Auteur Topic: Haus 13. Alexa Thai  (gelezen 1667 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Haus 13. Alexa Thai
« Gepost op: 1 maart 2012, 18:51:47 »
Ik heb na lange tijd om haar heen draaien en korte gesprekken, kennis gemaakt met thaise Alexa. Ze is uit de kategorie , dat had ik veel eerder moeten doen.

Wat me eerder tegenhield was haar natuurlijkheid, ze dringt zich niet op, ze is heel naturel en ontspannen, ik verwarde dat met mogelijk een ongeintresseerde dvp een afwerkster, maar ..ik had het helemaal fout.

Als je binnen bent gaat ze volledig op je in, de sfeer was meteen heel goed, weer zo een vrouw die je niet het idee geeft een vast programma af te werken. Ik voelde me na een paar minuten helemaal thuis, alsof ik haar langer ken..dat is bij mij altijd een goed teken dan ligt de dame me erg goed.

Haar karakter is erg leuk..ze is heel westers als je haar vergelijkt met die andere thias uit Duisburg, die af en toe dat onderdanig dienstbare hebben..waar ik niet van houd eigenlijk..Alexa presenteert zich zoals ze is..heel naturel..open..vrolijk..ontspannen.

Eerst een tijd met haar gesproken, wassen, allemaal heel ontspannen en leuke frisse konvesatie, ondertussen veel lichaamskontakt. Wat kan ik ervan zeggen..Alexa is een krols katje, hoe meer je haar aanhaalt hoe meer ze teruggeeft en komt voor meer.

Ik was heel snel fan geworden van haar schitterende lolita lichaam, echt heel mooi strak alles en heel goed gemaakte prachtige sillis, precies goed. 45 kg ofzo is ze...bij 155 cm schat ik, Ze heeft hele sexy borsten met dikke mooie tepels die snel hard worden, haar leeftijd, ik denk dat ze eerlijk was tegen mij, ik zal het niet op dit forum zetten. Kijk maar in haar ogen dan zie je de levenservaring en de leeftijd wel terug.

Ik denk dat ze wel doorhad dat ik een beetje onderste boven was van haar, want op bed begon eerst een gevoelige langdurige vrijpartij, kussen, pussysliding zei bovenop, een lange russische einlage ( tussen haar borsten), waar ze erg van houdt is als je haar borsten wat aandacht geeft. Alexa is echt een geil ding ze speelt de hele tijd met zichzelf en stimuleert haar clit.

Toen begon ze me te pijpen, eerst met haar kontje naast me, heel erg goed, met veel lippendruk, veel variatie, ze deed het met condoom maar het was alsof het zonder was. Dat duurde ook weer lang. Ik trok haar in 69 en begon haar ook te verwennen.
Ze wreef haar bekken over mijn mond en tong. Ze pijpte me zo stevig dat ik haar moest vragen om het even te laten, ik ging door met haar likken en ik merkte dat ze erg geil begon te worden, met wat korte samentrekkingen en een klein kreuntje kwam ze klaar. Ze schijnt ook te kunnen squirten die fontein kreeg ik niet op gang, dat probeer ik de volgende keer..

Ze bedankte me heel lief met een paar kussen en nam boven me plaats en schoof heel voorzichtig bovenop, ik voelde alleen het topje naar binnen gaan na 10 sekonden drukken en daarna schoof ik heel langzaam naar binnen, my god wat is ze strak.
Daarna volgde een wilde lange rit, flink doorstoten van onderen, ze wreef haar bekken weer hard over mijn schaambeen.

Missio was ook heerlijk, ik was erg wild van haar geworden, in een afwisselend tempo, hard en diep en rustig en soepel, ze wide het af en toe hard hebben.
Weer veel lichaamskontakt.

Dogie..duurde bizar lang en was super..ik had moeite om klaar te komen en het ging maar door.maar ze vond alles best. Gaf mij erg overtugend de indruk dat ze er zelf van genoot.

Op een gegeven moment wilden mijn benen niet meer mee doen..ik heb denk ik een griepje..ik stopte en ze begon meteen met haar hand het af te maken. Na een tijdje ging ik liggen zei boven op..trekken ..pussysliding..ze wreef haar bekken als een gek heen en weer..ik voelde het knarsen als ik haar heupen vasthield,.. uiteindelijk kwam de verlossing.

Daarna bleven we liggen en ging het softcore verder..praten, strelen..ze kwam bovenop me liggen..ik kon niet van dat mooie lichaam afblijven.

Cigaret gerookt, nog een tijd gesproken, en tijd om afscheid te nemen.

Onder de streep..ik zet haar wel in het rijtje Vicky en Stella..als ze tijd voor je vrijmaakt is ze geweldig...technisch erg goed..heel veel inzet..heerlijk lichaam..hele leuke vrouw..als er chemie is laat ze veel maskers vallen..in ieder geval gisteren wel.

Prijs voor dit alles..onderhandel zelf maar met haar...ze is elke cent waard.
Een van mijn beste ervaringen in Duisburg...in een grote saunaklub zou dit ook de top zijn..dan is ze altijd geboekt.

Ze heeft net als Vicky..dat natuurgeile of kan het heel goed spelen..dat is de grote vraag ..die mij persoonlijk niet boeit..mijn illusie en daarmee mijn bezoek aan haar was zeer goed.
« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2012, 19:44:19 door Rolly »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Alexa Thai haus 13
« Reactie #1 Gepost op: 1 maart 2012, 18:58:10 »
Na lange tijd weer eens bij Alexa geweest.
My bad wat is dit toch een opwindende vrouw, het is allemaal wat minder dan vorig jaar, ze heeft wat meer problemen mentaal met het werk, de jaren tellen denk ik.

Maar bij haar is het de kombinatie, ik mag haar gewoon heel erg graag en we kunen goed praten, er is net als bij linda spiritueel kontakt.

Ze levert een topservice: zeer geil voorspel, zeer goed en heel stevig pzc, en super neuken in alle stellingen met dit poppetje dat zo strak is als een ongedotterde slagader. Doggie is geweldig bij haar ze buigt haar rug omgekeerd, kontje omhoog, begraaft die lange siam katte nageltjes in het laken en kreunt heel naturel. Gewoon klaarkom garantie bij haar al denk je dat niks meer lukt.

Ik was heel lang bij haar voor 50 euro, veel gepraat, zeer lekkere sex met haar gehad en weer lang gepraat.
Afronden was zoals Tommetje het graag heeft,op bed tegen elkaar aan liggen en praten en een beetje softcore strelen.

Ik kan aan voorgaande recensies niks toevoegen.
Alexa krijgt van mij voor deze sessie een 9.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit