Auteur Topic: Haus 48, 4e et. Emma, een dwerg die bergen verzet.  (gelezen 2096 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Haus 48, 4e et. Emma, een dwerg die bergen verzet.
« Gepost op: 15 maart 2012, 21:06:00 »
Emma is de kleinste meid aan de vulkaan, 145cm denk ik,als je niet naar de grond kijkt loop je er zelfs met mijn 172 cm langs zonder dat je haar mischien ziet.

Ze zat eerst in huis 11b en nu in huis 48 helemaal bovenin op de 4de etage.

Het is wel een schattig meisje, hongaarse, warm, heel communicatief, en die ogen heel groot en ze beloven zoveel, onschuldig maar ook dat ze je wat wil geven. Haar lekker strakke lolita lichaam seals the deal.

Omdat dwergwerpen verboden is in Duitsland en ik verder ook niet wist wat ik dan met Emma moest doen ben ik maar naar binnen gegaan.

Daar zat een man op de gesloten wc pot, we begroeten elkaar.
Ik keek naar Emma, is dat een klant ?, nee is geen klant zei ze, ik vroeg blijft die hier, ja is geen probleem zei ze, nee zei de man je kunt gewoon met haar neuken, ik trek de deur wel dicht.

Ik zei nee geen denken aan daar heb ik geen zin in.
Oke dan ga ik wel zei de dikke 100plus kg duitser.

Ik zei Emma die kerel is gek, ja weet ik zei ze, balle balle, maar hij wil me altijd direkt likken nadat ik met een klant was die me geneukt heeft.
Mij werd weer duidelijk met welke idioten die meiden geld verdienen, mezelf incluis.

We waren de man snel vergeten, Emma trok me snel hard en begon me direkt zonder te pijpen, dat deed ze erg lekker. ik spreek nooit iets af over de service vanwege de spontaniteit van de date dus het pzc was een leuke verassing, maar al snel wilde ik haar lekkere lichaam kneden en voelen, dus ik liet haar me weer aftrekken terwijl ze naast me lag. Onze monden kwamen dicht bij elkaar en we kusten, een beetje voorzichtigjes maar wel lekker.
Ze moest lachen dan is ze onweerstaanbaar.
Het neuken was heel wild, ze begon in cowgirl en drukte het bed in staccato trommelritme door de muur, ik hielp haar mee van onderen, keihard zo hard mogelijk, het duurde niet lang of we waren bezweet.
Ze maakte het raam open en we gingen kussend in missio verder, Ik  werd best wild van haar, ze heeft iets heel geils over zich.
In doggie nam ze daarna de perfekte houding aan, schouders en kontje omhoog en met een U rug. Ik mocht nu ook hard toeslaan en dat liet ik me geen 2 maal te kennen geven.
Ondertussen had iemand al 3 of 4 maal op de deur geklopt, dat was mega irritant. Maar niks kon me afleiden ik was al te ver heen met deze lekkere Emma.

Na afloop weer kloppen, ik kleede me aan en ze vroeg of de deur open kon ,natuurlijk.Daar stormende de dikke duitser en zijn maat naar binnen, zonder fatsoen en mij geen kans gevend eerst naar buiten te gaan.
Open inrichtingswerk zo keken ze uit hun ogen, 2 mannen met een missie..
Ik zei voor de grap ik blijf ook, ja is goed zei de duitser, ik dacht het niet vriend zei ik, viel spass, ik gaf Emma 3 kusjes en trok de deur achter me dicht.

Konklusie:
Emma is een leuke hongaarse mini vrouw, erg sexy, erg pittig, heel lief, heel energiek , doet alles goed en boven gemiddeld aan de vulkaan. Als ik er vaker kom is het een clubservice en een gfe, nu een goede afwerkservice met kussen en pzc, een goede eerste sessie, die smaakt naar meer, voor standaard 30 euro tarief.



« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2012, 19:37:15 door Rolly »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Emma, een dwerg die bergen verzet.
« Reactie #1 Gepost op: 15 maart 2012, 21:24:28 »
Deze hete donder heeft in 2008 in PHG gewerkt...

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal