Auteur Topic: MIRIAM  (gelezen 8820 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MIRIAM
« Gepost op: 3 november 2016, 21:56:24 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MIRIAM
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2016, 18:01:08 »
Na het eten ging ik even uitbuiken in de relaxruimte. Op een gegeven moment kwam Miriam bij me buurten. Ze kwam naast me zitten en begon me te betasten. Ik had eigenlijk helemaal geen zin in haar, want ze is niet echt mijn type. Ze is behoorlijk gezet, met een stel enorme meloenen. Nu wijs ik per definitie niet een wat dikkere dame af, kijk maar naar Andra (toch 1 van mijn favorietjes, hoewel ze nu een stuk slanker is) en Mirella, beide uit Pauschalclub Münster. Beide overigens ook met een zeer goede service.
Miriam ging steeds een stukje verder en ik dacht, laat haar maar even. Ze pakte mijn hand en bracht deze naar haar meloenen. Ze begon me ook ineens te zoenen en te tongen en te trekken aan mijn pietje. Ik werd er wel behoorlijk opgewonden van en toen ze vroeg om naar een kamer te gaan, dacht ik niet meer na en stemde toe. Ze ging een sleutel halen en we gingen naar een kamer. Eenmaal op de kamer draaide ze behoorlijk bij. Zoenen zat er op een paar kleine zoentjes niet meer in en ze begon gelijk met een blowjob. Niet erg bijzonder... Er werd snel een rubbertje omgedaan en ze ging liggen. Ik nam haar in missio en ze begon een beetje overdreven te kreunen. Haar hoofd hield ze zo, zodat je haar niet kon zoenen. Ondanks dat, had ik toch mijn 2e orgasme. Achteraf dacht ik dat het misschien beter was om de kamer af te breken en haar €40,-- te betalen en een betere dame op te zoeken. Na mijn orgasme kleedde ze zich gelijk weer aan om de kamer te verlaten. We waren denk ik een kwartier binnen, maar ik had het ook wel gezien met haar. Helaas een foutje... De presales waren erg goed en ik dacht dat het op de kamer hetzelfde zou worden, zo niet beter... Me dus lelijk vergist... De volgende keer toch iets meer met m'n hoofd nadenken en niet met m'n pietje...
Opvallend was dat ik me er niet echt slecht over voelde, zoals ik dat wel bij andere dames heb gehad in saunaclubs. In elk geval wel een sessie om snel weer te vergeten.

Naam: Miriam
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits, Engels en Spaans
Leeftijd: 29
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,58 mtr
Postuur/Cupmaat: Dik, 70Kg, maat 40/ G-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10
Aftersales 6/10
Cijfer: 4,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline kosskesh

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
MIRIAM
« Reactie #2 Gepost op: 3 januari 2017, 23:20:58 »
De presales waren erg goed en ik dacht dat het op de kamer hetzelfde zou worden, zo niet beter... Me dus lelijk vergist...

Helaas dezelfde fout gemaakt met deze Turkse dame.  Presales was prima.
Maar eens op de kamer wou ze "alles langsam machen" en nam amper initiatief.  Snel afgerond en op zoek naar beter.