Auteur Topic: Chrisken  (gelezen 3084 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chrisken

  • Gast
Chrisken
« Gepost op: 17 juni 2014, 22:08:21 »
Euh... Mezelf even voorstellen  :17:

Ben een 35 jarige uit het Oost-Vlaamse.
Ondertussen al een goeie 17jaar wandelaar in zowel de privé als het raamgebeuren.
Nu wil ik men eerste stapjes zetten (voel me weer een bleuke  :o ) in de wondere wereld van het Duitse fkk.
Alleen, hoe meer recensies ik hier lees, hoe moeilijker de keuze aan het worden is om een geschikte club te vinden me op dit territorium te laten ontmaagden  ::)
Ze lijken allemaal zo goed! Of het ligt aan jullie fascinerende schrijfkunsten (waar ik blijkbaar nog heel veel van kan leren).
Ne schrijver ben ik niet echt, hoewel ik men ervaringen gerust wil delen.

Voor de rest, wilt ge nog iets weten, staat vrij te vragen :039:

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Chrisken
« Reactie #1 Gepost op: 17 juni 2014, 22:40:27 »
 :welcome:  Chrisken,




Ach ook ik ben pas op latere leeftijd met de Duitse saunaclubs begonnen. Mijn eerste zware avonturen waren Aziatische Go-go clubs.


Ook daar heb je veel beter en langer contact met de dames en vandaar dat je daar veel sneller onderuit gaat qwa verliefdheids-stom-iteiten.


Vanuit Oost-Vlaanderen (gelukkig is uw schijven heel verstaanbaar)  is het wel een grote reis en als je na wat verhalen het niet meer weet is mijn beste tip. Ga gewoon zelf naar een paar clubs en laat het op je afkomen. Inderdaad echt slechte clubs kun je niet treffen als je een beetje bij de bekende blijft.


Heel veel plezier en ook als je geen woordendichter bent dan worden je recensies hier gewaardeerd en met goede info maak je net zo goed kans op vrijkaarten. Chroom niet.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Chrisken

  • Gast
Chrisken
« Reactie #2 Gepost op: 17 juni 2014, 23:01:14 »
Denk niet dat het de bedoeling is dat ik hier dialect ga beginnen schrijven he  ;)
Dan zullen er heel veel inderdaad niets begrijpen van men relaas...  :-P

Ivm reistijden, bwoh, wat is afstand he  :)) zit er niets mee in om 2-3u te rijden hoor als ik dan ook maar goed bediend wordt ter plaatse.
Heb nu ondertussen toch al een kleine selectie gemaakt en opteer misschien toch om uit te kijken naar een degelijke club waar de dames actief aan pre en aftersales doen  ;) beetje aandacht is altijd leuk meegenomen :)