Auteur Topic: Haus 13/15 kamer 009, Dani: 18 jarig bulgaars snoepje met roemeense verpakking  (gelezen 30233 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Dani is een 18 jarig skinny bulgaartje dat zegt roemeens te zijn of omgekeerd kan het niet volgen in ieder geval, wat maakt het uit ?...zoals een dame ooit tegen me zei you fuck the country or you want to fuck me..
Dani werkte eerst in eros 26. Maar na een blinde darm operatie in haar thuisland was er geen plek meer voor haar daar.
Het verse littekentje was het enige ontsierende op dit schitterend blanke ranke lijfje, ze heeft dat adelijke met van die dunne blanke huid waar de blauwe adertje doorkomen, mega sexy vind ik haar..

Ze had in eros, de kamer helemaal links achterin van de middengang.
Dat zit vol en daarom zit ze in huis 27 kamer 16 dat is de bovenste etage vlakbij de trap, op best een aardige kamer.

Ze houdt van elegante keding en mode.
Hte is een zeer schattig dametje, heer erg aardig, relaxed en ze maakt volop kontakt.
Voorafgaand aan de akt liet ze me allerlei foto's van haarzelf zien en onze klik was goed en het kontakt met haar zeer aangenaam.

Toe ze zich uitkleedde zag ik 2 schitterende borsten tevoorschijn komen, B cups vol en prachtig , ze zei dat ze sillis wilde wat is er toch mis met die meiden ? Heb haar verteld dat op een schaal van 10 haar borsten van mij een 9 krijgen.Dani is een zeer mooi fris vrolijk en warm meisje.

Beetje dom dat ze het condoom wilde insmeren met olie en dat maar niet gedaan.
Pijpen ded ze zonder voorafgaamnde afspraak lekker zonder en was goed maar kort, nu doet dat me meestal toch minder.
Neuken was in een woord geweldig, optisch overweldigend deze meid, strak, deed lekker mee en er was geen tijdsdruk.

Achteraf relaxte after sex talk, ze douchte zich volledig na afloop en haar nog even warmgeknuffeld en naar buiten.

Goed e afwerksex zonderr tijdsdruk met Dani en herhaling ja snel ze is erg sexy vind ik: haar lichaam is top en haar natuurlijke lieve gedrag zeer aangenaam. 30 euro betaald en geschatte 25 a 30 minuten binnen geweest.
« Laatst bewerkt op: 24 oktober 2013, 23:49:57 door mechelen »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Size-Matters

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
  • Mooi klein is niet lelijk
    • Bekijk profiel
Haus 27 kamer 16, Dani: 18 jarig bulgaars snoepje met roemeense verpakking
« Reactie #1 Gepost op: 24 oktober 2013, 22:25:18 »
Deze leuke Dani, die ik ooit lang geleden ook bezocht, is verhuisd !

Ze zit inmiddels in huis 13/15 op de begane grond in het hoekje, kamer 009
Zoals het stokje op de Vulkaan wipt, zo wipt het nergens

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Haus 13/15 kamer 009, Dani: 18 jarig bulgaars snoepje met roemeense verpakking
« Reactie #2 Gepost op: 24 oktober 2013, 23:50:16 »
Adres aangepast.