Auteur Topic: Vulkanhaus 17 -19 Sabrina  (gelezen 2565 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanhaus 17 -19 Sabrina
« Gepost op: 30 juli 2011, 00:34:25 »
Plaats van tewekstelling: Vulkanhaus 17 - 19 kamer 307 op het derde verdiep
Naam: Sabrina
Nationaliteit: Roemeens
Leeftijd: 23
Haarkleur: Zwart
Kleur ogen: Zwart
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: C - cup, echt
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend aan de deur, ronduit slecht op de kamer
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alleen doggy
Shift: Nachtshift
Kosten: 30 euro voor 10 minuten

Vannacht heb ik de zwartharige Sabrina bezocht in Vulkanhaus 17 - 19. Het is niet echt een babe, meer een girl - next - door type maar goed als je niks anders doet dan wandelen houd je van afwisseling. Dus ik wou deze dame wel van een scharniersmering voorzien. Dus ik ging een praatje met haar maken aan de deur. Deze dame was de vriendelijkheid zelve. Zo erg zelfs dat in mijn kop de prostitutie - alarmbel al afging. Na wat gepraat en gefriemel aan de deur was het tijd om binnen te gaan. Toch wimpelde ik haar af en zei dat ik nog wat verder ging kijken. Dit deed ik om te zien hoe ze zou reageren als ik een kwartier later weer langs haar ging passeren.

Bij mijn volgende passage was ze weer de vriendelijkheid zelve. Ik waagde het er dus op. Wat volgde was het slechtste dat ik in 2 jaar wandelen ooit heb gekregen. Ik overhandigde de 30 euro en dit kuikentje veranderde in een kip met scherpe poten en een dikke snavel... Getrouwde heren weten wel waar ik het over heb.

Goed, ik trok mijn kleren uit en deed een wasje. Zij vond dat blijkbaar allemaal niet nodig. Heel koel zei ze dat ik op bed mocht gaan liggen. Hier wist ik al dat het naar de kloten was... Kleine Roberto was nog uiterst klein en werd al direct gemuilkorfd. Ze begon er wat aan te zuigen en vooral ongeïnteresseerd aan te trekken.  Vakkundig bleef deze snol uit het bereik van mijn grijpgrage handen. Toen ik er toch in slaagde mijn linkerhand op haar borst te zetten werd deze eraf gehaald. Kleine Roberto stond nog altijd maar halfrecht maar zij vond het wel tijd om te neuken want de klok tikte verder.

Ik wou op missionaris op haar komen. Dat was dan toch wel buiten haar gerekend. Alleen doggy was mogelijk. Ik zeg "Das ist Ausgezeichnet meine Fraulein, dann muss ich deine Kopf nicht anschouwen". Patat, een heel tube glijgel eraan. Dus neuken zonder gevoel, hand ertussen en na 2 minuten moest ik bijbetalen. Ik ben van bed gesprongen en heb me heel heel traag terug aangekleed. Een wasje achteraf deed ze niet. Ze liep recht naar de deur en zette die al open. Niet met Roberto, dus ik rolde in alle rust nog een sigaret op bed.

Zelden zal je mij iets slecht over een dame weten schreven maar dit leek nergens naar. Ze had nog het lef te vragen of ik volgende week terugkwam.

Maar goed, niks gebeurd. Als je er niet tegen kan zo nu en dan eens goed genept te worden dan heb je in het betaalde circuit niks te zoeken.

Het slechtste wat ik ooit heb mogen meemaken.
« Laatst bewerkt op: 30 juli 2011, 00:53:42 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Vulkanhaus 17 -19 Sabrina
« Reactie #1 Gepost op: 30 juli 2011, 00:43:44 »
 ;D ;D ;D
"Das ist ausgezeignet meine Fraulein, dann muss ich deine Kopf nicht anschouwen".
;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Vulkanhaus 17 -19 Sabrina
« Reactie #2 Gepost op: 30 juli 2011, 00:51:04 »
Dat noemen we dan een Turbot(r)ut.....zulke hadden we ook veel in Deventer de laatste 2 jaar.....maar daar betaalde je dan €50 voor 7 minuten. Mooi dat de panden waar ze zaten gesloten zijn,,,wat dat betreft dan. ;)

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.