Auteur Topic: Duisburg, Vulkanstrasse 25 (pleintje kamer 4) Melissa (ROE)  (gelezen 2294 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Duisburg, Vulkanstrasse 25 (pleintje kamer 4) Melissa (ROE)
« Gepost op: 27 oktober 2012, 17:55:59 »
(09.09.12) Na mijn 2 eerdere ontladingen bij Bianca en Emma ben ik wat gaan eten in de stad.

Na zo’n 1½ uur teruggewandeld naar de Vulkanstrasse waar m’n auto geparkeerd stond. Bij het naderen van de uitnodigende neonreclames meldde Wijze Stijve zich met de woorden: “komm, einer geht noch”. Ik had geen zin meer er weer een uitgebreide trap op/ trap af exercitie van te maken, dus besloten op nummer zeker te spelen en alsnog een tweede nummertje met Bianca door te brengen. Zij was echter bezet.
Op weg naar de achteruitgang van huis 25 kwam ik langs kamer 4 en daar stond Melissa

Naam : Melissa
Nationaliteit/Taal : Roemeens-Italiaans/ Italiaans
Leeftijd : 29
Haarkleur/-lengte :
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 34/ iets hangende B-cups
Tatoeages/Piercings : geen
Service: PZC, 69
Voordelen:
Nadelen: Keizersnede litteken
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : EUR 30,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval: 8/10

Melissa is zeer vriendelijk, spreekt heel slecht Duits en Engels, maar was oh zo blij dat ze met mij Italiaans kon spreken. Zij vroeg EUR 30,= voor het standaard Vulkanpakket en voor EUR 50,= kon ook PZC. Ik stelde een PZC/ 69 sessie voor zonder verdere fysiek inspannende activiteiten, waarop zij met EUR 30,= akkoord ging.
Melissa waste zichzelf aan het bidet en aansluitend Wijze Stijve aan de wastafel (vind ik altijd een prettige service). De langdurige 69-sessie was ongelofelijk lief en geduldig. (Ik had haar verteld dat ik al twee kamers achter de rug had).

Melissa is een goede ervaren pijpster en dat merk je. Niet recht toe, recht aan, maar met afwisseling zodat je niet de indruk hebt dat ze je zo snel mogelijk naar een hoogtepunt wil brengen. Ik hou er ook van als er intussen lekker met je ballen en bovenbenen gekriebeld wordt. Omdat ik totaal geen tijdsdruk ervoer, heb ik er uiteindelijk nog een geweldig orgasme kunnen beleven, waarbij Melissa Wijze Stijve tegen haar borsten liet exploderen.