Auteur Topic: Vulkanstrasse 11B, Kamer 204, Katalina (ROM)  (gelezen 1938 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Vulkanstrasse 11B, Kamer 204, Katalina (ROM)
« Gepost op: 7 december 2012, 16:57:48 »
Naam : Katalina
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ duits
Leeftijd : 22
Haarkleur/-lengte : Schouderlang, licht krullend
Lengte dame : 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat : Normaal, 50 Kg maat 34/ redelijk vaste B-cups
Tatoeages/Piercings : geen
Service: PZC, NMC/ 69/ COB
Voordelen: Geen klokkijkster. Lekkere TZ
Nadelen: .
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : EUR 30,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval: 8/10

Eerst even vooraf: Op de eerste verdieping zijn huis 11-11B en huis 13-15 nu ook met elkaar verbonden, zodat je helemaal binnendoor kunt blijven lopen. Het scheelt dus ook iets aan trappen klimmen. Volgens mij wordt een doorgang op de 2e verdieping binnenkort ook gerealiseerd.

Katalina is een leuk ongecompliceerd meisje dat opviel doordat ze in een warme grijze coltrui op de gang stond. Waarschijnlijk tegen de kou, maar voor mij gaf het die naturelle ongecompliceerde uitstraling, waarbij je kunt hopen dat je op de kamer net iets meer krijgt dan een standaard vulkaanwip. Absoluut geen profi, maar gewoon een aardig servicegericht tienertje.

Nog voordat we ons uitkleedden, begonnen we reeds aan een heerlijke TZ-beurt. Op haar kamer is een bidet. Ik had aangegeven dat ik haar graag wilde beffen en zij waste haar poesje uitgebreid. Met als gevolg een heerlijk jong frisgewassen tienerpoesje dat uitnodigend over m’n hoofd werd gespreid. Tegelijk werd Wijze Stijve heel afwisselend gelikt, met af en toe een uitstapje naar m’n klokkenspel. Haar nagels verwenden me daarbij ook regelmatig. Genieten puur. Katalina vroeg me om niet in haar mondje klaar te komen, hetgeen ik uiteraard gerespecteerd heb.
In 69 gefinisht, waarbij haar borstjes heerlijk volgespoten werden. Erna heeft ze zichzelf en mij lief gereinigd en kwam daarna nog lekker naast me liggen voor een lekkere knuffelbeurt met TZ. Heel aparte en eerlijke service.
« Laatst bewerkt op: 14 april 2016, 03:38:18 door Rolly »