Forum > ANDERE (SAUNA)CLUBS

FKK Point - Bruchsal

<< < (3/3)

vanKees:



vanKees

noglangnietuitgewandeld:
Na een matig bezoekje aan FKK Atlanta in Hanau, the day before, reed ik de volgende dag nog eens de Industriestrasse in Bruchsal in. Daar zitten twee Saunaclubs op een cumshot afstand. Pirates Park heeft volgens confrater SeksenFun een betere keuken, maar de service van de dames zou in Point veel beter zijn. En deze Adonis heeft in de meest hopeloze kutclubs nog geweldige seks, dus heb ik met mijn eenvoudig Hollands boerenlullenvoorkomen het Piratenpark altijd maar overgeslagen.  Vandaar dat ik in het verleden wel eens in Point binnen kwam waaien. En kan bevestigen  dat de service alleszins redelijk was. Althans tot een jaar of vier geleden. Veranderingen aan de infrastructuur kon ik niet vaststellen. Barruimte, buitengedeelte, kleine pool en een verblijfruimte achterin de toko, nog altijd hetzelfde, netjes en proper. Lockerroom, resto-  en saunadeel dezelfde oude meuk. Hadden ze wel wat aan mogen verbouwen, de tijd was er voor, maar soit, hun zaak.

Een van de drie G’s waren in orde, dus briefje invullen, muilkorf op en omkleden. Maar dat is tegenwoordig overal zo. Dames, de hoofdzaak waarvoor ik saunaclubs bezoek, waren er ook. Ik schat een klein tiental, maar bijna allemaal van de B garnituur. Op zich nog niet zo erg, als ze hun best maar doen op de kamer dan maakt dat vlekje en vetrilletje hier en daar me niet zo veel uit.  En zelfs dat uitgezakte tietje niet. Ben zelf ook geen Rocco Sifredi meer. Op het cumshot na dan (geintje). Ik installeerde me met een glas water aan een tafeltje bij de pool en had in no time bezoek van de eerste oude taart. Ze vond me zo’n leuke man, schatte me tien jaar jonger dan ik ben, en ze kon zo goed masseren. Weet je, ik kom vaak in saunaclubs, en mijn  ervaring met vrouwen die graag masseren, is dat ze een hekel aan neuken hebben. Oeps, die zat. Weg oude taart.

De volgende sollicitante was er dan gelukkig een, naar plaatselijke maatstaven jong ding. Marissa, twintiger en had in Holland, oh my God, in een privéhuis, gewerkt. En vond het wel fijn om eens iemand te treffen die ook Engels kan. Duitsers zijn vaak zo kortaf. Hollanders zijn socialer. Zou kunnen, hoor het vaker maar heb  zelf nooit problemen met Duitsers. Alvast een betere binnenkomer dan met een Mokumse ramensnol. Dan was ik meteen afgehaakt. Voor de service die we in de betere clubs in NRW gewend zijn, wordt hier een opslag van 100 % gerekend. Vandaar dat ik me wat kieskeurig heb opgesteld en de oude taart van daarnet had laten lopen. Als het dan toch kut moet zijn, dan liever een jonge kut. Marissa deed wat ze beloofd had, maar het was bij lange na geen prime service die we in de betere NRW clubs gewend zijn. Heb dan ook de handvol gasten die er waren nul keer met een meid, nou ja, hoofdzakelijk oude wijven (sorry, dames), en dan druk ik me netjes uit, de kamer op zien gaan. De tweede oude taart die het probeerde, was evenals de meeste andere ook de vier kruisjes gepasseerd, weliswaar zonder overgewicht, maar vroeg desondanks ook het dubbele, en dan moet je nog maar afwachten of ze hun kop niet wegdraaien, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus liet ik het maar bij de sessie met Marissa en reed de Industriestrasse uit, voor waarschijnlijk de laatste keer.
 
Toch wel jammer, want in de tijd voor de C crisis en de P crisis, die van 2017, had ik hier altijd goede dates. En het maakt me ook niet uit om er wat meer, en zelfs niet om er het dubbele voor te betalen, maar op deze manier is het me de energie die ik erin moet steken niet waard. Als ik weer eens een weekend gedwongen ben om in Baden-Württemberg te verblijven, dan wordt het de keus tussen terug naar NRW, waar ik goed bekend ben in de saunawereld, ofwel down under, go Swiss. Hangt een prijskaartje aan, maar ben er nooit teleurgesteld. Al doende leert men

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie