waarom zij mijn nummer 1 in LR is.

Na de gebruikelijke recuperatieperiode met gokken, kletsen en eten kwam Cora op mijn schoot zitten.
Ze zou de volgende dag voor enkele weken naar Roemenië vertrekken maar zei dat ze eerst nog met mij wilde kameren.
Ze stond al op mijn todo-lijst, maar ik hield haar nog even aan het lijntje.
Uiteindelijk liet ik haar toch een sleutel halen en we togen naar kamer 10.
Cora is voor mij een van de mooiste meiden van LR en de aanblik van deze beauty deed Boyke al snel grootse vormen aannemen.
Cora wist wel raad met mijn kleine vriend en trakteerde me op de beste sessie die ik met haar had gehad.

Na deze kamersessie ging ik op zoek naar de andere beren om war bij te kletsen.
Het gebruikelijke zaterdag-groepje bestaande uit MJ, Dupke, LJ en Deket waren weer present, net als Wijze Grijze, die LR weer eens had aangedaan.
Grote afwezige was Bosco, dit tot groot verdriet van een Roemeentje.

Dupke en MJ konden hun draai niet zo vinden, maar ik gad het opperbest naar mijn zin.

Vrijdag had ik al enkele nieuwe meiden gezien, en ook vandaag waren er weer wat nieuwe meiden aanwezig.
Adriana had een nieuwe vriendin meegenomen, wist dat het mijn type zou zijn en vond het nodig me even aan haar voor te stellen.
Haar naam ben ik helaas vergeten, maar ze was inderdaad mijn type en een kamergang met haar zal beslist nog eens volgen.

Mijn oog viel echter meer op de nieuwe Roemense Irina.
Deze meid gaf aan dat het haar eerste club in Duitsland was, en eerder in Zwitserland werkzaam te zijn geweest.
Na een kort solicitatiegesprek, waar ze zonder problemen doorheen kwam vroeg ik haar een sleutel te halen om de "details" op kamer door te nemen.
Het is altijd afwachten met nieuw meiden, maar deze meid was een voltreffer met uitstekende service op de kamer, wat al snel resulteerde in een gevulde gummi.

Het eten was zaterdag goed, dus ik spoedde me regelmatig naar de tent om wat energie te tanken.

Inmiddels was de zak behoorlijk leeg en begon ik behoorlijk moe te worden.
Ik wilde door omstandigheden echter nog niet vertrekken en doodde de tijd met kletsen en vreten.

In de bar trof ik LJ weer die even van kamer was gekomen.
We hadden het onder andere kort over een alternatief voor het door mij zo verdomde rokershoekje.
We vonden beide dat het een betere optie zou zijn om aan de bar niet te roken, maar wel bij de sofa's
Naar zondag bleek had de bedrijfsleiding ook al over deze optie nagedacht, dus wie weet.........

Anca (ex Roberta in PHG) bleef contact zoeken en ik kreeg meer en meer interesse in haar.
Mijn pula was echter al behoorlijk moe en zag een kamergang niet direct zitten.
Toen ze echter laat op de avond naast me kwam zitten op het bankje tegenover de receptie en wat begon te friemelen veranderde mijn pula van gedachte en nam een kijkje uit de badjas.
Anca begon te lachen en vroeg of ze een sleutel mocht halen.
Ik stemde toe en we togen naar kamer 15.
Daar presteerde ze het onmogelijke en zorgde voor het vijfde gevulde condoompje van de dag.

Nu was de pijp toch echt leeg en ik besloot te vertrekken.


Dag 3: Zondag

Bij mijn bezoeken van de voorbije dagen had ik met een topmeid nog niet gekamerd: Maddy

Met haar had ik zaterdag kort gekletst en een semi-afspraak gemaakt voor de zondag.

Om klokslag 13:00 drukte ik op de bel van het neukpaleis, in de hoop Maddy direct te kunnen schaken.
Een andere Duitse Stammgast was me echter voor, en dus moest ik noodgedwongen een uurtje wachten.

Na een uur kwam Maddy, zoals ze eerder beloofd had, naar me toe, maar ze wilde eerst wat eten.
Alhoewel ik al wat gegeten had, vergezelde ik haar.
Dupke was ook al gearriveerd, en samen zaten we aan een tafel te genieten van het ontbijt en de aanblik van Maddy.

Gelukkig eet deze kleine meid niet zoveel, dus we zaten al vrij snel op een bankje te keuvelen.
Nadat het eten wat was gezakt en de pula wat was gestegen stelde ze voor om een sleutel te halen, wat ik uiteraard een goed plan vond, maar ik haar verraste met het feit dat ik de sleutel van kamer 7 al geruime tijd op zak had.
Op kamer liet ze weer zien waarom ze tot de meest begeerde meiden van LR behoort. Wat een kanjer !!!!

Gignnl was inmiddels ook gearriveerd en met hem heb ik kort gekletst.
Hij had echter meer aandacht voor het combimeisje, en gelijk heeft hij.

Ikzelf had mijn pijlen gericht PP een nieuwe blonde meid, die me de dagen daar oor al was opgevallen, maar waar die ik moeilijk kon inschatten.
Uiteindelijk heb ik toch de stoute schoenen maar aangetrokken en ben naast haar opveren bankje gaan zitten.
Daniella bleek een uiterst aangename gesprekspartner, en alle twijfel over een kamergang verdween als sneeuw voor de zon.
Het duurde dan ook niet lang voor we een kamertje opzochten, waar ze me blij verraste met een goede sessie.

Er is door meerdere beren aangegeven dat er een uittocht van meiden zou zijn, en dat LR de komende tijd een "meidentekort" zou hebben.
Vrijdag en zaterdag had ik al enkele nieuwe meiden gespot, en ook op zondag werden er weer enkele nieuwe snoepjes gepresenteerd.

Terwijl ik aan het gokken was, zag ik hoe Yvon een nieuw Roemeentje wegwijs maakte in de club.
Ze wekte mijn interesse, wat Yvon al rap in de gaten had.
"she is new, try her", zei ze glimlachend tegen me.

Ik twijfelde echter tussen deze meid en een andere slanke beauty.
Uiteindelijk besloot ik toch met haar te gaan en nam naast haar plaats op het bankje.
Vanessa was helemaal nieuw in het saunaclub-wereldje, maar had daarvoor in Londen gewerkt.
Even twijfelde ik, maar besloot toch door te zetten.
Ze was wat onwennig op de kamer, maar al met al was ik tevreden.
Ze vroeg nog enkele specifieke zaken mbt de club, en zonder dat ik er erg in had passeerden we de 30 minuten grens.
Bij de locker gaf ze dan ook aan dat we langer op kamer waren, waarop ik haar de resterende € 25 gaf.
Ik wilde geen scène maken, maar had wel enkele vraagtekens.
Het feit dat ze nieuw was, en zich toch goed van haar taak kweet besloten me echter om het erbij te laten.

Concluderend kan ik zeggen dat ik me drie dagen lang uitstekend heb vermaakt in LR met 9 meiden en 11 gevulde condoompjes.

Ik heb slechtere weekenden gehad...............

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #243 Gepost op: 27 december 2013, 00:53:01 »
Op tweede kerstdag Gearriveerd om klokslag 13:00 met nog een 7-tal wachtende gasten.

Na een stevig ontbijt en wat kletsen met oa Maddy ging ik op zoek naar de eerste kamergenote.

