Auteur Topic: Haus 17-19 schuin tegenover Eros 26 Angela Grieks Turkse  (gelezen 2247 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus 17-19 schuin tegenover Eros 26 Angela Grieks Turkse
« Gepost op: 18 december 2012, 21:52:18 »
Heren rakkers,


Tja wat doe je als je net zwaar gefrustreerd bent afgestapt bij een mooie Moldavische te mijden meid. Dan loop je verder en ik liep schuin tegenover binnen bij 17-19 geloof ik daar achter op de begane grond kwam ik binnen werd gelijk door een stevige dame met krulhaar de kamer binnengetrokken.


Ze had wel humor en ondanks dat ze mijn type niet was, te stevig beloofde ze me een goede service te geven. Eigenlijk kies ik liefst zelf en dan had ik haar niet gekozen, maar ze leek op Dani PHG/LR en ik dacht ik waag erop. Wisselgeld had ze slechts 5 euro dus het werd 35 euro.


Moet zeggen deze dame deed wel haar best en gaf me eerst een massage waar ik van moest lachen, maar ze pakte stevig door. Fysiotherapie studeerde ze zei ze. Het pijpen was met, maar wel duidelijk voelbaar en af en toe kneep ze eens onder in de doedelzak en dat werkt bij mij geweldig.



Neuken dan, in missio daarna doggie, stevig doorgedaan en deze dame deed goed mee. Ik herinner me dat het me veel moeite koste om klaar te komen, maar een paar minuten meer of minder interesseerde de dame niet, als de klant maar tevree is. Ik vond het een leuke en slimme meid, weet niet meer hoe ik gekomen ben, maar wel dat ik van de frustratie van de eerste dame nog niet af was.


Angela is stevige dame, leuk, niet gehaast en ondanks dat het niet mijn type was zeker het geld waard.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus 17-19 schuin tegenover Eros 26 Angela Grieks Turkse
« Reactie #1 Gepost op: 19 december 2012, 12:33:29 »
[size=78%]Tja wat doe je als je net zwaar gefrustreerd bent afgestapt bij een mooie Moldavische te mijden meid. [/size]
Uit ervaring zeg ik je: naar Living Room rijden en Vicky ficky  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus 17-19 schuin tegenover Eros 26 Angela Grieks Turkse
« Reactie #2 Gepost op: 19 december 2012, 22:44:18 »
[size=78%]Tja wat doe je als je net zwaar gefrustreerd bent afgestapt bij een mooie Moldavische te mijden meid. [/size]
Uit ervaring zeg ik je: naar Living Room rijden en Vicky ficky  ;D :P


Of in de Vulkan naar Loredana, maar die was er niet.
Of GT en dan Lisa of Coco, LR was niet op de route, maar zeer zeker is Vicky een zekere keuze.


Misschien is als volwassen hoerenloper mijn verlies / frustratie aanvaarden de beste maar ook de moeilijkste oplossing.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.