Auteur Topic: Erospark 26, ELISABETH (Hongaars/Oostenrijks)  (gelezen 1479 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest696

  • Gast
Erospark 26, ELISABETH (Hongaars/Oostenrijks)
« Gepost op: 3 augustus 2011, 21:44:37 »
Elisabeth : Hongaars
Leeftijd : rond de 20
Lengte : 165 cm
Borsten: Cup B
Haren: Kort zwart
Taal : Duits

Service : zeer goed voor weinig geld.

Ik had al een wandeling gemaakt in de andre trappenhuizen en ook in dit gebouw tot ik gebeld wordt met een Nummer uit Belgie ?
Er komt net een vrachtauto voorbij dus ik versta de man niet die me beld.
Na gevraagd te hebben nogmaals zijn naam te noemen blijkt het Sexmachine te zijn die mij betrapt in de Vulkanstrasse haha.
Helaas moet ik het gesprek afsluiten omdat de ontvangst zeer matig is dus we bellen wel weer maar dan over een week omdat ik effe weg ben naar het zonnige zuiden vanaf donderdag.
Sexmachiene  kan ook een I.M. sturen die ik wel lees en beantwoord van mijn vakantie adres.( waar ik ook veel ga neuken )
Maar ik kom hier om te neuken dus ik de weg overgestoken en naar Elisabeth gegaan.

 Ze vertelde dat ze voor E.20,- extra ook een PZC en sprietsen in de mond zou doen,dus daar had ik wel oren naar.
Het is een heel mooi meisje met dons haartjes op haar lichaam en mooi geschoren poes.
Na een PZC en een Doggy natuurlijk voor de spiegel haar zonder condoom weer leten pijpen en haar mondje volgespoten zodat haar wangen bol stonden haha.

Herhaling : zeer zeker het was echt een koopje in deze Outlet !!haha.