Uiteindelijk raakte ik in gesprek met de superkleine Duitse Isa.
Leuke meid, en ba een zeer ruime pst verdween ik met haar naar kamer 2.
Klein van stuk (1,48 mtr) maar groots in haar daden.
Herhalingsgevaar absoluut aanwezig.

Voor de tweede kamergang kwam eigenlijk maar 1 meid in aanmerking, en dat was Maddy.
Vanzelfsprekend weer een meer dan voortreffelijke sessie.

Helaas waren er slechts weinig beren present, alleen MJ en Costana waren van de partij.
Meiden waren er gelukkig wel genoeg.
Sunny, Elisa, Felicia, , Vanessa, Irina en Krina waren absolute opties geweest, maar uiteindelijk koos ik voor de Hongaarse Katja.
Een leuke meid, maar een doorsnee sessie.
Herhalingsgevaar eerder onwaarschijnlijk.

tussendoor nog wat geouwehoerd en gestoeid met MJ, Beatrice en Melissa en wat gebubbeld (chloorlevel deze keer goed).

Al met al dus een geslaagd bezoek

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #244 Gepost op: 29 december 2013, 23:30:18 »
LR 28/12

11:30 parkeerde ik op mijn vertrouwde parkeerplaats bij LR, vriendelijk ontvangst door Marina, betalen, armbandje, badmantel… en de normale metamorfose die je ondergaat bij het betreden van een Saunaclub.

In de woonkamer iedereen nog een eens met Frohe Weihnachten begroeten en een paar koffies achterover slaan. Effe op de automaat jengelen wat een bescheiden winst opleverde, genoeg voor een kamergang van een uurtje. Omeletje eten en terug naar de bar, Chantal had me al een paar keer zitten teasen en ze zag er ook geweldig geil en hoerig uit. Toen ik op de bank plaats nam kwam ze dus tegen me aanliggen. Heel veel zin om op de kamer te gaan had ik eigenlijk niet en probeerde er onderuit te komen door voor testellen om in de jacuzzi te gaan. Dus verbaasd was ik dan ook dat ze meeging (zou ze normaal nooit doen), haar lange geblondeerde haren bond ze bijeen en dubbel zodat ze niet nat zouden worden. In de jacuzzi zat nog een beer, Duitser waar ik 3 keer inpas. Chantal was voorzichtig in het water en was toch bezorgd voor haar haar. Telkens als ik haar oppakte was het dan ook weer geschreeuw en gegiechel van jewelste. Wel leuk zo’n meid dan zien te kronkelen, hahaha… op een bepaald moment… één hand onder haar poep en de ander tussen haar schouders hief ik haar zo voor me op. Ja kronkelen kon ze dus niet, anders belande ze pardoes in het water. Die Duitser had er ook pret in. Samen douchen en terug naar boven, koffie drinken en een sigaretje roken. En haar natuurlijk een sleutel laten halen, daar kon dus niet onderuit.

Onder een paar böse blikken van de Roemeense garde naar de kamer, maar verwijten of opmerkingen bleven uit. Op de kamer verliep het niet zoals ik gehoopt had, foto’s van haar kindje en wat blablabla over haar thuis. Tongzoenen was niet van dat, geen klik, en blazen was ook niet van niveau dat ik me van haar herinnerde. Little One zag het dus ook niet zitten, alsof die me wilde meedelen dat ie nog hard genoeg moest werken vandaag. Die had dus totaal geen zin om zijne kop uit te steken. Veel moeite getrooste ze zich ook niet, ze greep naar mijn handy, op zoek naar Roemse Manele musica. Hoe ze het weten? Dus de rest van de tijd gevuld met het versturen van mp3 naar haar handy. Ach ja, had haar beloofd 1 uurtje met haar op de kamer te gaan en dat ze weinig moeite deed zal ik maar inkoop nemen.

Kelly kwam me hartelijk begroeten met de nodige vunzigheden en ze vertelde me dat ik om 0u naar beneden moest komen voor een borrel, ze vierde dan haar verjaardag. Probeerde daar nog onderuit te komen door te zeggen dat ik niet drink want ik moest nog rijden. Leuk ver telde ze me dat ze al met A afgesproken had dat ze de deur niet op slot zou doen en dat ze dan persoonlijk haar gram zou komen halen. En dat ze samen met A me dan stevig onderhanden zouden nemen.

Iets na 18u kwam A dan naar me toe en een paar kusjes, een streel over mijn bol waren voldoende om Little One wakker te maken en hem al te laten steigeren als een vurig paard. Tja… wat de ene meid tegenover de ander teweeg kan brengen.

Tussendoor Boy69 , Dupke en MichelJ mogen begroeten en later op de avond Picasso en Foots.
Dus maar naar boven kamer 21 natuurlijk. Ik ontdeed me van de badmantel en legde me op de zetel. Ze kwam naar me toe, gaf me een tongzoen en rukte de handdoek van mijn lenden en keek naar mijn rechtopstaande Little One. Lachend zei ze dat die toch wakker is, ze maakte zich al zorgen. Natuurlijk had Chantal haar al gebriefd over onze kamersessie. “Ich weis ja was er gerne hat” zei ze lachend en fier. Het leek wel dat ze dato ok nog eens extra in de verf moest zetten, deze sessie was fenomenaal en zou zich later doorzetten tot de beste sessie die ik met haar heb mogen genieten.

Aansterken moesten we ons ook en dus maar naar de tent en wat eten. Terug kennis gemaakt met Picasso, die zich bij een vorige gelegenheid had voorgesteld als BIG30 en met Foots. Die ik toen samen met MJ zag. Nog even zotten met A bij de collega’s. Terug op de kamer weer goede sessie en weer zotten. A nam een bus Body Milk en gaf die me terwijl ze haar handen insmeerde. Ik kon het natuurlijk niet laten en denk dat ik de helft van de ganse bus op haar heb leeg gespoten, dan boven op haar en een body to body gedaan. Ze zag er niet uit, overal van dat wit spul op haar. Half haar gezicht vol enz…
Dus zij gauw effe douchen, doet ze de deur open, staan daar een stuk of 6 meiden haar aan te gapen en schoten natuurlijk ook in een schaterlach. Dolle pret daar boven, ik heb me zo goed als het kon met keukenpapier gereinigd en A heeft de rest schoon gemaakt met een natte handdoek.

Om middernacht schalde dan het Happy Birthday song, dus tijd om naar beneden te gaan en de jarige met dikke zoenen te feliciteren. Wa zotten met A en Kelly op mijn schoot en dan Kelly maar toevertrouwd aan Foots. Terug op de kamer werd ik dan volledig tureluur gedraaid door A en volledig gesloopt om 3:30 samen gaan douchen. Ik had totaal geen kracht meer en Little One was dan ook totaal tevreden en voldaan, omgevallen. In de woonkamer nog wat zotten met Coco.

Alexia kwam na een opfrissing terug bij me zitten en Camelia een goede vriendin en chauffeur van A kwam ook wat zotten. Terwijl A lekker in mijn armen lag ging Camelia met haar poesje (geen slipje aan) mijn voet verwennen en rijden op mijn been. Me gaan omkleden en afscheid nemen van een paar meiden. Zoals gewoonlijk komt A dan ook nog even een tongdraaien en me waarschuwen om vooral niet te snel te rijden. Ik nam haar op en droeg haar de kino in, waar ze dan lachend om hilfe roept. Manuel , kom me helpen. Manuel kwam ook, stak haar hoofd binnen en draaide zich lachend weer om, hahaha… Nog een paar zoentjes het licht uitgedaan en naar huis gereden……..

En eindigen doe ik met iedereen een voorspoedig Nieuwjaar te wensen, goede gezondheid en vooral… veel genot… 
 
 :NIGHT_1:

Offline le Seigneur des anus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 56
    • Bekijk profiel
LR Saturday the 28th
« Reactie #245 Gepost op: 29 december 2013, 23:49:02 »
Hi everybody,

Saturday the 28th of December, Full Metal Braguette (FMB) and I have been visiting the Living Room. My last visit to this club occurred at least one year ago.

We arrived at about two o'clock in the afternoon, just in time to order scrumbled eggs and chips. As usual, the reception was very kind, the atmosphere friendly. I was delighted with the young dark-haired little hungarian barmaid and almost fell in love with her. Unfortunately, she told me that her job is for now non only behind the bar. As dishes were cooked and could be ordered most of the day, I felt never hungry or thirsty. I very much appreciate also that the prices in the Living Room are clear and fair : all the girls are charging 50 € for half an our, 75 € for an hour. Since I go in FKK clubs to enjoy myself and to relax, I don't like so much bargaining.

A soon as we stepped into the living room, we had the pleasure to meet two acquaintances of us, Tikuini and another regular customer of the club. Later on arrived Mr Le Queutard, a well known french member of Youppie, who had driven directly from Paris in the hope of licking at last some fresh pussy – you know, my friends, how bleak the situation looks now in France for punters. And last but not least, we had the privilege, or should I say the great honour, to make Sir Foot's acquaintance, yes the founder of our beloved forum Relaxxx himself, who was at that time very busy eating a curry Wurst !

We feared that most of the girls would have left the club during Christmas Holyday. But, as a matter of fact, many lovely or cute girls, mostly romanian, were actually waiting for clients in the club, beyond all expectations. In such a situation, making a choice was almost painful : I wished I could have sessions with about twenty girls at least, among the forty who were staying in LR that day. But it was of course impossible. So I chose three girls.

The first one was CARMEN, a small and thin chestnut-haired romanian, about 24 years old. She almost doesn't speak german and her english is quite elementary. It was therefore no use to try a real social time with her. But she provides rather a good service : her blow job is clever and effective. Then, she rode me with enthousiasm. I payed her the 50 € she deserved.

My second shot was for DIANA, a beautiful tall fair-haired polish lady, with lovely blue eyes, who speaks a perfect german and manages herself quite well in english, too. DIANA is especially renowned for her astonishing blowjob. Therefore as I saw her waiting alone near the entrance, I thought I should not miss the opportunity to experience her abilities. We went to a room, I switched the washing machine on and chose the programm « spin 800 rtm » with the option « rincing + ». The programm took place with a 30 mn outstanding blow job... I went out exhausted and was glad to pay only 50 € for this exceptional performance.

In the evening, I had one more session with FELICIA, a cute chestnut-haired romanian, about 24 years old too, with a lovely face and big brown eyes. She speaks a little german, but expresses herself much better in english. She is quiet and witty. She gave me a long and good blow job and moreover the tenderness I was eager to get before leaving the club. Yes, I am a romantic guy, as you all suspect... Anyway, FELICIA is a very nice girl indeed, who provides a high-level service. I can not, but warmly recommand her. It cost me another 50 €...

Eventually we left the club at eleven pm. We enjoyed very much our day there, as we told the Thekefrau, who was asking us, as usual, if every thing had been allright. The Living Room is really worth visiting and I must say I was almost never disappointed with this club.
« Laatst bewerkt op: 30 december 2013, 13:42:09 door le Seigneur des anus »

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #246 Gepost op: 30 december 2013, 11:31:19 »
That's right ! i was visiting LR incognito on Satursday, i thought that i would be the only one in LR with all the girls around me :king: but it seemed that everybody had the same idea  :sex

and i did not know that Foots was here because if i had known then i would have paid him a free beer against a free entry, good deal :D

But finally i only encouraged my colleagues because i was honestly not really starving for sex ... i was already here incognito on Wednesday and had my Christmas presents with Leonie and Joey  :111:

Both are really friendly and provides good service according to my taste but Leonie is a smart girl, she remembered my name on Saturday, good point  :happy
because girls usually forget my name as soon as we enter in a room  :035:  ;D

But Saturday, i was too much busy with food :
Fried eggs when i arrived, then in the afternoon it was frikandelle mit pommes (2 times), and in the evening it was meat with rices (2 times again) and later pizza ! but unfortunatly i did not have time to order the currywurst  :-P :D

It was a good day in LR with all the colleagues who are, in french, all big "Queutards"   :character0029:

Edit : Thanks big Boss for the invitation in LR on the 25th  :039:
« Laatst bewerkt op: 30 december 2013, 13:16:08 door Tikinui »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #247 Gepost op: 30 december 2013, 11:58:47 »
That is a pity, because I did met your French collegues FMB and Le Seigneur De Anus. No problem for the beer, I just drink cola or Veltins Berry. The curryworst was ok, the sauce on it was really terrible.


Next Time Tikinui, probably 25 of Januari on the birthday of Dupke.


Regards, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
smart tour 001/2014 living room
« Reactie #248 Gepost op: 7 januari 2014, 00:38:20 »
Ce Vendredi 03 Janvier
Tradition oblige janvier est le mois des nouveaux tests

Me voici donc au Living room à 11H tapante,
accueille sympa avec les questions d’usage
« c’est votre première fois, vous nous connaissez comment, ….. »
club très cosy avec tout au long de la soirée une bonne trentaine de filles.
Petit coin sauna et jacuzzi très confortable avec une masseuse chinoise qui à un certain charme.

3 sessions avec :

MAYA.RO :13: Blonde bouclée d’1M70 joli visage légèrement maquillée.
Service en chambre correct, p’ti kisou, fellation douce
et cunni participatif.

LUNA.ALL  :-[ :banghead:
Métisse avec de long cheveux noir qui vont jusqu'à son gros popotin.
Elle m’a cherché et comme un bleu j’ai dit oui.
Chambre vraiment nul à oublié d’urgence.

KELLY.RO t4533    
Girl next door dans toute sa splendeur,
cette jolie petite pulpeuse sera mon coup de cœur de cette soirée.
Elle ce donne dans la relation sans hésitation et en redemande
1H30 de pure bonheur, à refaire rapidement

Départ à 05H du mat pour aller au panthera le lendemain.
Le LR ne sera pas mon domicile cette saison mais une fois par mois pourquoi pas.

« Laatst bewerkt op: 7 januari 2014, 00:43:23 door raze495 »

Wijze grijze

  • Gast
Living Room op een Zondag
« Reactie #249 Gepost op: 20 januari 2014, 23:25:23 »
M’n expertise als toeristische gids begint zich rond te spreken. Ik werd benaderd door Hornybear, met het verzoek hem enigszins wegwijs te maken in het Duitse P6-landschap. Na een grondige analyse van Hornybears voorstellingen en verwachtingen leverde ik hem een keus uit 3 potentiële clubs met elk zijn specifieke voor- en nadelen. Na hevige twijfels, langdurig wikken en wegen en doorlezen van alle beschikbare foruminformatie werd de knoop doorgehakt. Living Room zou het worden en wel op Zondag 19 Januari.

Hornybear voelde zich vereerd om als mijn chauffeur te mogen fungeren. Dus Hornybears vers gepoetste en gestofzuigde limousine kwam op het afgesproken tijdstip aanzoeven. Ik had gehoopt tijdens de rit al wat werk aan m’n recensie te kunnen verrichten, maar omdat er op de achterste zitplaatsen geen getinte ruiten waren, ben ik toch maar op de bijrijdersstoel gaan zitten. Hornybear bleek ook nog eens “inne richtieje Zuidlimburgse jong” te zijn. Kon ik m’n verhalen tenminste nog eens in de heemetsproach kwijt.
De heenreis verliep voorspoedig en filevrij ondanks de Totalsperrung van het AB-Kreuz Kaarst. Aldus arriveerden we om 13:15. De limo kon voor de deur geparkeerd worden, meteen achter de bolide van Boy69.

Ik had mijn chauffeur met een EUR 15,= kortingskaartje gematst en omdat het Hornybear z’n eerste bezoek was, kregen we een korte rondleiding van een van de bevallige dames en de dag kon beginnen. Uiteraard met een lekker Frühstückchen in het nieuwe gezellige restaurant. Is weliswaar klein, maar ik vind het wel fijn. Door de compacte opzet is het er meteen gezellig. Je maakt makkelijk een praatje en iedereen houdt rekening met elkaar. 18 zitplaatsen heb ik geteld. Tussen de middag hebben we er een smakelijke curryworst met dikke frieten gegeten en ’s avonds kalkoenfilet met een champignon/ uien-mix. Geen enkele keer heb ik plaatsgebrek geconstateerd.

Dupke was inmiddels ook gearriveerd en heb hem maar alvast met z’n verjaardag gefeliciteerd en me verontschuldigd voor m’n afwezigheid op het feestje dat aanstaande Zaterdag hier gevierd gaat worden. Heb helaas andere verplichtingen op die dag.

De jacuzzi was vandaag the place to be. Perfecte temperatuur van 35⁰ en weinig andere bezoekers die er gebruik van maakten. Een dame had me echter gespot en besloot me gezelschap te komen houden: Hongaarse Erika. Op de kop af een half jaar geleden had ik met haar ook al eens hier de lakens gedeeld en dat wist ze nog precies. Zelfs mijn naam wist ze nog. Compliment! Zo scoor je bonuspunten bij mij. Steeds verbaas ik me over de parate kennis die veel dames keer op keer ten toon spreiden. Erika beheerst het spel van opwinden en verleiden tot in de puntjes. Steen voor steen wist ze m’n zorgvuldig opgebouwde verdediging vakkundig te slopen. Hiervoor nam ze zich ook rustig de tijd. In het begin bleef de bubbelfunctie nog uitgeschakeld zodat we beter met elkaar konden converseren, maar na verloop van tijd schakelde Erika hem in, om al te onzedelijke onderwaterhandelingen aan het zicht te onttrekken. Holy fuck, daar bleef en bleef ze maar mee doorgaan. Het begon heel subtiel en geraffineerd, maar al snel begon het toch wel erg uit de klauwen te lopen. Dit was al ronduit kamerwaardig. Maar ja, er was verder toch helemaal niemand.

Ik wilde me nu ook weer niet als al te gemakkelijke prooi manifesteren, dus heb het nog 3 volledige bubbelfases (een half uur?) weten te rekken, voordat we ons om het hoekje uitgebreid zijn gaan inzepen en douchen. Daarna verkasten we naar een kamer, alwaar Erika op de volledige feelgoodmodus overschakelde. Ik kon heerlijk met gespreide benen op de sofa gaan zitten en Erika verwende me heerlijk oraal met haar ervaren tong en bleef me devoot aankijken. Deze vrouw beheerst de kunst om een man te pleasen. Geen sturing of aanwijzingen nodig. We verhuisden naar het bed en, mede door de zeer uitgebreide presales, liet mijn bevrijdende orgasme niet lang op zich wachten. Dat was zo goed geweest dat ik meteen opteerde om deze sessie met extra speeltijd naar een vol uur te verlengen. “Met een tweede orgasme?”, vroeg Erika. “Reken maar van yes, lady. Je hebt me net zo scherp als Hongaarse goulash gemaakt”.
Erika ging in 69 over me heen zitten en presenteerde me haar malse schaamlipjes. Met haar ervaring kon ze met haar lichaamsreacties precies aangeven wat voor haar het prettigst aanvoelde. En de combinatie van haar tongbewegingen om Wijze Stijve, haar ademhaling en lichaamstaal zorgden dat ik na korte tijd weer eens getuige werd van een levensecht vrouwenorgasme. Proefbaar, zichtbaar en voelbaar. Daarna werd haar volledige aandacht weer op mij gericht, hetgeen resulteerde in een behoorlijke spermadouche tegen haar keel van waaruit het via haar borsten over haar lichaam gutste. Een geil gezicht. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10


Hornybear was inmiddels ook al aardig aan zijn treken gekomen en het dagverloop tot nu toe werd geëvalueerd. Terloops liet hij zich ontvallen dat hem ook zo’n kleine Bulgaarse mini gypsy-queen in een zwarte sexy bodystocking was opgevallen. Of ik daar iets meer over wist? En als volleerd Lonely-Planet gids prees ik de kwaliteiten van Bonny aan. En wie lopen we uitgerekend tegen het Lolita-lijfje toen we uit het restaurant kwamen? Bonny. Ik stelde beiden aan elkaar voor en liet de hormonen verder hun werk doen. Gaf mij de tijd om me op een bank bij de speelautomaten te positioneren en me in m’n krant te verdiepen. Bonny en Hornybear verschenen schuin tegenover me op een bank en Hornybear werd volgens alle regels der kunst ter plekke door Bonny helemaal verschalkt. Voordat het al te zeer escaleerde, werd het slachtoffer naar een kamer ontvoerd. Na één uur kwam Hornybear met knikkende knietjes terug, maar met een grote grijns van oor tot oor. Met superlatieven deed hij verslag. Ik had weer een goede daad verricht.

Naam: Stat + wal.jpg
Bekeken: 69
Grootte: 9,3 KB

En geloof het of niet. Net als een maand geleden, zag ik tot twee maal toe vandaag weer Statler (Boy69) en Waldorf (Dupke) op het logebankje bij de entree zitten. Ik speelde uiteraard weer luistervinkje en ving deze keer de volgende dialoog op:

Statler: What do you think of the new restaurant?
Waldorf: Way too small
Statler: They should have kept the cinema
Waldorf: What a shame
Statler: It’s a disgrace
Waldorf: Outrageous
Statler: I’ll never come back
Waldorf: I’m hungry, you too?
Statler: Yeah, let’s go to the restaurant.

Uiteraard heb ik ook even de (provisorische?) kino bekeken. Aan het pafond zitten nog de gordijnrails van de oude kamer 16 indeling. Slechts de gordijnen zijn weggehaald. Je kunt er alleen maar op de grote matrassen liggen. Intieme tweezitsbanken zijn er niet. Op de matras lig je in het volle zicht van iedereen, ook omdat de kamer niet echt donker is. Hier kan nog wel iets verbeterd worden.

Nadat we elkaar gedurende dag eigenlijk steeds misgelopen waren, was er ’s avonds eindelijk gelegenheid om nog eens uitgebreid met Gignnl bij te praten. Op de een of andere manier werd de muziek echter steeds luider en ook de temperatuur steeg aardig. Dus we gingen naar buiten om ons gesprek in de tent voort te zetten. Na enige tijd kwam opeens kleine Roemeense Carla erbij zitten (Roxane (wat een top gastmeid) had haar getipt, dat je met mij blijkbaar een zinnig (?) gesprek kunt voeren)  en ze nestelde zich tegen me aan. Koud hè?

Was het in het begin nog een gezamenlijk gesprek tussen Carla, Gignnl en mij, al snel had dit kleine mugje m’n volledige aandacht ingepalmd en verblufte me door haar perfecte beheersing van achtereenvolgens Frans, Italiaans en Engels. Het bleef echter een gewoon interessant gesprek zonder ook maar enige erotische inslag. O.a over haar afgeronde studie als health inspector, hetgeen echter onmogelijk in haar verdere levensverhaal paste, maar dat had ze zelf niet door. Grappig. Gignnl en later ook Hornybear zaten er als geïnteresseerd talk show publiek bij.

Erotischer werd het pas toen Carla en ik het rijk voor ons alleen hadden. We kwamen op haar piercings en tattoo’s te spreken en ik moest haar nieuwe aanwinst net onder haar billetjes aanschouwen. Daar heb ik echter niets van gezien want tussen haar gespreide beentjes glinsterde iets veel mooiers. Een heel mooi klein vochtig roze poesje. Ze droeg geen slipje onder haar spijkerrokje! Natuurlijk veinsde ik slechtziendheid door de gebrekkige verlichting en moest ik alles heel aandachtig van heel dichtbij inspecteren. “Wat vind je van de tekst? Begrijp je wat er staat. Het is Latijn?” Oh sorry daar was ik me niet van bewust, ik dacht dat het Roemeens was, mag ik nog eens van dichtbij kijken. En hup daar gingen de beentjes nogmaals uit elkaar. Eerder op de dag had ik Wikipedia-Boy69 al eens gepolst naar de kamerkwaliteiten van Carla. “Geef die EUR 50,= maar liever aan mij dan kan ik ze misschien aan de automaat verdubbelen”, sprak deze wandelende damesencyclopedie. (à propos, eerder op de dag had Boy69 de automaat al een serieuze, zeer serieuze aderlating weten te ontfutselen) Met dat in m’n achterhoofd raakte Wijze Stijve desalniettemin hevig geactiveerd en ik besloot maar eens te kijken of Carla op presales gebied tot nog wat intiemere activiteiten te bewegen was. Zeer summier gefriemel en een übervoorzichtig zoentje kon er net vanaf. Nadat we tot dan toe zeker een uur in de tent doorgebracht hadden, opperde ik om samen op temperatuur te komen in de jacuzzi. Fehlanzeige.

Kino dan? Ze wilde eigenlijk meteen naar een kamer, maar Wijze Grijze loopt daarvoor net een beetje te lang mee in deze tak van sport. Carla voelde zich blijkbaar gecornered. We gingen naar binnen en ik zag dat Carla nog iets wilde proberen. Haar final move was door te zeggen dat als we de kino ingingen dat vanaf dan de tijd begon te lopen. Daarmee schoot ze zich in haar eigen voet. Tschüss, la revedere en Auf Wienerschnitzel.

Grom, Wijze Stijve was nu eenmaal weer gewekt en daar diende nog iets mee te gebeuren. Ik draaide nog een rondje en werd hevig door Bonny gewenkt. Mijn promotionele activiteiten hadden zelfs tot een tweede kamergang met Hornybear geleid en daarvoor wilde Bonny zich uitgebreid erkentelijk tonen. Ik moest op de wandtafel gaan zitten en kleine Bonny ging verdekt voor me staan en begon me ter plekke te verwennen, terwijl die grote donkere kooloogjes steeds guitig omhoog keken. Tuurlijk werd dat de afsluitende kamer vandaag, Precies wat ik en Wijze Stijve nodig hadden. Bonny gaf vandaag haar vertrouwde goeie service met wat extra toewijding en na een goed half uurtje was ik klaar om weer naar huis terug te keren. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10


Ik ging naar de lockers en nam bij de receptie nog even afscheid van Gignnl. Aangezien mijn chauffeur de volgende dag weer bijtijds op diende te staan, moest de baas ook mee. Om 00:15 vertrokken wij dan uiteindelijk. Tegelijkertijd vertrok ook Boy69. Goeie timing, want zo hoefde Hornybear geen ingewikkelde capriolen uit te halen om zijn limo uit het parkeervak te manoeuvreren.

Wijze Grijze sexapproval™ voor Living Room vandaag: 8,0/10

Adieë tsezame
Wijze Grijze

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #250 Gepost op: 27 januari 2014, 14:23:19 »

Wakker worden:
Ik werd zaterdag middag wakker van mijn mobiel, sjit het was al bijna 1 uur en ik moest na het feest van Knaktuut weer naar 2 feesten in LR. JeanK en Sexmachine zouden om 14:00 op het station zijn en ik wist al ik ga het niet halen. Rond 14:30 vertrokken we van huize Foots en rond 15:30 vonden we een mooi parkeerplaatje bij LR. Ik voelde me trouwens nog behoorlijk brak, want ik kan niet meer zo goed tegen de zware late nachten, we hebben het zwaar.

Verbetering:
De tent was nog rustig, maar wel meer heren dan normaal rond dit uur. Ja ik heb dat graag een lekker volle dampende keet met wilde vrouwen en goede sfeer. Nieuwsgierig als ik was naar het nieuwe restaurant stak ik mijn kanus om de hoek en instemmend zag ik een keurig in een beetje Oostenrijkse stijl bankjes langs de kant met kleine tafeltjes en veel stoeltjes. Ha wel efficient ingericht en keurig strak wel in stijl voor een nachtclub gelukkig.

[attachimg=2]

De freet:
Rond 19:00 wat gegeten en het smaakte best goed, goulashsoep, frieten en schnitzels (Schwein oder Pute) en zigeunersaus of jagersaus en caramel dessert. Alles geprobeerd en wel behoorlijk zout voor een hartpatient. Soms was er zelfs een Theke die je wat te drinken bracht, ik zeg de service is veel beter en ik ben echt blij met deze verbetering. Het was me wel niet helemaal duidelijk waar ik het gebruikte bord moest opruimen, komt vast nog wel.


Het feest:
Daar gaat het om en ik kan alleen maar zeggen dat het en topavond was met veel volk, heel veel mooie dames, waarvan er zeker een stuk of 5 hoerige blondines waar ik zo zonder problemen "Sloesel" van ga roepen. Kamerwachttijden liepen dramatisch op tot over de 2 uur, tja daar wordt nog aan gewerkt, maar kamer 16 is weer kino en die nodigde niet echt uit vanwege het licht tot publieke sex. Komt een nieuwe inrichting, ik ben heel erg benieuwd.

Rond 22:00 was er vlaai in de tent en namens Relaxxxboard hebben we de 2 feestvarkens Dupke en Deket geen preek gegeven maar een vrijkaartje voor ieder zijn smaak. Daarna haastte ik me de tent uit, want er liep een wat NL sprekende Braziliaanse dame voor mij rond met een sleutel en die wilde ik niet missen.

Patricia:
Een 29 jarige donkerblonde dame viel me ten deel. Ze kuste en op kamer jawel kussen deed ze en dat was een prima en lekker begin. Ze inviteerde me op bed en ik wouw er weer eens lekker op mijn rug gaan genieten. Ze likte wat aan kleine Foots, maar deed wel 3 of 4 of 5 keer haar haren weg alsof ze in haar mond zaten of ..... Ze pakte een condoom en tjakka mijn scheidsrechtersfluitje werd vakkundig berubberd met haar handen.

Tja pijpen daar hield ze niet van, oei slik wat nu ? Tja ik had gevraagd voor kussen en dat deed ze maar pijpen ja daar had ik niet achter gevraagd. Ja dat klopt perfect. Nu is het zo dat pijpen voor mij het allerbelangrijkste is, maar ik had maar iets meer moeten vragen en ik doe dan toch liever wat de dame wel graag wil dan dat ik mijn zin wil krijgen want dat wordt dan helemaal niets. De dame had vroeger achter de ramen gewerkt in NL met pijpen met en dat pijpen zonder, dat vond ze maar niets. Tja ik begrijp het wel ....

Kortom ik moest gaan neuken, nou cowgirl en doggy en missio met regelmatig kussen en uithijgen tussendoor, want ik heb een conditie van 0,0 en neuken daar ben ik simpelweg anatomisch niet voor gemaakt, ik was na 20 minuten echt keikapot. De dame dacht dat het mijn condoom vrees was en hielp me met haar handtje en wat massage olie. Nou het was een zeer mooie dame en ik heb dan ook mijn fantasie gebruikt terwijl ik haar onzedelijk betastte en brandweerman gespeeld met mijn nippeltje.

Patricia is een hele aardige leuke en mooie vrouw. Kust prima, neuken geen punt, maar pijpen kun je beter vergeten. Voor mij geen herhaalgevaar, ik kom voor deftig pijpwerk en neuken dat vind ik maar kutwerk. Toch heb ik me een half uurtje vermaakt met deze mooie en aardige dame en behoudens het pijpen geef ik haar een dikke voldoende.

[attachimg=3]

De Boot messe:
De drukte was intussen behoorlijk aangezwollen en LR was overbooked. Vol is vol. Ik kwam nog wat hoog NL sprekende mensen in de kleedkamer tegen die het hadden over hun jaarlijkse uitstapje en er ging een lampje bij mij branden. Dit zijn Boot messe bezoekers en die houden van "sloepen en vletten". Ik gaf ze een kaartje van Relaxxxboard, tenslotte houden wij bijna van het zelfde namelijk "Sloeries en Sletten". Volgens hun werk je je dood aan een boot maar ik dacht ik zal ze maar niet vertellen wat wij hier soms voor kutwerk op moeten knappen.


[attachimg=1]

Der Polizei:
We reden weg bij LR en na een paar honderd meter zag ik plots "STOP POLIZEI"in mijn achterspiegel. Ik meteen aan de kant, maar ik drink nooit want ik lust geen bier of wijn, ik heb altijd mijn papieren bij dus laat maar komen. Schijnwerper vol in mijn gezicht en "Ausweis und papieren" bitte vergat de agent  C:-)  erbij te zeggen, maar ik had gelijk bij de intonatie al door dat het een jonge draak van een vent was.

Ik pak mijn rijbewijs en zoek de Belgische papieren, ik vroeg voor wat licht, maar ik moest mijn binnenverlichting maar aandoen, tja die schijnwerper was daar niet voor bedoeld blijkbaar. Goed ik gaf de man de papieren en toen zei hij dat Sexmachine zijn gordel niet aan had. Tja wat er van waar was weet ik niet ik heb geen ogen in mijn rug, Sexmachine vertelde in het NL dat hij die uit had gedaan en ik vertaalde dat voor oom agent.

Ik was een leugenaar ! en mastercard of visa ! dreitzig oiro nee niet cash, dus mijne mastercard gepakt, maar blijkbaar weet ik de pincode daar niet van, ik gebruik dat bijna nooit dus ik vergeet dat dan. Helaas, Nou SM moest mee en met zijn ausweis en adresgegevens, maar die staan daar niet op. na 30 euro cash toen kon het wel en zeker 15 minuten later eerder of 20 minuten mochten we weer door. Lekker effectief.

In 6 jaar nog nooit aangehouden, maar wat een zielige mierenneuker zeg. Ik had willen vragen of zijn moeder trots was op hem, maar verstandigerwijs denk ik heb ik me weer uiterst netjes in de plooi gehouden.


Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #251 Gepost op: 27 januari 2014, 14:43:23 »
LR party-weekend

Zaterdag 25 januari, verjaardagsfeest Dupke en Deket

Sinds lange tijd was er eindelijk weer eens een feestje in LR, het eerste sinds de "verbouwing".

Net als vorig jaar viel het feest in het laatste weekend van de Boot-Messe, dus een grote drukte had ik wel verwacht.

Helaas kon ikzelf pas om 17:00 aanwezig zijn, maar omdat ik bleef overnachten in het ISA kon ik ook lekker lang blijven.
Zoals verwacht was het Pino-gehalte weer erg hoog, met enkele aanvullingen uit GT.
Anca, Cora, Sunny, Irina, Flori (ex-Denise GT), Krina, Felicia, etc.. kwamen allen in aanmerking voor een kamergang.

Eerst ging ik op zoek naar de jarigen, maar ik ontdekte alleen Dupke, die in het restaurant zat te bunkeren met SM en Foots.
Deket kon ik zo 1, 2, 3 niet ontdekken, want die was weer voor Konijntje aan het spelen op de kamer.
Na een poosje verscheen hij echter ook ten tonele en kon ik hem feliciteren.

Vanwege de te verwachten drukte wilde ik niet te lang wachten met het eerste kamertje en zocht dus de erste de beste Pino op.
De keuze viel op Felicia, waarmee ik dus al rap op kamer 1 belande en een half uurtje later de eerste zaadjes de vrije loop liet.

Er waren Inmiddels al veel gasten gearriveerd, waaronder enkele oude bekenden die ik al lang niet meer had gezien, en enkele nieuwe gezichten waarmee ik kennis mocht maken.

Eigenlijk te kort na mijn eerste sessie plantte Cora haar mooie kontje op mijn schoot.
Ik gaf haar vorige week al een kamertje toegezegd, en uiteraard vergeet een Roemeentje zoiets niet en herinnerde me aan de gemaakte afspraak.
na wat small-talk loste ik mijn belofte in en vroeg haar om een sleutel te halen.
Deze keer was kamer 2 het strijdtoneel waar deze kleine kanjer zich weer van haar beste kant liet zien.

Het eten was deze keer meer dan uitstekend, en de verwachte wachttijden om te eten bleven door een goede spreiding gelukkig uit.
Ik heb me uiteraard uitvoerig tegoed gedaan aan al dat lekkers.

DJ Tony was inmiddels gearriveerd  en zorgde voor een leuke feeststemming, waarbij ook de Roemeense songs niet werden vergeten, dit tot vreugde van de Roemeentjes en veel gasten.
De door Dupke meegebrachte glowsticks verhoogden de sfeer ook nog.
Helaas werd er weinig tot niet gedanst door de meiden, niet omdat ze niet wilden, maar gewoonweg omdat ze geen tijd hadden.
Of ze lagen met een gast op kamer, of ze waren met een gast aan het wachten op een sleuteltje.

Het was inmiddels zo druk geworden in LR dat alle lockers waren vergeven en dus kwamen enkele potentiële gasten niet verder dan het toegangshek, waar hun te kennen werd gegeven dat ze evt konden wachten tot er een gast wegging.

In de wirwar van gasten en meiden was het lastig in te schatten welke meiden beschikbaar waren en welke meiden met hun gast aan het wachten waren op een sleutel.

Twee van mijn favo's waren helaas bezet, en dus belandde ik uiteindelijk bij een nieuwkomer, te weten Susanna.
(Over haar land van herkomst waren we het niet eens, maar laten we het naar op Bulgarije houden)

Gedurende de lange wachttijd hadden we tussendoor ruimschoots de tijd om naar de tent te verkassen, waar de jarigen een 3-tal taarten hadden klaargezet voor hun gasten.
Samen met Susanna deed ik me tegoed aan de taart, waarbij er enkele keren een kusje werd uitgewisseld.

Na enkele uren wachten kregen we dan eindelijk een kamer toegewezen, te weten de 11.
Helaas was de kamergang niet wat ik ervan had gehoopt. 
Normaal gesproken had ik de kamergang na een half uurtje beëindigd, maar omdat we zolang hadden gewacht, de pst uitstekend waren en ze wel goed kon masseren heb ik toch verlengd naar een uurtje.
Herhalingsgevaar is echter zeer klein.

Langzaam aan verlieten meer en meer gasten de club, en ook ik hield het omstreeks 3:30 uur voor gezien en zocht mijn hotelkamer op.
Terwijl ik me daar gereed maakte on te pitten bemerkte ik dat ik het sleutelbandje nog om had.
Snel gebeld naar de theke en aangegeven dat ik het bandje de volgende dag wel zou inleveren.


Zondag 26 januari, afterparty.

Na een uitstekende nachtrust ontwaakte ik om 11:15 uur in mijn tijdelijke nest.
Om 12:00 uur moest ik uitchecken, maar om 13:00 uur ging LR pas open.
Dus maar wat gegokt in de lobby van het ISA en wat gekletst met enkele Duitse gasten die wilden sporten in de sportarena.
Een van hen vroeg of ik ook ging sporten, wat ik bevestigde, maar dan wat verder in de straat.
Helaas (of maar goed) snapte deze sympathieke oosterbuur mijn opmerking niet.

Inmiddels had ik een berichtje gekregen van mijn Duitse trio-duo Nala en Sally dat ze ook aanwezig zouden zijn.
Alhoewel ik me realiseerde dat get een behoorlijke aanslag op mijn portomonee zou worden, keek ik er toch naar uit.

om klokslag 13:00 stond ik aan de receptie, waar Anna enigszins verwonderd keek dat ik nog een sleutel van de locker om mijn pols had.
Ik heb het haar uitgelegd, en vrijwel gelijktijdig niet arriveerde het trio-duo.

Na wat gegeten te hebben met deze meiden en nadat de meiden hun nicotine-shotje hadden gehad vertrokken we naar kamer 14, waar we pas 1,5 uur later van terugkeerden.

Door de dubbele aanslag op mijn zak was een langere recuperatieperiode vereist, maar gelukkig had ik aanspraak genoeg.

Helaas heb weinig tijd in het restaurant doorgebracht.
De frietjes en Curryworst waren nog wel te doen, maar het eten om 18:00 was niet weg te krijgen.
De kok moet tranen in zijn ogen hebben gehad als hij in de prullenbak keek.
Daarin lag wellicht meer voer dan in de voederbakken, want velen aten hun bordje niet leeg, maar kieperden het in de vuilnisbak.
Ook de clubleiding erkende dat het eten nou niet bepaald een succes was op zondag.

Voor de tweede kamersessie viel de keuze op Anca, waarmee ik kamer 21 bezocht.
Om wat variëteit in het kameren te brengen, besloten we om het bed te laten voor wat het was, en uitsluitend op de grote hoekbank te spelen.
Gelukkig kun je zo'n klein Roemeentje gemakkelijk in allerlei standjes manoeuvreren en dus ging het "sporten" wonderbaarlijk goed, met een succesvolle zaadlozing tot gevolg.

Na wat ouwehoeren met andere gasten en meiden was het onstreeks 22:00 tijd voor de laatste kamersessie van het weekend.

Ik had nog een nieuwe meid op het oog en uiteindelijk raakte ik met haar in gesprek.
De Roemeense Mandy bleek pas een week in het vak te zitten, maar toch durfde ik de gok wel aan.
Hoewel nog wat onervaren trakteerde ze me op een goede sessie, zeker voor herhaling vatbaar.

Omstreeks 23:30 heb ik uiteindelijk de deur achter me dichtgetrokken en ging op zoek naar mijn eigen bedje.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #252 Gepost op: 27 januari 2014, 17:05:20 »
na de winterstop(verplichte eindejarsfeesten,familiebezoeken en de filosofische bedenking dat een jaar zo vlug om gaat,)op naar LR waar het verjaardagsfeestje van Dupke en mij plaatsvond.

er is al heel wat geleuterd en geschreven over de verbouwingen,wel na de hartelijke verwelkoming van de theke eens op inspektie om tevens te ontbijten,nu de heuken is mooi,efficienter voor de koks ook,maar inderdaad piepklein.
de vroegere rookruimte blijft en zo een hele tijd zelfs in de drukke avond zo goed als leeg,terwijl de zetels in de eigenlijke living vol zitten.

een afgesproken kleine vergadering met manager Uwe,altijd hulpvaardig en vriendelijk,die kerel,ivm met gratis shows door de meiden zelf en hem nogmaals het probleem van het aantal kamers aangekaart,zou aan gewerkt worden,beloofde hij,nu het aanvang van de taarten enzo moet hij maar met Dupke bespreken,ik heb me vorgenomen eindelijk wat aan mijn lijn te doen(vroeger deed ik graag aan sport)want veel sex helpt niet,maar wil het ook niet zo bruin bakken om rood vlees te verbieden zoals sommige Belgische politici(de dag komt nog dat je met een siskaart moet winkelen)

Het pornozaaltje zag er wat flauw uit en ik liet le daar inwijden door de altijd geile Poolse PAULA optisch niet onmiddellijk mijn smaak,maar indeed wat een servicekanon,een uur naar lijn favoriete kamer 7 om de dag met twee FT te beginnen. moet bekennen dat nog nooit iemand uit Polska mij een mindere service gaf.

we waren om ongeveer 13h daar aangekomen en het was nog vrij kalm,zou later extreem veranderen,zag wat nieuwkomers en de getrouwen maar verschillenden waren niet meer te herkennen / Tania met een raar permanentkapsel en Delaria haar haar pikzwart.
ondertussen bleef een langbenige Karla mij achtervolgen,tot aan de tent toe waaar ik wat minuten slecht voetbal van Wolfsburg kon meepikken en alleen manen zitten,nu het restaurant verplaatst is.
bekenden druppelden binnen,en bij de meiden zag ik dat het ros vriendinnentje van Tania nerveus op onze Sigmund Freud zat te wachten nl BS,en dat Alexia onwennig en alleen duidelijk haar pannankoekvriend en sponsor miste.

ondertussen was mijn oog gevallen op twee meiden aan de bar die er weliswaar heel sletterig maar ook verleiderlijk uitzagen,ze bleken nichten maar leken wel zusters,teminste van gezicht,de ene met een zwart Dirupostrikje,dat was zowat het enige dat ze droeg had zulke joekels van borsten dat zelf die van Paula daar erwten tegen leken en naturel zak ik onmiddellijk en bleek ook later toen ik er mee speelde,ANITA of kon ook Alina geweest zijn,de andere die me beweerde gezondheidsinpectrice te zijn geweest is de veelgesproken ex GT,Karla nu Delia.
vele negatieve kritieken kreeg deze laatste,het nut van een forum,maar ik vond het een van de knapste die er rondliep,dus de Dekettest op de bank(pornozaal teverweg)tegen Uwe die lachend voorbijkwam,waar haal je toch zulke mooie meiden,hij,i m a lucky man. oke een trio met deze,de een zou slechte service geven,die DELIA dus,maar dan kan het alleeen maar meevallen,toch maar polsen,tz? voor de Pamela Andersonmet het strikje geen probleem,Delia zei echter;normaal houd ik dat voor mijn toekomstige man,ik : dan gaat het feestje niet door,zij,jamaar je ruikt lekker met jou wil ik dat wel veel doen,ik oké tijd voor een trio,nu waren ze heel bereidwillig maar voelde de commercie duidelijk,sprak een lijstje met slikken zoveel,anaal zoveel lesbische shows zoveel(wat is dat vandaag toch met doe lesbische shows?,de manger vroeg ook al om er eventueel in het openbaar daar voor onze verjaardag,nu ik prefereer dat ze met mij spelen)
nu de twee sloeries,lieten zich gewillig vingeren en ft in ontvangst nemen,etc,maar het zijn echte pro hoor.

de zaak begon nu echt tevol te lopen,mannen bleven maar binnenkomen in trossen.
had Editha al moeten teleurstellen,ze had gevraagd om half uutje te wachten,ze had een klant maar was dit vergeten en zag me naar de kamer trkken met de twee snollen,die niet geloofden dat Stromae een Belg is,juist dat lied,en me vroegen,omdat ik Belg ben,hun Tomorrowkaarten zou kunnen bezorgen.
nu bleek later Editha nog meer teleurgesteld te geraken toen ik haar weer vergat,nu dit was echt niet vrijwiillig,maar het werd zo hektisch en de wachttijden liepen uit tot twee uren.

Dupke en Boy waren bezig met de gekleurde armbandjes waar de meiden zo dol op zijn,een kinderhand is snel gevuld,ik vroeg aan Boy,die tenslotte zowat iedereen in LR al gehad heeft;wie is die blonde knappe,zag alleen haar rug nog,"maar die ken je toch,dat is Chantal"warempel ze draaide zich om herkende mij,schreeuwde mijn voornaam uit en plofde op mijn schoot met;dit is telang geleden.
op het moment dat we in een innige situatie elkaar omhelzden CHANTAL en ik,kwam SUNNY binnen en sprong ook op mij met happy birthday,die was het niet vergeten,zoals eerder Maria,het ook niet was.
nu werd het moeilijk,ik zat tussen twee favo's van mij waar het altijd uitstekend met klikte nl Sunny en Chantal en die bekeken elkaar,nu ik weet wel dat vrouwen jaloers zijn,niet alleen dvps hoor,maar als blikken konden doden,,,
sommige mannen geraken hiervoor opgewonden maar ik voelde me ongemakkelijk hierbij.

voor een keer niet erg om te wachten op de kamer,dan kon ik nadenken wie en beslissen,het was bovendien tijd voor taart in de tent en bravo LR ze hadden voor lekkere taarten bezorgd.
kort speech van Foots,die samen met sexmachine voor een verasssing hadden gezorgd,bedankt mooi geste,dat geschenkje.
dan toch maar een bescheiden stukje geproefd(mijn lijn)met Sunny op mijn schoot,Boy zat daar met ook een knappe meid,Suzanne,die beweerde Indisch te zijn,maar indien zij dat is ben ik Napoleon,ik noemde een aantal steden en streken en ze hoorde het in Keulen donderen,ze leek me eerder Bulgaars,waarom liegen meiden toch altijd.
bon ik wilde geen van mijn beiden favos teleurstellen en besloot maar voor een trio opnieuw te gaan en dit uitgebreid omdat we eindelijk een kamer vonden.

alles erop en eraan,trots dat er nog een FT uitkwam ook op mijn leeftijd,maar wel leeg en op de bank wat bijkomen en small-talk met anderen.

en er bleven maar trosjes mannen binnenkomen,Sunny liet eeen klant aan de toog wachten om bij mij aan de zetel te zitten,genant vond ik het wel,maar zij stak een sigaret op en die klant zal wel geen roker geweest zijn.

zag ook Dupke eens wachten met een meid bij zich en klaagde ook dat hij al twee uur op een kamer aanhet wachten was,beetje gekeuveld met Chantal die vertelde me dat ze gisteren vijf uur met een klant op de kamer zat,nu begrijp ik dat Sunny ook gisteren meer dan twee uur op een kamer aan het wachten was,een SM klant vertelde ze mij,een die haar voor een half uur 100euro gaf op voorwaarde dat zij hem met een door hem meegebracht zweepje sloeg.
bon Dupke liet ik maar naar de kamer gaan,hij was al zolang aan het wachten,en we zouden dan wel onmiddellijk na zijn sessie naar huis gaan,want het was inmiddels wel laat geworden en bezokers werden geweigerd en de laatsten moesten hun spullen in een plastieke zak steken,alle lockers vol.

geen straf om op Dupke te wachten in het gezelschap van de voor mij altijd lieve Sunny,afscheid van haar genomen met een innige tz voor het omkleden in de lockers en voldaan naar hus te gaan om de volgende dag mijn geliefde votbalclub verdiend te zien winnen

slot : een voorlopige oplossing is het spreiden,overdag is het in LR zeer rustig en kalm,maasnachts als bij de dames veel toppers komen;extreem naar de andere zijde. LR is eigenlijk een nachtclub,maar toch,
och er is al genoeg over geleuterd .
 
Note Mechelen : een beetje rommel van een ander forum verwijderd.
« Laatst bewerkt op: 27 januari 2014, 22:58:16 door mechelen »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
lr gaat op de schop
« Reactie #253 Gepost op: 28 januari 2014, 17:52:50 »
Ik ben hier ook nog wat schuldig, namelijk mijn liefde verklaren voor LR, ik kan niet anders dan na zaterdag.
Eerst nog wat beslommeringen wegwerken, maar mijn rec komt eraan, dat ben ik wel verplicht tegenover LR en RB.


Maar alvast:
Wat een party, wat een club en wat een geile stoten.

Diegene die mij komt vertellen dat LR op zaterdag flauw is, die mag van mijn part 1500 km rijden of TREINEN (met een E), beter dan afgelopen zaterdag vind ik nooit. Nooit.
Alles was aanwezig, wel zes blonde stoten waar ik U tegen zeg, wel 6 zwartharige stoten waar ik ook U tegen zeg, en mij krijgen ze na 2 minuten niet klaar  ;D
Ik kon het makkelijk op 25 stoten waaruit ik met de ogen dicht kon kiezen...
En verder nog een allegaartje van "vanalles en nog wat", het was weer schitterend en spetterend.


Ik zou NU tekenen moest ons RB-feestje van 31 mei een even groot succes worden als de verjaardagsparty van dupke en 't ketje.



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Re: lr gaat op de schop
« Reactie #254 Gepost op: 29 januari 2014, 01:12:31 »
Zeg nooit nooit SM, maar zeldzaam goed was het absoluut zeker.
Je recensie aankondiging staat wel een beetje op de verkeerde plek.
Ik kijk wel of ik deze kan verplaatsen.


Groet, Foots  O0


Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.