Auteur Topic: Villa Tinto 17, Kiana (dagshift)  (gelezen 33186 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 17, Kiana (dagshift)
« Gepost op: 23 oktober 2020, 22:31:47 »
Deze meid, intussen een volleerde meesteres, zat reeds een hele tijd in het SKW, dan was ze een poos weg (o.a. Amersfoort denk ik), maar nu is ze er weer.
Ik was er een vijftal jaar geleden al geweest en nu dus terug.
Ze heeft steeds een bordje voor het raam en werkt tot 19u a 20u normaal (deed ze vroeger ook al)

Ik had haar gevraagd naar plasseks, wat anale simulatie, kontlikken, vernedering...
en ze deed het allemaal. Ik wist niet dat mijn kontje dat aan kon (vroeger bij daniella schreeuwde ik het al uit met een vinger)
haar plas was weinog maar lekker
ze straalt dominantie uit, mede met haar deels geschoren kapsel.
en nog steeds razend knap, zeker in die boots

topervaring !!!!
« Laatst bewerkt op: 24 oktober 2020, 00:33:01 door Elwood »
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 17, Kiana (dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2021, 11:20:29 »
Ook Kiana vond haar weg terug meteen na de lockdown. Ze doet de dagshift nog steeds op deze plek.
Ze investeerde stevig in enkele nieuwe tattoos, voor de liefhebbers daarvan zeker aan te raden.
Het blijft een top-meesteres, al is er eigenlijk ook te lief voor. Al zal dat wel aan mij liggen want als ik zie voor welk soort harde zaken je bij haar terecht kan.... AWKES. Gelukkig laat ze ook graag haar poesje likken en is zeer bedreven in het lichtere werk ook :-)
kortom: topwijf met kinky lijf en zeer correct!
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline NickMoi

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 17, Kiana (dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2021, 11:49:39 »
Kiana is inderdaad een topper. Tegenwoordig heeft ze ook een uitgebreide collectie latex pakjes...  voor de liefhebbers  :)) Ze is gewoonweg bekoorlijk en onweerstaanbaar als je ze ziet. Ik heb haar veel bezocht en zal haar nog dikwijls bezoeken. Ik ben gewoonweg verslaafd aan deze Meesteres.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 17, Kiana (dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2021, 13:00:52 »
Ook Kiana vond haar weg terug meteen na de lockdown. Ze doet de dagshift nog steeds op deze plek.
Ze investeerde stevig in enkele nieuwe tattoos, voor de liefhebbers daarvan zeker aan te raden.
Het blijft een top-meesteres, al is er eigenlijk ook te lief voor. Al zal dat wel aan mij liggen want als ik zie voor welk soort harde zaken je bij haar terecht kan.... AWKES. Gelukkig laat ze ook graag haar poesje likken en is zeer bedreven in het lichtere werk ook :-)
kortom: topwijf met kinky lijf en zeer correct!

Hoe awkes, dat awkes is lekker, dat andere is eikes, befkont  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 17, Kiana (dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 30 juni 2021, 13:01:38 »
Kiana is inderdaad een topper. Tegenwoordig heeft ze ook een uitgebreide collectie latex pakjes...  voor de liefhebbers  :)) Ze is gewoonweg bekoorlijk en onweerstaanbaar als je ze ziet. Ik heb haar veel bezocht en zal haar nog dikwijls bezoeken. Ik ben gewoonweg verslaafd aan deze Meesteres.
En voor jou, welkom op Relaxxxboard  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 17, Kiana (dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 2 juli 2021, 17:53:44 »
Ook al wuifde Sara vriendelijk (nee dank u), en ook al beloofde ik Selena dat ik spoedig terug kom, het werd toch weer Kiana. Temeer omdat ze maandag op verlof vertrekt tot 27 juli.
Het was weer heerlijk. Lekker beffen en vervolgens mijn kont goed laten misbruiken tot wanneer ik een anaal orgasme kreeg (of hoe heet dat?).
Topwijf
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Silverfox

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 17, Kiana (dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 8 juli 2021, 09:30:52 »
Sinds de heropening van ons wandelpark gevuld met wilde beesten  :mistress heb ik Kiana 2 x bezocht.
Bij de passage gaf ze ietwat een ongeïnteresseerde indruk maar eens je het gesprek aangaat blijkt dat dit een spontane toffe griet is.
2 zalige bondage-sessies gehad van een goed half uur met de nodige olie en crèmes om er een geslaagd kinky spel van te maken.
Bij een volgende gelegenheid ga ik haar zeker nog eens een bezoekje brengen van een uur.