Auteur Topic: Charlottenstrasse 33, K 22, JENNIFER  (gelezen 3875 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Charlottenstrasse 33, K 22, JENNIFER
« Gepost op: 15 februari 2012, 12:46:13 »
Jennifer is een van de knapste vrouwen die ik ooit ontmoet heb in de p6...period !
Er zitten veel mooie vrouwen op de Vulkaan maar heel erg weinig uit de kategorie ..supermodel..deze Jennifer is oogverblindend knap.

Een ghanese, 23 jaar, 32er lichaam, gave huid, een europees gezicht (mulattin), pefekte a/bcups, dit meisje heeft een droom lichaam. Veruit de knapste van de Vulkaan gisteren samen met Alissia uit huis 48.(die met die pitbull op de kamer) Als ik een modellenbureau had wist ik het wel..dit is de nieuwe Naomie Campbell.

Gekombineerd met een zeer natuurlijke houding en lach, klasse, onverbruikt, jong ,fris, intelligent, communicatief, voor mij het mooiste meisje van de vulkaan. Ze stond daar in haar sexy bikini met super mini rokje, te flirten met dat supermodel uiterlijk.

Ik boek op klik maar deze deed me iets en ik wist het meteen..ik liep naar haar toe en geheel afwijkend van mijn normale patroon vroeg ik of ik naar binnen mocht, yes lachte ze charmant.

Op bed eerst beetje gepraat en haar mooie lichaam verkend. Daarna deed ze haar kleertjes uit en er
volgde een goede sessie. Geen gfs, maar wel zeer naturelle sex zonder veel passie en emotie van haar kant, maar wat een strak lichaam en kutje niet normaal. Na een te korte inspiratieloze blowjob- maar daar geef ik niks om -was het tijd voor het echte werk. Dat was een feest, strak, naturel en hard kreunend, 3 standjes afgewerkt, dat zijn de steekwoorden..Het was een sympathieke optick fuck, maar wat voor een.

Tijdsdruk was er niet, na afloop even op bed blijven liggen en met haar gepraat, ze doet dit werk pas,is heel communicatief en sympathiek, dat zij geen model is, snap ik echt niet. Deze week nog maar eens van haar gaan genieten en kijken of er iets meer mogelijk is. Bij deze zeer sexy en knappe dame....


Note Mod: adres aangepast voor alfabetische volgorde
« Laatst bewerkt op: 15 februari 2012, 17:16:44 door Rolly »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Charlottenstrasse 33, kamer 22, Jennifer
« Reactie #1 Gepost op: 16 februari 2012, 15:07:33 »
Ik schrijf dit exclusief voor Relaxxxboard..omdat het eigenlijk geen forumwaardige info is, niet om op te scheppen maar leerzaam. Je hoeft niet iets te evenaren, ervaringen zijn uniek en het si geen wedstrijd, maar ook in de laufhaus p6 is je eigen opstelling wel belangrijk voor de kwaliteit van de date en er kan meer dan emotieloos ficken en wegwezen. Maar dat begint altijd bij jou, de wandelaar.

Ik ben hier vorige week weer beland.
Gedurende de dag waarin ik een vriend de Vulkaan liet zien en daarna met 2 andere nederlandse duisburg gangers de vulkaan doorkruiste, had ik Jennifer al een keer of 3 in mijn armen gehad en ik wist zeker er groeide wat. De koelheid die er de eerste date wel een beetje was was weg.

Uiteindelijk rond 23 uur ben ik bij haar binnengeweest en het was allesbehalve een standaard bezoek.
Eerst een hele lange tijd op bed gelegen met haar gepraat en wat opwarm werkzaamheden verricht.
Net als veel afrikaanse vrouwen is ze best wel preuts.
Maar zelfs een amateur krijgt een  vrouw wel op temperatuur na een lange opwarmperiode.
Sex was buiten alle charts, niet omdat het technisch zo hoogstaand was maar door de intimiteit.
Voorzichtige kussen komplementeerden het geheel. Zeer pure een beetje breekbare gfs, waarin zij uiteindelijk zwaar aan het genieten was en ik dus ook.

Na de bedsport trokken we een deken over elkaar heen, ging de tv uit en na wat gegrap, viel ik tegen haar aan in slaap in lepeltje lepleje..romantisch he.. ;D
Na een uurtje werd ik wakker en aten we iets van de imbiss aan de overkant, daarna klopte het op de deur, ze wilde niet open doen, maar ik ging even kijken....een klant..voor mij een mooi excuus om me uit de voeten te maken..want ik had nog andere plannen. ;)

Ik ben benieuwd hoe mijn volgende date met haar zal zijn ?
Garanties uit het verleden zijn er niet, er is een tijd en plaats voor alles.

geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Charlottenstrasse 33, kamer 22, Jennifer
« Reactie #2 Gepost op: 17 februari 2012, 00:56:19 »



Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Charlottenstrasse 33, kamer 22, Jennifer
« Reactie #3 Gepost op: 17 februari 2012, 01:05:22 »
Ik val nooit in het slaap na het klaarkomen. (voor alle duidelijkheid: mijn klaarkomen! ) ;D

Sterker nog eens ik klaar ben, kan ik niet snel genoeg ontsnappen. De belangstelling voor een dame vermindert bij mij dan enorm, in 90 % van de gevallen dan.

Bij Maria, Ambra, Loredana,... wil ik wel een sigaretje roken.

Leuk te zien dat er zoveel diversiteit is onder de rakkers!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Charlottenstrasse 33, kamer 22, Jennifer
« Reactie #4 Gepost op: 17 februari 2012, 01:14:32 »
Leuk te zien dat er zoveel diversiteit is onder de rakkers!



Ook voor jou een leuk plaatje Roberto.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.