Forum > B A B Y L O N - Elsdorf

Denisa (Roemeense)

<< < (2/7) > >>

KanariePiet:
Na vakantie terug aanwezig in AG!

seksenfun:

--- Citaat van: KanariePiet op  7 september 2015, 12:14:32 ---Na vakantie terug aanwezig in AG!

--- Einde van citaat ---

Jammer genoeg voor mij nu nog meer kilo's kwijt.  Voor mij persoonlijk is ze nu mager en niet slank  :douchen.

KanariePiet:

--- Citaat van: seksenfun op  8 september 2015, 12:34:33 ---
--- Citaat van: KanariePiet op  7 september 2015, 12:14:32 ---Na vakantie terug aanwezig in AG!

--- Einde van citaat ---

Jammer genoeg voor mij nu nog meer kilo's kwijt.  Voor mij persoonlijk is ze nu mager en niet slank  :douchen.

--- Einde van citaat ---

Als ze nog vermagerd is, is het ook geen spek meer voor mijn bek. Ik zal het op 26/09 wel merken he! 8)

Sjeufke:

--- Citaat van: KanariePiet op  8 september 2015, 13:06:16 ---
--- Citaat van: seksenfun op  8 september 2015, 12:34:33 ---
--- Citaat van: KanariePiet op  7 september 2015, 12:14:32 ---Na vakantie terug aanwezig in AG!

--- Einde van citaat ---

Jammer genoeg voor mij nu nog meer kilo's kwijt.  Voor mij persoonlijk is ze nu mager en niet slank  :douchen.

--- Einde van citaat ---

Als ze nog vermagerd is, is het ook geen spek meer voor mijn bek. Ik zal het op 26/09 wel merken he! 8)

--- Einde van citaat ---

Bij mijn voorlaatste bezoek heb ik haar nog aan mijn versnellingsknuppel geregen. Toen was ze al mager! Ik zal eens peilen of het meer gevoel geeft nu zo nog magerder is  ;D

Sjeufke:
Het tweede deel van de roadtrip (Aca Gold) van het schrijversgilde was met Denisa.
Nu ik haar in mijn handen heb gehad kan ik met zekerheid zeggen dat ze niet magerder is dan voorheen. Haar borstpertij(tje) is nog hetzelfde en vult gemakkelijk mij kleine handen.  ;D
Denisa staat bekend als een PSE, maar ze heeft ook zeker GFE in haar pakket. Althans dat is mijn ervaring na meerdere kamers.
Het blasen gaat diep, tot aan luchthappen toe. GOSP = 0,9 M. Tongzoenen gevarieerd en tot aan de huig. Deze keer geen FT. Doggy en Cowgirl om te beginnen en in missio tot een eind gekomen.
Denisa .....herhalingsgevaar gerarandeerd

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie