Auteur Topic: WAARSCHUWING: Afkraakbericht Haus 27 Maja (BUL) Kamer 08. Abzockprofi !  (gelezen 6090 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Ben net thuis van een bezoek aan Villa Vertigo (bericht volgt) met daarna nog een afzakkertje naar de Vulkan.
Zoals bekend heb ik daar meestal bijzonder goede ervaringen.
Zo ook vandaag, en eerder van de week ook. (bericht volgt)
Maar.... vandaag heb ik daar ook m’n slechtste paysex- ervaring ooit meegemaakt: Een Wijze Grijze sexapproval™: 0,0/10

Naam : Maja
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
Leeftijd : 25??
Haarkleur/-lengte : Blond, in een lange staart samengeknoopt
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 52 Kg, maat 34, cup B? (want ze deed haar BH niet uit)
Service: PZC
Voordelen:
Nadelen: Constant gezeur, non performance, Abzockprofi
Tijdsduur : 15 min.
Prijs : EUR 20,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 0,0/10

Ik had al naar volle tevredenheid een geweldige Vulkaansessie achter de rug en wilde eigenlijk naar huis gaan. Ik liep door Haus 25 via de begane grond door het gedeelte waar in het midden van de gang de zuilen staan. Bij kamer 8 stond Maja en hield me tegen.
“Und Schatzi, hast du Lust?”.
„Altijd, maar ik heb al een uitstekende sessie achter de rug en wil er eigenlijk voor vandaag een eind aan breien.”
“Schatzi, komm bei mir, nur Blasen, ohne Kondom. 20 Euro”

Tsja en voor die stuntprijs viel ik dus. Enige tijd geleden had ik voor dat geld op de Vulkaan al eens een FT-ervaring gehad. Ik had nu echter beter moeten weten.

Ik waste me uiteraard aan de wastafel en mocht op het bed plaatsnemen. Maja kleedde zich totaal niet uit en begon al meteen te mauwen dat ik niet helemaal geschoren was. Dat vond ze maar niks. Turken, en Balkanezen hadden hun zaakje altijd geschoren en dat was veel hygiënischer.
“Meid, ik heb vandaag 6 keer gedoucht, want ik kom uit een club en, zoals je zag, heb ik me bovendien net gewassen. Ik kan ook meteen weer gaan hoor, je geeft me m’n geld terug en even goede vrienden”. Maja begon dus toch maar te pijpen, maar hield na 1 minuut steeds op en begon dan weer te klagen: “Je ruikt niet fris”

Dat herhaalde zich nog enkele keren met steeds weer discussies. Nou daar werd Wijze Stijve ook niet echt vrolijk van en hij kroop in z’n schulp. Ik werd kwaad. Ik brak de wanvertoning af en zei er meteen bij dat ik het er niet bij zou laten. Uit haar reactie zag ik dat ze dacht dat ik blufte. Nou mooi niet, juffrouw.
Ik kleedde me aan en, terwijl ik m’n schoenen nog niet aanhad, opende ze de deur alweer om een volgende klant te strikken. Dus toen flipte ik uit en ik schreeuwde of ze nu toch *%$@ GVD de deur tenminste dicht kon houden, totdat ik helemaal aangekleed was. Ik gebruikte de woorden Betrügerin en Abzocke op een geluidsniveau zodat de hele gang het moest kunnen horen. Nou die deur ging dus inderdaad snel weer dicht en ze verontschuldigde zich warempel (voor het te vroeg openen van de deur, niet voor de wanvertoning).

Ik maakte mijn belofte waar en ging naar de receptie van Haus 25 en deed mijn beklag. Aan de rollende ogen van de Puffmutter, bleek dat ik niet de eerste was met klachten over deze griet. Ze riep er een van de securityboys bij en die piepte er een tweede securityguard bij op. Ik herhaalde m’n verhaal en beiden beaamden: Maja schon wieder”. Gezamenlijk gingen we ernaar toe en Maja mocht haar verhaal doen. Ze zei dat ik onhygiënisch was en stonk. De twee securityboys geloofden mij echter en zeiden tegen Maja dat het alweer de zoveelste klacht over haar was en dat ze (weer) een boete diende te betalen. Mijn geld kreeg ik niet terug, want ik was per slot van rekening wel 20 minuten op de kamer geweest.

De Duitsers hebben voor zo iemand een mooi woord Abzockprofi.
Overduidelijk dat dit geen incident was. Dan zou ik er ook niet de energie in steken om er een uitvoerig bericht over te schrijven.

Nu vind ik het echter mijn plicht om jullie op de hoogte te brengen van deze TMM. (Te Mijden Meid)
Deze keer heeft Wijze Grijze dus ook eens een miskleun te pakken gehad. Deze zeperd van het jaar krijgt een Wijze Grijze sexapproval™: 0,0/10
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2014, 17:46:42 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WAARSCHUWING: Afkraakbericht Haus 27 Maja (BUL) Kamer 08. Abzockprofi !
« Reactie #1 Gepost op: 10 augustus 2014, 11:42:54 »
huis nr is 27 WG ik pas het zelf wel even aan welke zeep heb je gebruik in villa vertigo  :cheer: bedank voor je waarschuwing en ook op de vulkaan tref je soms een rotte appel en die kunnen ook stinken  :showtits

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
WAARSCHUWING: Afkraakbericht Haus 25 Maja (BUL) Kamer 08. Abzockprofi !
« Reactie #2 Gepost op: 10 augustus 2014, 14:02:31 »
Ja....voor 20 euro (twintig)...ik dacht dat ik eerst niet goed gelezen had en heb het enkele uren laten nog eens gelezen.
Ik ga er niet veel over schrijven maar heb er wel mijn bedenkingen bij.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WAARSCHUWING: Afkraakbericht Haus 25 Maja (BUL) Kamer 08. Abzockprofi !
« Reactie #3 Gepost op: 10 augustus 2014, 14:24:17 »
Ja....voor 20 euro (twintig)...ik dacht dat ik eerst niet goed gelezen had en heb het enkele uren laten nog eens gelezen.
Ik ga er niet veel over schrijven maar heb er wel mijn bedenkingen bij.


bedenkingen kan je ook in de alin clubs hebben in duitseland simpel weg het wordt je dewoon aangeboden op de vulkaanstrasse in de getto huizen maar zeer zeker niet alle damens ik laat ze staan voor 20 ze hebben niet de looks waar ik op val

Wijze grijze

  • Gast
WAARSCHUWING: Afkraakbericht Haus 25 Maja (BUL) Kamer 08. Abzockprofi !
« Reactie #4 Gepost op: 10 augustus 2014, 16:28:41 »
huis nr is 27 WG ik pas het zelf wel even aan

Wat een gemier en gemuggenzift maar weer. Er is maar één ingang naar dit pand vanuit de Vulkanstrasse en die bevindt zich op nummer 25.
Daarom schreef ik er extra voor de analfabeten en speciaal voor de dyslectici onder ons bij:
Ik liep door Haus 25 via de begane grond door het gedeelte waar in het midden van de gang de zuilen staan.
Zelfs een blinde vindt met deze aanwijzing de weg.

En nu snel alle knoppen indrukken.... ::)!

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WAARSCHUWING: Afkraakbericht Haus 25 Maja (BUL) Kamer 08. Abzockprofi !
« Reactie #5 Gepost op: 10 augustus 2014, 16:37:23 »
Ik heb alvast de "mongoolknop" ingedrukt  ;D :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WAARSCHUWING: Afkraakbericht Haus 25 Maja (BUL) Kamer 08. Abzockprofi !
« Reactie #6 Gepost op: 10 augustus 2014, 16:59:23 »
huis nr is 27 WG ik pas het zelf wel even aan

Wat een gemier en gemuggenzift maar weer. Er is maar één ingang naar dit pand vanuit de Vulkanstrasse en die bevindt zich op nummer 25.
Daarom schreef ik er extra voor de analfabeten en speciaal voor de dyslectici onder ons bij:
Ik liep door Haus 25 via de begane grond door het gedeelte waar in het midden van de gang de zuilen staan.
Zelfs een blinde vindt met deze aanwijzing de weg.

En nu snel alle knoppen indrukken.... ::)!

nee mieren neuken er zijn 2 ingangen voor dat je de klap deur doorga voor van huis 25 zit er rechts een deur en dat is huis 27 huis 27 loop door na huis 50 aan de charlottenstrasse het is hier geen ijsberenforum jou beschrijving met huis nr gaat dan niet meer over de juiste dvp we hebben hier platen grondjes van de loophuizen bewust geplaats voor rakker zoals jij dan kunnen ze ook nog is kijken welke kamer en huis deze dvp zich bevind .
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2014, 17:20:23 door mechelen »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WAARSCHUWING: Afkraakbericht Haus 27 Maja (BUL) Kamer 08. Abzockprofi !
« Reactie #7 Gepost op: 10 augustus 2014, 17:40:35 »
we praaten over de begaande grond sexmashinne
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2014, 17:56:49 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WAARSCHUWING: Afkraakbericht Haus 27 Maja (BUL) Kamer 08. Abzockprofi !
« Reactie #8 Gepost op: 31 augustus 2014, 17:48:51 »
adres aangepast gisteren het foots nog even de situatie laten zien  :17: dame is overigens niet meer  ;D

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WAARSCHUWING: Afkraakbericht Haus 27 Maja (BUL) Kamer 08. Abzockprofi !
« Reactie #9 Gepost op: 31 augustus 2014, 18:00:31 »
dame is overigens niet meer  ;D

Oei. God hebbe haar ziel. :lol_hitting:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WAARSCHUWING: Afkraakbericht Haus 27 Maja (BUL) Kamer 08. Abzockprofi !
« Reactie #10 Gepost op: 31 augustus 2014, 18:02:40 »
dame is overigens niet meer  ;D

Oei. God hebbe haar ziel. :lol_hitting:

AMEN  :laughingchick